Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعداززدن امپول پروژسترون
بعداززدن امپول پرژسترون پریودم یک ماهه قطع نمیشه چیکارکنم برادرمانش چیه
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید چن وقت پیش یک شکاف بزرگی در قسمت راست بیکینی من ایجاد شد ک خارش شدیدی هم داشت ولی خود به خود بعد یه هفته یا ده روز خوب شد الان دوباره در ناحیه واژن دچار خارش های شدیدی هستم مخصوصن وقتی میخابم شروع به خارش ازار دهنده ای میکنه همچنین پریودیم این دوره عقب افتاد و دو روز اول تنها چند قطره خون اومد و دو روز بعد کمی و روز پنجم هم خون ها قهوه ای هستند چیکار باید بکنم؟!
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر من از مدتی پیش یه جوشی زدم رو کشاله ی ران خودم احساس کردم یه جوش غیر عادیه چون مدت زیادی رو کشاله ی رانم موند حس کردم جوش چرکیه به خاطر همین خواستم فشارش بدم اینکارو کردم یه چیز سفید رنگی وصل بود به بدنم که به راحتی درنمیومد اما درش اوردم و اون لحظه احسای درد کمی اومد سراغم یه جوش کوجیک دیگه نزدیک این جوش هست و همین باعث شد احساس کنم شاید زگیل تناسلیه من باید چیکار کنم به مطب بیام یا قبل از اومدن به مطب آزمایش بدم اگر باید آزمایش بدم چه آزمایشی؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم 😔❤
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- مدروکسی پروژسترون
باسلام آیا مدروکسی پروژسترون باعث خونریزی شدیدتر و یا طولانی ترشدن زمان قاعدگی میشود؟
- درد لگنی
سلام .خسته نباشید من ۵۲ سالمه .در سونو گرافی شکم و لگن که چند روز قبل از من گرفته شده. نوشته شده چند کانون ظریف کلسیفیه در کاویته آندومتر رویت شده .... این موضوع نگرانم کرده لطفا توضیح بدید .
- تداخل دارویی دروسبلین برای کم شدن خونریزی و لووکسین
سلام بدلیل مصرف اولین دوره لوکسین ۵۰ ک دکتر در معاینه گفتن مقداری بزرگ هست و ازمایشات بد نبود سالهاس روی مرز کم کار یک دوره قرص دادن تاخرداد ک از بهمن شروع کردم ولی عادت ماهانه رو بهم زد فقط اسفنددماه ۳ روز ب مقدار کم و تا ۳ اردیبهشت ک خونریزی ب قدری زیاد و روان بود ک دکتر عمومی گفتن ی دوره ضدبارداری استنفاده کن دیروز متاسفانه دو ساعت دیر مصرف کردم مجددا خونریزی داشتم ایا تلاقی دارن خطرناکن مصرف این قرصها باهم ؟ و حال گرگفتگی و عصبی و نفخ شکم میده دروسبلین
- ضخامت اندومتر
سلام ببخشسد من اقدام به بارداری هستم روز ۱۳پریودی سونو کردم دکتر گفت ضخامتت ۷.۵هست بعد برا قرص استرادیول روزی دوتا و شیاف پروژسترون نوشت بعد خوردم تموم شد الان ۴روزه تموم شده زیر شکمم خیلی درد میکنه لکه میاد ولی خون ریزی نمیکنه دلیلش چیه امکان داره ضخامتم خیلی شده باشه ریزش نمیکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- پریودی
سلام ببخشید چند پیش رابطه داشتم اب منی داخل واژن ریخته شد بعد 3روز که وقت پریودیم بود پریود شدم ایا لازم هس که قرص اورژانسی مصرف شود ممنون
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و سینه هام رشد نکرده میخواستم بدونم غیر از چه قرص هایی میتونم استفاده کنم؟ و آیا این قرص ها عوارضی هم داره ؟
- پریود بودن و ژینوفیلوس
با عرض سلام.
ببخشید زمانی که پریود هستم میتونم از قرص ژینوفیلوس استفاده کنم? - محل بخیه زایمان طبیعی
با سلام خدمت شما خانم دکتر من دو سال و سه ماه پیش زایمان طبیعی داشتم که بخیه های بار اول باز شدن حدود یک ماه بعدش باز بخیه شدم که کمی بهتر از بار اول شد. در این دو سال 5 الی 6 بار در حین نزدیکی لکه خون دیدم که همون لحظه بند اومده. تست پاپ اسمیر دادم که جوابش خوب بود.فقط دیروز موقع نزدیکی متوجه لکه خون شدم که احساس کردم از محل بخیه های زایمانم بوده.آیا ممکنه که لکه های خون از محل بخیه باشه یا چنین چیزی بعد گذشت دوسال از زایمان ممکن نیست؟ واینکه از محل بخیه باشه چه اقدامی باید انجام دهم 31 سال دارم و یک فرزند دارم. ممنون از لطف شما
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- سونو خط سزارین
سلام سونو دادم در اسکار جلدی خط سزارین ضایعه هایپواکو ۱۸*۸ م م در لترال راست بافت نرم رویت شد.تشخص اندومتریوز جلدی و با احتمال کمتر گرانولاسیون است
- واکسن hpv
اگر واکسن در ۲۰سالگی زده شود بازهم اثر دارد؟!واینکه حدوداقیمت ان چقدر است؟
- ضد بارداری
بعد پنج روز نزدیکی ممکن است یا خیر
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- آبله مرغان و تاخیر پریود
سلام خسته نباشین من تقریبا ۳ هفته پیش آبله مرغان گرفتم الان که وقت پریودم هست، ۵ ، ۶ روزه به تاخیر افتاده. میخواستم بدونم آبله مرغان میتونه علت این تاخیر باشه؟
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم


