Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش قند
باسلام... در هفته ۱۲ بارداری هستم ازمایش قند خون ناشتا ۸۶ و دوساعت بعد صبحانه ۱۴۵ ,نظر شما چیست ؟
- قرص سیبل رو از روز چندم پریود مصرف کنم برای پیشگیری
سلام ببخشید دکتر برای من بجای قرص الدی که قبلنا میخوردم قطع کرد قرص سیبل رو نوشت براز پیشگیری از بارداری میخورم ولی نمیدونم قرص سیبل رو از روز چندم پریودی مصرف کنم جواب بدین ممنون میشم
- سقط
سلام من ۳۰ روزه سقط کردم الان ۱۲ در۶میلی مونده با قرص ال دی دفع میشه
- نامنظمی پریود و Dupbgston 10 خارجی
سلام
من برای نامنظمی پریودم Dupbgston 10 خارجی میخورم واین که از چندم قاعدگی شروع کنم خوبه آیا پریودم منظم میشه به نظرتون با قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم منظم نشد
- علت ورم کردن تخم دانه ها
- بارداری
سلام 20 سالمه متاهلم و میخام باردار شم اما چهار ماهه اقدام کردم ولی هر بار پریدیم باتاخیره و حامله نمیشم. خیلی نگرانم و میترسم لطفا بهم کمک کینن
- توده اکوژن
سلام من ۵۵ روزه زایمان کردم ولی هنوز خونریزی دارم سونو انحام دادم تو سونو نوشته کانون اکوژن در پروگزیمال کاویته اندومتر به ابعاد ۲/۷و۳/۸mmرویت شد ایا این خطرناکه احتنا جراحی داره؟
- عوارض امپول دکاپتیل دردختران
سلام دخترم ده سال و ده ماه داره ودکترغدد واسش امپولدکاپتیل11،25تجویز کرده دخترم اولین سیکل ماهانه تجربه کرده ایاعوا ض داره این امپول
- خونریزی بعد زایمان
۲۵ روز بعد از زایمان سزارین خونریزی شدید داشتم همراه لخته و الان خونریزی قطع شده ویه هماتوم سه سانتی در محل سزارین وجود دارد آیا احتمال دارد خونریزی دوباره اتفاق بیفتد؟هماتوم بعد چند وقت درمان میشود؟با تشکر
- سلام من پرسید بودم پارگی داخلی داژن و شکم داشتم و خونریزی شدید و دوسال گذشت و درمان نکردم و امروز معاینه شدم گفتن عفونت داخل زیاد و چیزی دیده نمیشه. ازتون پرسیدم گرفتگی عضلات شکمـو اون قسمت رو دارم و همینطور سر و بدن گفتید بله میتونه طولانی مدت باشه. من سرگیجه و کلی علایم دارم ای باعث مرگ میشه؟
- آزمایش غربال گری
سلام خسته نباشید من ۴۲سالمه بارداری دوممه به طور طبیعی/ غربالگری مرحله اول انجام دادم ان تی۱/۱وریسک داون هم ۱/۱۷۰۰ بود که دکترم گفت نیاز به غربالگری مرحله دوم نیست وسلفری هم نمیخوادانجامدبدیدالان آنومالی هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی ذهنم درگیره که نکنه مشکلی پیش بیاد به نظرشمابایدسلفری انجام میدادم؟
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس
- در مورد عادت ماهانه
باسلام من یک سقط ۴ماهه داشتم بعد از آن شوهرم وازکتومی کرد بعداز مدتی عادت ماهانه من خیلی زیاد شد آيا ربطی به سقط دارد يا نه وراه درمان دارد يا خیر
- آی یوآی
سلام وقتتون بخیر.من۳۹سالم دوتادختردارم برای سومی درحال اقدامم ۵بارآی یوآی کردم البته تععیین جنسیت که ناموفق بوده عکس رنگی رحم وآزمایشام سالم.هردوره هم ۳ تا۴فولیکول غالب دارم.همسرم روزی که قراربودآی یوآی کنیم نصف قرص سیلدنافیل مصرف میکرد میخوام بدونم این قرص تاثیری درناموفق شدن آی یوآی دارد؟باتشکرازشما
- بارداری
من یکماهه قرص کنکورکور واس سیتاپولرام مصرف میکنم و دراین یکماه ناخواسته باردارشدم .آیا مصرف این قرصهابرای جنین خطردارد یانه. بچه رو نگه دارم یانه؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- پولیپ رحم برداشتم نمونه رو کجا باید نگه دارم
پولیپ رحم برداشتم نمونه رو کجا باید نگه دارم تا فردا صبح ببرم پاتولوژی؟
- بارداری
من ۴۲سالمه و فرزند سوممه و در ۳۳هفته هستم و در سنو نوشته کالواریوم حالت دو لیکو سفال دارد (واریاسیون نرمال) میشه راهنماییم کنین
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید سونو گرافی دادم گفت هایپر اکو ژنیسیته یفو کال باحدود مشخص با حداکثر ابعاد 4*8در کاویتهی اندومتر مشهود است Tvsدر روز سوم menجهت برسی از نظر پولیپ اندومتر تغییرات فاز لو تئال تو صیه میشود به نظرتون مشکلم چیه وراه حل چیه
- اچ پی وی
سلام خانم دکتر من ۲۲ ساله هستم میتونم واکسن اچ پی وی اما از نوع ایرانیشو بزنم تاثیر داره برای پیشگیری از اچ پی وی؟درآمدم نمیرسه گارداسیل بخرم چون


