Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اختلال هورمونی
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص های گیاهی حاوی استروژن مثل پاپایا و نخل اره ای،شبدر قرمز و ...باعث برهم خوردن تعدل هورمون ها میشود
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- باردار نمیشم
سلام خانم دکتر من سه سال هست اقدام به بارداری نمودم ولی با این همه دکتر رفتن سونوگرافی آزمایش نمونه برداری انجام دادم هیچ مشکلی ندارم حتی آمپول ناف هم زدن هنوز هم موفق نشدم باردار شم اگه میشه راهنمایی یا کمکم کنید ممنون میشم
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی
- سلام خسته نباشیدمیخواستم بپرسم عددNT1.42 باCRL57.5در12 هفته ودوروز طبیعی خوبه عددش خیلی نگرانم لطفا جواب بدید
- قرص آنتی هیستامین
سلام... خانم دکتر من دیروز آزمایش خون بارداری دادم جواب آزمایش Negative بود.. آزمایش کیفی بود.. چون از یک هفته قبل از آزمایش من قرص آنتی هیستامین مصرف میکردم. میخاستم بدونم امکان داره جواب آزمایش منفی کاذب شده باشد... چون دیدم آنتی هیستامین باعث منفی کاذب میشود... خیلی استرس دارم
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- راهنمایی
سلام خواهرم مدت یکساله زیر بغلش سمت چپ ورم بزرگ کرده و ۱۸ سالشه الان و ایشون حتی نمونه برداری کردن و آزمایش دادن و نمونه برداری ری اکتیو بود و دکتر گفت مشکلی نیست ولی با خوردن دارو هنوز تو نرفته و خواهرم همش از ناحیه پشت تورم دچار اسپاسم میشه
سال قبل از تورم ایشون غدد لنفاوی گردنشون ورم کرد ولی با کشیدن دندان عقل های پایین خوب شد ولی دکتر عزیز فکر میکنم این بچه بخاطر حساسیت به داروی بی حسی دندانپزشکی زیر بغلش اینطوری شد چون بچه بود هر دفعه داروی بی حسی میزد تب و لرز میکرد و دایم esrبالا بود
در دوران کرونا زیر بغلش اینطوری شد حتی واکسن کرونا هم هنوز نزده بود
دندان عقلاشو سال ۹۹ زمستان کشید و زیر بغلش از سال ۱۴۰۰ تا الان هنوز ورم داره یک شب رفت جلو آیینه دید ورم بزرگ کرده و کلی ترسید و چون کنکوری بود خیلی درگیرش نشد و درسشو خوند امسال پیگیری کرد و خداروشکر چیزی نبود نه طحال نه کبد هیچ مشکلی نداشت حتی آزمایشم نرمال بود
امسال دندان عقلای بالاشم کشید بازم تب و لرز کرد بعدش
دکتر بعد از دیدن جواب نمونه برداری گفت دیگه نربم پیشش چون ری اکتیوه
دکتر بیشتر اوقات کتفش دچار اسپاسم میشه وقتی دولا میشه درس میخونه یا به دستش فشار میاره میگه انگار رگ میره پشت استخون و تیر میکشه چون رزمی کارم ولی فشار نمیاره بخودش که بگید بخاطر ورزشه هست نمیدونم دلیلش چیه
من میترسم چون هنوز نرفته تو و خیلی طول کشیده تو جوابش غدد لنفاوی ۳۸×۵۶ میلیمتری زده بود
دکتر خیلی میترسم ولی نه تعریق نه کاهش وزن نه بی اشتهایی علایمی چیزی نداره خواهرم
اقوام درجه یک سرطان ندارن هیچ کدوم ولی مادربزرگم دوبار سینشو بخاطر غده خوش خیم عمل کرده و پدرمم پسوریازیس بخاطر اعصابش گرفته بمدت تقریبا ده سال میترسم خواهرم آرتریت یا بیماری های خود ایمنی دچار شده باشه - Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- قرص دوفامد
سلام خوبین من پریود نمیشدم ینی نامظمه رفتم دکتر برام دوفامد۱۰ نوشت سر ۳۰ روز پریود شدم ولی این سری دوباره پریود نشدم مگر قرص دوفامد برای تنظیم شدن پریودی نیست؟ ینی اینکه این سری پریود نشدم مشکی جدی داره ک پریود نشدم؟
- علت HIV
علت مبتلا شدن به زگیل تناسلی در خانوم ها چیست؟
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام اگه آزمایش کل انجام بدیم که توش آزمایش مدفوع هم هست اگه خون باشه تو آزمایش نشوم میده
- جواب تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر خسته نباشید. در حین نزدیکی ۲ بار لکه خونابه مانند دیدم( تقریبا یه بار اردیبهشت و یه بار آبان ماه) با توجه به پیشنهاد مرکز بهداشت تست پاپ اسمیر انجام دادم سلولهای اندوسرویکال و متاپلاستیک در جواب ذکر شده و کلمه negative هم قسمت پایین جواب نوشته. من ۳۱ سال دارم و بچه ۲ساله شیر میدم آیا مشکلی هست؟ یا طبیعی است؟ ممنون از لطف شما.
- سلام من ۱۸سالمه و اصلا پریود نشدم و چند واهه با انجام ام ار ای متوجه شدم که سندرم رامین تانسکی دارم ای هیچوقت دیگه پریود نمیشم و دارویی برای رفع این بیماری وجود نداره
- در مورد سونوگرافی
با سلام در سونوی من نوشته بقایای بافت گلاندولار در نواحی آگزیلری پستان طرف چپ مشهود است یعنی چی؟ خطرناکه؟
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- بارداری
علت درد شدید شکم و کمر در هفته ششم
- سلام خسته نباشید من مجردم ۲۰ سالمه دو روزه زیر شکمم نبض میزنه ول میشه میشه لطفا راهنمایی کنید
سلام من دخترم ۲۰ سالمه مجردم ۲ روزه زیر شکمم نبض میزنه و ول میشه میشه راهنماییم کنید لطفا
- بعداز عمل هیتروسگوپی چه زمانی میتوان نزدیکی کرد


