Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- سقط
سلام من شش هفته باردارم ،ساک حاملگی تشکیل نشده و میخوام سقط کنم با قرص ،،ایا برای سقط باید حتما ساک تشکیل بشه
- توده
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من توده اکوژن باابعاد23×31درتخمدان سمت چپ دیده شده میخاستم شماراهنماییم بفرمایید
- کیست تخمدان
من کیست تخمدان ۱۳ میلمتر دارم میترسم پیش کدوم دکتر برم امروز سونگرافی دادم@۲۶سال رشت
- تبریک🌹
سلام خانم دکتر مهربان ،روزتون مبارک شمابا مهربونی و دلسوزی و وجدان کاریتون بسیاری از خانمها رو به آرزوی مادرشدنشون رسوندین تنتون سلامت دلتون شاد💚
- رحم جایگزین
با عرض ادب و احترام خانم دکتر از استان محروم کشور رحم جایگزین با مبلغ مناسب انتخاب کردم قرارداد رحم جایگزین محضری با خانم منعقد کردیم. حال برای زایمان میخوام فرزندم در شهرمحل سکونت خودم بدنیا بیاد. خانم دکترگواهی ولادت رحم جایگزین به نام خودم ثبت میشه. چه مدت زودتر خانم باید برای زایمان شهر خودمان بیاید
- خودارضایی
سلام خسته نباشید. من دختری مجرد هستم به مدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم.یکی دوماه بعد از شروع خودارصای به متخصص مراجعه کردم گفتن سالمی دیگه نوع پرده رو نپرسیدم.خودم بعضی وقتا تو اینه نگاه میکردم پردم هلالی بود ولی انگار پارگی های خیلی کوچیکی در حد یک میلی متر داشت.بعد از یکسال رفتم پیش ماما گفت سالمی پردت از نوع کنگره ای هستش.بهش گفتم که خودارضای انجام دادم دوباره پردمو نگاه کرد گفت ن سالمی نگران نباش. بهش گفتم پس چرا انگار پارگی داره گفت نوع پردت اونجوریه مادرزادی اینجوری بودی. ایا پرده کنگره ای با پرده ای ک اسیب دیده خیلی فرق داره؟؟؟؟.بنظرشما پرده من اسیب دیده؟؟؟؟ ممکنه ماما تو تشخیصش اشتباه کنه؟؟؟؟ لطفا جواب همه سوالامو بدین من خیلی نگرانم
- قرص ویزان
قرص ویزان خارجی در ایران کمیاب .آیا می توان به جای قرص خارجی از ویزان ایرانی استفاده کرد. آیا همان تاثیر ویزان خارجی دارد یا خیر
- قرص داستینکس
با سلام من کیست سینه دارم و تحت درمان هستم دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده اند میخواستم بدونم بابت چی
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم آیا فرق این دو دارو چیه من زود زود پریود میشم این دارو ها خوبه برام
- عفونت
علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن چی هستش؟عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟
- قرص سیبل
قرص های سفید سیبل عوارض دارن؟
- جواب سونو گرافی
- ایه دارو روی کیست تخمدان اثر مگذارد
سلام من درد زیر شکم دارم ودر سمت چپ رحم کیست تخمدان به ابعاد ۴۸*۳۸m دارم میشه راهنمای کنید
- پربود بعد سقط
سلام من ۲۸مهر سقط داشتم تا ۵ابان لکه بینی ،پریود شدم الان ۱۶اذر هستش ومن منتظرم پریود بشم اما نشدم بدجوردی نگرانم که دیگه پریود نشم فقط یبار رفتم سونو گفت که بقایای ۴سیسی داری که پریود بشی میافته امامن پریود نمیشم نگرانم راهنمایمم کنین
- دلتیژل
سلام خسته نباشید.من میخواهم اقدام کنم برای بارداری .برای هموروییدم پزشک برایم پماد دلتیژل ۲درصد(دلتیازوم هیدروکلراید ۲ درصد) نوشته آیا مصرف این پماد برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکند؟
- قاعدگی
سلام من دخترم 12 سالشه اولین قاعدگیشه نزدیک یکماهه پاک نشده دکترم بردم قرص آهن و مفنامیک اسید داده بازم قطع نشده چکار باید بکنم
- خود ارزایی
سلام خانم دکتر ، ایا اگر کسی در طول زمانهای متوالی خودارزایی کند و زمانی که برای ازدواج پیش یکدکتر زنان برود آیا این دکتر می فهمد که این دختر خوددارزایی انجام داداه است یا خیر. ممنون
- دفع تکه گوشت در زمان پریود
سلام من هر دوماه یکبار موقع پریود دفع یه چیز گوشتی از بدنم دارم میخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- نازایی
باسلام یه ساله که لاپراسکوپی کردم لوله ام بسنه بودکه بازشد چنددوره داروی تخمک استفاده کردم یه بارای یوای شدم ول باردارنشدم شوهرم حرکت اسپرمش صغیفه به نظرتون بازم ای یوای کنم یاباداروی تحریک تخمک میشه دیگه خسته شدم ممنونم جوابموبدین


