Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من میوم هیدروژن دردیواره قدامی رحم به قطرتقریبی 135م م دارم ایا دارویی هست که استفاده کنم یاحتما باید جراحی کنم البته خون
سلا
- زنان
سلام. من ۳ روز شده زیر شکمم مثله نبض میزنه نمیدونم از رحمم هست یا نه. فقط یکسره هست قطع نمیشه و حتی یوقتایی از شدتش نمیتونم بخوابم. و سروصدا هم میکنه اون قسمت شکمم. با اینکه اقدام برا بارداری هم نداشتیم و حتی مطمئن هم هستیم و مراقب بودیم که نشه. ولی بازم میگم نکنه بالاخره دست خودمون نبوده یجوری شده باشه با اینکه خیلی مراقب بودیم. حتی یه بار در حال غذا خوردن یه چند قاشقی که با اشتها میخوردم بدون دلیل یهو تهوع بهم دست داد. و دیگه تا الان اونجوری نشدم. در ضمن من سنگ صفرا هم داشتم و همیشه موقع دردهام تهوع داشتم نه اینجوری مثله الان. خلاصه خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟! نیاز به بی بی چک هم هست انجام بدم خیلی میترسم از مثبت بودنش؟
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- تشخیص اولین روز پریودی
سلام آیا ترشحات قهوه ای قبل از خونریزی پریود هست واولین روز پریودی کی حساب میشه
- قبل بارداری
سلام من ۳۲سالمه ی دختر۱۱ساله دارم ازهمسراولم جداشدم ازدواج مجدد کردم نزدیک ۲ساله فروردین ی سقط داشتم تمام آزمایشات خوب بود برای اقدام ب بارداری مجدد قرص فولیک اسید۵ میخورم با آسپرین۸۰یکماهه دکتر گف دیگه نخور. شما چ تجویزی دارید بخورم یا نه هنوز اقدام صورت نگرفته
- برداشتن چربی عانه زنان
سلام خانوم دکتر من ۲۵ سالمه وبدلیل اضافه وزن قسمت پایین شکم عانه بدلیل تجمع چربی وافتادگی دستگاه تناسلی منو زشت کرده میخواستم با جراحی یا هرچیزی که ضرر وبازگشت نداره قسمت عانه چربی برداشته شه وصاف بشه آیا امکان پذیر است شما انجام میدین که خدمتتون بیام وهزینش هم میخواستم تخریبی بدونم چقدر میشه ؟ممنون میشم که پاسخ بدین
- باسلام من واکسن ۱۸ سالگیم رو یه ساله نزدم والان باردارم
مشکلی ایجادنمیکنه الان بزنم؟توسلامت بچه خدایی نکرده اثربدی نداره اگه نزنم؟
- اکوژن متعدد tiny در میومتررحم مشهود است. ایا حاملگیه
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز،قبلا کیست تخمدان داشتم نوعش شکلاتی بود پیش شما لاپاروسکوپی انجام دادم،الان دوباره کیست دارم نوعش سپتوم دار هستش بازم باید جراحی کنم؟
- عمل سرکلاژ چقدر دوام دارد ؟
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- عکس رنگی رحم
در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True Pelvis ضایعه ای دیده نمی شود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب راست قرار گرفته است. اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است. ضایعه فراگیر کابینه رحم.و کانال سرویکال دیده نمی شود لوله فالوپ راست حاجب شده دیامتروSpillage نرمال دارد. لوله فالوپ چپ دیوار نرمال داشته spillage آن باتاخیر صورت گرفته و کمتر از طرف مقابل می باشد یعنی چی خیلی استرس دارم جواب بدین
- پرده بکارت
سلام بکارتم از نوع ارتجاعی حلقویه توی عقد با همسرم رابطه کامل داشتم وقتی جدا شدم ازش رفتم پزشکی قانونی گفتن سالمی مشکلی نداری الان ک با نامزدم رابطه داشتم رفتم دکتر خراش خورده یکم کشش پیدا کرده باید چیکار کنم ترمیم شه و مثل اولش بشه توروخدا کمکم کنید
- سیپروترون کامپاند
سلام من در سومین روز مصرف و دو ساعت بعد از خوردن قرص سیپروترون کامپاند دچار اسهال شدم. یعنی تا آخر سیکل دیگه این قرص نمیتونه اثر ضدبارداری داشته باشه؟ چون شنیدم اسهال تاثیرش رو کم می کنه
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
- نحوه خوابیدن دربارداری
سلام خسته نباشید من هفته ۱۳بارداری هستم مشکل افت فشار دارم مشکلم چیه.ممنون .
- بارداری
با سلام و خسته نياشيد،مصرف متفورين براي تقويت تخمدان به چه صورت مصرف ميشود و با چه دوزي؟روزانه چند عدد؟
- هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹


