Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی ضداسترس
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من یکبار دیگه هم سوال پرسیده بودم که اگر در طول بارداری برخی قرصهای ضداسترس و اعصابی که دکتر اعصاب و روان تشخیص میدهند و تجویز میکنند را مصرف کنیم روی جنین اثر بد نمیگذارد اگر مشکلی پیش میاید توروووووخدا بگین باردار نشم من خیلی نگرانم؟آخه پس چرا میگن در سه ماهه اول باردای نباید قرصی مصرف کنیم؟
- لیزر سینه
سلام خانوم دکتر عزیزم روسینم موهای زائد داره همش تیغ زدمو زیاد شده ایا لیزر خطرناکه برای موهای زائد رو سینه؟
- سلام من در مجردی هیچ مشکلی نداشتم نه تنبلی و تخمدان پلی کیستیک حتی در زمان مجردی وزنم خیلی بالا رفت اما مشکل نداشتم بازم اما بعد از ازدواج بعد از ۳ سال بهم گفتن تخمدان پلی کیستیک دارم اما جزئی هس این مشکل اگر ژنتیکی هس چرا قبلا نبود و الان پیدا شد و با کاهش یک کیلویی وزنم خیلی فرق کرد آیا لزوما مشکل من به ارثی بودن ربطی دارد یا نه
- اینترنال اکو مختصر خطرناکه
۴۶سالمه سونوگرافی دادم همه چی سالم بود فقط نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است.می تونه خطرناک باشه
- سوال
سلام، وقت بخیر من هنگام معاینه دکتر ازم پرسید جلوگیریت با چیه علت پرسیدن این سوال هنگام معاینه چیست؟
- مهم
سلام ۲۷ شهریور پریود شده بودم دیگه نشدم تا ۲۷آذر که در دو روزی که گذشته فقط لکه بینی در حد یه قطره ،روی نواربهداشتی فقط در حد یه لکه بوده،علت چی میتونه باشه؟۳۸سالمه متاهل هستم بچه ندارم
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- ورم کلیه جنین
من هفته 20 بارداری هستم کلیه جنین یه سمت ورم بیشتر یک سمت کمتر است آیا به حاملگی ادامه دهم یا یک بیماریست یا بعد زایمان برطرف میشود
- سن بارداری
سلام وقت بخیر، خانم دکتر سن بارداری چطور محاسبه میشود. وقتی مثلا شما میفرمایید که سونو را در هفته ی یازدهم انحام بده، بنده این هفته ها را از چه روزی حساب کنم؟ مثلا وقتی ۱۴ ام خرداد ، اولین روز از آخرین قاعدگی من بوده است، الان من دقیقا در هفته ی چندم هستم؟ با تشکر فراوان
- آزمایش بعد انتقال جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۲۲ شهریور انتقال جنین انجام دادم ۱۶ روز بعد از انتقال آزمایشم منفی شد ولی چندجا خونده بودم که ممکن آزمایش اول منفی بشه و چند روز بعد مثبت بشه بخاطر همین داروهام رو تا دیروز ادامه دادم و هنوز آزمایش دوم نرفتم به نظرتون نیازی هست بازهم داروها رو ادامه بدم یا خیر و اینکه تا چه زمانی احتمال مثبت شدن تست وجود داره؟
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- آیا من باردارم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم سه ماه از قرص سیبل خوردم سه ماه بعد سیپروترون کامپاند ، پریودام تقریبا نامنظمه ، با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و با دستم آلتش را مالیدم و ارضا شد منی رو دستم نریخت،، خودش با دستمال پاک کرد، بعد از ارضا بغلم میکرد و دو سه دقیقه بعد واژنم رو مالید با دستش ، من شک دارم که نکنه دست اون یا دست خودم روش پیشاب یا منی داشته و به واژنم زدیم ، در یک ماه دوبار رابطه همین مدلی داشتیم بار اول دو روز بعد پریودم و بار دوم هشت روز بد از پریودم ، آیا من باردارم؟؟؟؟ ، چیکار کنم ،؟؟؟کمکم کنید زود بگید
- کیت تخمک گزاری
خانم دکتر سلام برای نامنظمی پریود که ۷ تا۹روز تاخیر دارم، چه زمانی باید کیت تخمک گزاری انجام بدم؟!. یعنی چند روز بعد از پاک شدن قاعدگی!.
- درد زیر شکم
سلام هفته پنجم هستم و زیر دلم درد میکنه و داخل رحمم تیر میکشه و کمر درد به نظرتون نیاز هست برم دکتر؟هنوز تحت نظر نرفتم به نظرم زوده نظر شما چیه
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم
- قرص اوژانسی
سلام سه روز که از زمان پریودیم تموم شد نزدیکی داشتم که یه مقدار از آب منی داخل ریخت بعد یه رب قرص اوژانسی دوتایی خوردم به نظر شما امکان بارداری وجود داره
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- زگیل تناسلی
سلام ی مدتی میشه که یچیزی شبیه جوش زیرپوستی کنار واژنم در اومده گاهی هم اندازش بزرگ و کوچیک میشه در واقعه وقتی دست میزنم متورم میشه بعدش کوچیک میشه وقتی هم دست میزنم یکم درد داره خارش و سوزش ندارم به نظرتون این زگیل تناسلیه ؟
- بارداری مجدد
سلام.برای بارداری مجدد باید سونوگرافی رحم وتخمدان ها انجام شود؟من یکسال از آخرین بارداریم میگذرد.آزمایش های قبل بارداری ام مشکلی ندارد .سونوگرافی لازم است؟


