Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کلسیفکاسیون دهانه رحم درمان دارد
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام من دو ماه قرص مدروفم مصرف میکردم و الان ماه سوم بود که دکترم گفت از روز ۱۵ قاعدگی به مدت ۱۰ شب شبی دو تا مصرف کنم ولی الان شب ۲۶ و من فراموش کردم بخورم میشه بگید چه کار کنم ممنونم
- قرص پردنیزولون ۵
سلام وقت بخیرخسته نباشید.من برای سرفه ام ب دکترعمومی رفته بودم که قرص پردنیزولون۵ برام داده ۳ورق یعنی ۳۰ قرص من۱۳روزه که استفاده میکنم .وباید ۱۲این ماه پریودمیشدم که ممتسفانه نشدم.ایا ازعوارض این قرص هست یا نه.ممنونم
- پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر ببخشید آیا رقصیدن زیاد در دوران پریودی روز اول و دوم به پرده بکارت دختر مجرد آسیب میزند؟؟ و اینکه اگر در دوران پریودی رقص زیاد انجام دهیم و بعد از رقص ترشح کرم شکل سفت مانند استخوان از واژن خارج شود علتش چیست ؟این ترشح استخوان مانند به پرده بکارت آسیب میزند؟ خیلی خیلی ممنونم
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- بیماریزن
قبلاکیستداشتموباقرصکیستمبرطرفشدچسبندگیرحموعفونتلگنواندومتریوزدارمپزشکم۳تاامپولمیکرورلینتجویزکردندومن۱امپولتزریقکردممشکلخونریزیطولانیمنحلنشددلیلانچهمیتونهباشهباترنسیدومفنامیکخونریزیمنقطعنشد
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟
- ضربه های مکرر تقریبا پنج انگشت زیر ناف موجب آسیب تخمدان میشه؟ ممنون میشم جواب بدین🙏🏻
ضربه های مکرر زده شده تقریبا به ناحیه لگنی و جایی مثانه تقریبا قرار گرفته موجب آسیب تخمدان میشه؟ خواهش می کنم جواب بدین😭😭😭😭
- کدوم بیمارستانها
سلام شما در کدوم بیمارستانها مشغول بکار هستید
- تاخیر درپریود
خانم ۴۳ ساله هستم .۲۳ مهرماه باید پریود میشدم که نشدم.ازمایش بتا دادم که ۱ بود و بی بی چک هم استفاده کردم که منفی بود.راهنمایی بفرمایید .ممنون میشم
- اسپیرونولاکتون
سلام، دکتر برای رشد مو به من اسپیرونولاکتون ۱۰۰ دادن به مدت ۳۰روز ،میخواستم بدونم عوارض نداره؟ و اینکه بعد این ۳۰ روز قطعش کنم مشکلی پیش نمیاد؟ علت ریزش موهام غیر هورمونی بوده وبعد گرفتن کرونا دچارش شدم
- دکاپپتیل و گرگرفتگی
سلام من پارسال دماپپتدک سه ماهه زدم و هنوز گرگرفتگی دارم آیا لازمه دارویی مصرف کنم؟ باید چیکار کنم که رفع بشه
- رشدسینه
باسلام دختری پانزده ساله تا الان سینه هاش رشد نکرده دکتر بردمش تاثیری نداشته لطفا شما منو راهنمایی کنید ممنون
- کیست سینه
من پیش دکتر رفتم معاینه ام کرد وفرستاد سونوگرافی توسونوگرافی نوشته فیبروکیستینک یا فیبروآندوم به ابعاد ۱۵*۲۸درلبه آرئول ساعت ۱وبه ابعاد ۱۵/۵*۷/۵ م م در mid zoneساعت ۱۰ برست راست دیده می شود
- بقایابعدسقط
سلام.من هشت هفته سقط باقرص داشتم که بعداز۱۱روزسونوترانس واژینال دادم که نوشته تصویرمحتواهایپوهتراکودرون کاویته اندومترباابعاد۳۱*۳*۱۲وحجم کمتراز۱سی سی که مطرح کنندهcoltوبااحتمال کمتربقایا می باشدیعنی چی.ممنون جواب بدین.بعدشم نوشته تخمدانهااندازه واکوی نرمال.تخمدان راست ۲۶*۱۶م.موتخمدان چپ به ابعاد۲۵*۱۴م.م رویت شدن ممنون راهنمایی کنین
- دوران شیردهی
با سلام بهترین مولتی ویتامین و کلسیم که میتونم در دوران شیردهی بخورم کدام است با توجه به اینکه ریزش شدید مو دارم و تمام استخوان هام انگار درد میکنه و دندونامم داغان شدن اکتی ومن داده بودید و الان نیست
- آمپول جهت پیشگیری از بلوغ زودرس
آیا آمپولهای جلوگیری از بلوغ زودرس برای کودکان در آینده خطرناک میباشد بیماریهای از قبیل یاءسگی زود و یا سرطان تخمدان
- dig this
AquaSculpt weight loss is here to stay! With AquaSculpt capsules, you get fast AquaSculpt results thanks to natural AquaSculpt ingredients. No worries about AquaSculpt side effects—users confirm it in AquaSculpt reviews. Curious AquaSculpt how to use? It’s easy and effective. AquaSculpt where to buy? Visit https://aquasculpt.lifestyle and transform your body now!
- زخامت اندومتر ۱۴
سلام وقتتون بخیرباشه ،۱۲روز از تایم پریودم میگذره و زخامت اندومتر ۱۴هست در واقع ۴۳روز از آخرین پریود میگذره،مجرد هستم و قبلا هم بخاطر نامنظمی و لکه بینی دوره درمان داشتم . میخواستم بدونم زخامت ۱۴ برای ۴۳مین روز قائدگی زیاد هست ؟و ۲۵سالمه
- تشکر فراوان
سلام خانم دکتر خوشگلم من همسر دکتر شرری هستم.میخواستم بابت تمام زحماتی که برای من و به دنیا آوردن صبا کشیدید ازتون تشکر کنم.من و دکتر تو این 5 سال همیشه دعاگوتون هستیم. از صمیم قلبم آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت باشید. خدمت اقای دکتر سلام برسونید. ضمنا بسیار خوشحال میشیم که اردبیل در خدمتتون باشیم. قربون شما


