Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل؟
با سلام.بنده زخامت رحم داشتم بعد از انجام دادن کورتاژ تشخیصی پزشک معالجم سه عدد آمپول واریو پپتیل برام تجویز کردند که ماهی یکی بزنم ولی متاسفانه بنده دوز دومش رو هم زدم هنوز لکه می بینم😭 چیکار کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر بنده اقدام به بارداری کردم و امروز روز ۲۹ سیکلم هست وپریود نشدم ازموعدم ی روز گذشته درد زیر کمر و زیر شکم دارم آیا اینکه باردارم یا ساعاتی بعد پریود خواهم شد با این وجود .. کمی سردرد و حالت تهوع دارم ولی تهوعم شدید نیست و اینکه تست بگیرم یا خیر منتظر بمانم
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- کیست نوباتین
سلام خسته نباشید.توی سونوی رحمم چندتا کیست نوباتین با حداکثرسایز 9میلی متر نشون داده.میخاستم بدونم این کیستا چی هستن؟وایا مانع بارداری میشن وایا درمان خاصی لازم دارن؟ممنون
- بارداری
بعد از تزريق واكسن كرونا چه زماني ميتوان اقدام به بارداري كرد
- زولادکس بارداری
سلام ۳۴سالمه بچه دوم در ۱۹هفته مجبور به سقط با قرص شدم دوماه بعد از سقط جنین آمپول زولادکس۱۰/۸ تجویز شد برای قطع خونریزی و بعد انجام کورتاژ اما دفع شد و کورتاژ نشدم چند مدت بعد میتونم اقدام کنم برای بارداری؟ باید تو این مدت که پریود نمیشم جلوگیری داشته باشم احتمال بارداری هست؟؟
- پرده بکارت
چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟
- تشکر
سلام خانم دکتر من بیمار شما بودم تاریخ ۲۲دی ۹۹ عمل لاپاروسکوپی تشخیصی درمانی بابت ناباروری برام انجام دادید که ۲۸ اسفند متوجه شدم باردارم تو اولین سونو متوجه شدم دوقلو باردارم و الان بچه هام به دنیا اومدن پیشم هستند .یه دنیا از شما ممنون
- پریود نامنظم
سلام بله اسفند ماه چکاپ کامل شدم سونو و پاپ که گفتید مشکلی نیست .که باید سوم فروردین پریود میشدم که دهم شدم و اردیبهشت هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم .
- سلام خسته نباشیدهموراژی ساب کوریونیک به حجم ۱/۱سی سی درمجاورت پل فوقانی جفت درسه ماه اول سنوگرافی مشاهده شده خطرناک است یاخیر
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من هفته قبل سقط داشتم و امرو، که سونو دادم بقایا بارداری با ابعاد ۲۱ در ۱۶ میلی متر دارای فلوی عروقی مشاهده شد ایا با دارو دفع میشه یا باید کورتاژ کرد
- بلوغ زودرس و آمپول لوپرومر
سلام دختر من به دلیل تشخیص بلوغ زودرس در سن ۸ سال و ۶ماه گراف مچ دست ۱۱ سال رو نشان داد و به تشخیص دکتر آمپول لوپرومر به مدت ۸ ماه زده شده است گراف مچ دست جدید سن رو مچ استخوان رو همون ۱۱ سال نشان داد و سن خودش ۹سال و ۲ ماه است آیا باید آمپول رو ادامه بدیم ؟ عوارض بعدی در دراز مدت نداره؟
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام خانم دکتر من برای جلو گیری از بارداری قر ص لوونورژسترل خوردم متوجه شدم تاریخ انقضا ش گذشته آیا احتمال بارداری هست
- پهلودرد
سلام هفته ۲۲ام پهلوهام اطراف شکمم دردمیگیرحالت گرفتگی دار ازمایش ادرارم باکتری کمی زده درداطبیعی ایزوپرین شیافم استفاده میکنم
- بالارفتن عددبتا بعدسقط
سلام.من تو۶هفته آزمایش دادم عددبتا ۱۰۰۰ بود بعدیک هفته ساکشن کردم الان ۸روز میگذره ومن خونریزی دارم وعددبتام شده ۱۶۴۰ .نمیدونم چیکار کنم؟؟سونو هم نرفتم هنوز.دکتر میگه قرص زیرزبانی بخور
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- کیست تخمدان سمت راست
کیست بدون سپتا و اینترنال اکو با ابعاد ۳۰ در ۲۹ چیست و درمانش چگونه است
- بی اختیاری ادرار
سلام وقت بخیر ۴۶ ساله هستم هنگام عطسه و خنده و سرفه مشکل ریزش ادرار دارم لطفا راههای درمانی بدون جراحی رو میفرمایید
- عمل سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا عمل سرکلاژ شکمی سنگینه؟


