Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
8 هفته و 4 روز هستم وقتم گرفتم از مطبتون تازه متوجه بارداری شدم. از دیشب تا حالا لک بینی قهوه ای تیره و خون ابه دارم مثل اواخر پریودی خیلی نگرانم تاشنبه بخوام بیام ایا دیره اخه امروز پنجشنبه مطب باز نیست
- سلام ابا میشود با خوردن قرص استروژن و پروژسترون رحم کوچک را درمان کرد
- قرص Utrogestan
سلام خسته نباشید دکتر به من قرص utrostan دادن داخل واژینال من تا بحال استفاده نکردم میشه منو راهنمایی کنید...طرز استفادش چطوریه؟ یعنی باید با دست به داخل واژینال بزاریم؟
- بارداری
سلام ببخشید من در هفته۸ بارداری ام وعفونت واژن گرفتم واز پماد داولاگ ۲درصد دز واژن استفاده کردم آیا مشکلی برای جنین ندارد خیلی استرس گرفتم چون میگن نباید درسه ماهه اول بارداری استفاده کرد لطفن راهنماییم کنیین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۹ هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم هیچ داروخونه ای نتونستم خارجی پیدا کنم از مارک ایرانی فرتژیست استفاده میکنم.میخواستم بدونم چقدر تفاوت بین خارجی و ایرانی وجود دارد آیا ایرانی هم به همون اندازه موثر هست؟ استفاده از شیاف به صورت مقعدی تاثیرش کمتر از واژینال است؟
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- واکسن آنفولانزا
سلام باردار هستم .واکسن آنفولانزا هلندی نتونستم پیدا کنم .واکسن فرانسوی ۳ظرفیتی بزنم اشکالی ندارد؟
- بارداری
سلام من دوره ی قاعدگیم ۲۸ روزه هست و یک هفته از وقتم گذشته آزمایش بتا دادم عددش ۴۲۸۰ شد.ایا من باردارم . اندازه اش زیاده یا نرمال
- شما تا چند سزارین رو مجاز میدونین ؟
من ۴۰ ساله هستم. دو فرزند ۳و ۶ساله دارم . آیا میتونم باز هم سزارین بشم ؟
- ناباروری
سلام خسته نباشید من کیست آندومتریوز دارم در تخمدان سمت چپ ماه قبل با آمپول سینال اف ودوتا آمپول دیگه اقدام کردم ولی باردار نشدم آیا این دوره تزریق باید باز هم ادامه داشته باشه؟یا امکانش هست طبیعی باردبشمارو الان این ماه که باز باید میرفتم برای ادامه درمان پریودیم عقب افتاد پنج روز
- بارداری
سلام روزتون بخیر میخواستم سوال کنم که ممکنه سونوگرافی بارداری اشتباه کنه چون من فرزند اولم ۱۳ سال سن دارد والان باری بار دوم بار دار شدم گمان میکنم ۷ هفته داشته باشم البته دوران پریوم زیاد منظم نبود امروز اولین سونو رو انجام دادم گفتن کیسه زرد مشاهده نمیشود واندازه رحم بزرگتر از حد نرماله MCD21mmهست ومایع ازاد هم رویت نشد کلی منو ترسوندن که باری پوچه ولی من اصلا نه خونریزی دارم نه حالت تهو واستفراغ تا دوروز دیگه پزشکم رو نمیتونمببینم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- پریود نامنظم
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر من هیچ رابطه ای نداشتم و امکان بارداری اصلا نیس فقط از زمان پریودم یک هفته گذشته و پریود نشدم میخوام که زود بشم اخه چند روز دیگه عمل دارم نمیخوام پریود باشم چیکار کنم دکتر که الان پریود بشم ؟ممنونم از وقتی که میذارین ❤️
- مایع آمنیوتیک
سلام من درهفته ۲۷بارداری هستم درجواب سونونوشته شده مایع دوربچه ۱۰۰میلی متر شده ومایع آمینیوتیک حاوی ذرات اکوژن است یعنی چه؟
- سلام خانم دکتر
من یه خانم 35ساله هستم دوبچه دارم بچه سومم در شکمم مرده الان یک ماهی هست عمل سزارین کردم باید تا چند ماه جلوگیری کنم راهنمایم کنید ممنون میشم البته چسبندگی داشتم سر همین بچه ام که مرده خونریزی هم داشتم
- آمپول ریه
سلام من در هفته ۳۳ هستم و درد زیر شکم شدید دارم رفتم دکتر گفت احتمال زایمان زودرس هست و بهم آمپول ریه برای نوزاد داد ... میخواستم بدونم اگه این آمپول بزنم واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۱۰ بارداری هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم در دفع مدفوع مشکل دارم و دچار یبوست شدم ایا تجمع مدفوع در روده بدون زور زدن موجب فشار به رحم میشه؟
- خارش کلیتوریس
سسلام من در هفته 38 بارداری هستم. هر روز لباس زیرم رو عوض می کنم اما باز هم در قسمت کلیتوریس خارش دارم ( همیشه نه ولی بعضی وقتا خیلی شدیده ) چه کار کنم؟ با تشکر
- سرکلاژی
با سلام بنده 5 سال است مشکل نازایی دارم تبلی تخمدان دارم دوبار باردار شدم اما در 20 هفتگی کیسه آب خارج شده و جنین بدون مشکل سقط شد دکتر ها میگن دهانه رحم کوتاه است یکبار هم دهانه رحم را دوختن اما پاره شده دوباره افتاد آیا به سرکلاژی شکم امکان بچه دار شدن وجود دارد.آیا کسی را میشناسیدسرکلازی شکم انجام بده لطفا آدرس و شماره تماس آن را بفرمایید
- بارداری
سلام ببخشید من تنبلی تخمدان دارم و قرص پروژسترون مصرف میکنم میخواتم بدونم امکان بارداری چندقلویی دارم؟
- بارداری
بنده ۱۱هفته باردارم معدم اذیت قبل بارداری ام این مشکل رو داشتم الان می تونم امپرازول یا قرص معده مصرف کنم


