Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- راکوتان و ال دی
سلام وقت بخیر آیا مصرف همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکل ایجاد میکنه؟ قرص ال دی رک برای رفع کیست استفاده میکنم
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- آزمایش پرولاکتین کی باید انجام شود؟
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم ازمای پرولاکتین باید حتما موقع پریود انجام داد ؟ بهترین زمان برای انجام ازمایش پرولاکتین چه موقع هست؟
- ضروری
باسلام.امکان دارع به سوالهای دورپز پیش هم جواب بدید
- بکارت
سلام خانم دکتر من وقتی برای اولین بارمن یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد ولی واژنم هیچ درد نمیکرد فط یکم کمر درد داشتم خانم دکتر میخواستم بدونم با ورود یک بند انگشت اشاره داخل واژن بکارت اسیب میبینه الان بکارتم اسیب دیده یا ن لطفا جواب بدید شرایط رفتن ب دکترندارم
- سایز تخمک ۲۹
سایز تخمک در روز ۱۳ پریودی تخمک ۲۹ بود ایا شده کیست
- پریود زودتر
من همیشه پنج روز زودتر از نوبت پریودیم پریود می شم.
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم و از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون کمی می اید دلیل ان چیست؟
- تنظیم شدن پریود
سلام.من پریودیم نا منظم هست.پیش دکتر متخصص زنان رفتم و بهم ۲ ورق قرص سیپروترون کامپاند سیبل دادن و گفتن از روز ۳ پریودی بخورم و گفتن دوماه باید پشت سر هم بخورم قطع نکنم .ایا موقع استفاده از این قرص ها پریود میشم یا حدود دوماه نمیشم؟
- پریودی
سلام من آمپول استردیول زدم دوشب پشت سر هم کی خونریزیم قطع میشه ازبس خونریزی داشتم دکتر این آمپولو بهم داد همراه با استرومارین
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاد خیلی وقته مصرف میکنم ولی وقتی ۵ تا قرص مونده تموم شه لکه بینی قهوه ای دارم الان نمیدونم پریود شدم یانه ایا مصرف ۵ قرص رو ادامه بدم یا خیر از روز ۵ پریودم این قرص رو مصرف میکردم ۲۰ سالمه
- ۴۴سالمه قبل ازعید باردارشدم ولی قلب بچه تشکیل نشد
سلام من ۴۴سالمه باردارشدن ولی گفتن قلب بچه تشکیل نشده باید سقط بشه خیلی کارها کردم تابچه سقط بشه سونو دادم گفتن سقط شده ولی الان سه ماه از سقط میگذره ولی همچنان خونریزی ولک بینی دارم هیچ نزدیکی هم نداشتم برای باردارشدن دوباره کی وچه کارهایی باید انجام بدم؟
- سلام من رحمم را در اوردم وبه خاطر خشکی واژن از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که حاوی گیاه رازک ویتامین E است این ژل برای من خوبه که استفاده کنم ضرری نداره؟
- فولیکول
سلام.من دوماه پیش به دلیل قطع نشدن پریودیم سونوگرافی دادم که کیستی در سمت راست رو نشون داد.بعد از دوماه مصرف قرص HDو روکین،مجددا سونوگرافی دادم که فولیکول ۲۴رو در سمت راست و آندومتر تری لاین رو نشون داد.ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم و دلیلش چیه
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- جوش واژن
سلام خانوم دکتر رو لبه ی واژنم یه جوش زیر پوستی زده به مدت یه هفته شده فشار میدم درد داره بعد اینکه الان خیلی ریز شده چه دارویی استفاده کنم ک کامل ازبین بره
- عمومی
با سلام مجدد از پاسخگویی و توجه شماسپاسگذارم، بنابراین برای ترمیم نمیتونم به شما مراجعه کنم؟ خیلی منتظر جوابتون بودم، امیدم ناامید شد، بازم هم ممنون که وقت میذارین و جواب میدین، پایدار باشید
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- قاعدگی
28سالمه و 3ساله ازدواج کردم.قبل از ازدواج تنبلی تخمدان و قاعدگی نامنظم داشتم.الان تصمیم به باراری دارم.جلوگیری بوسیله ی کاندوم بوده.نگرانم که قاعدگی نامنظمم و تخمدان پلی کیستیکم مانع بارداریم بشه.


