Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید،بیمار شما هستم،با وجود استفاده از کرم تریپل سولفا میتوان اقدام به بارداری کرد
- چسبندگی
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم خانمی که دو بار سزارین شده و قصد بارداری مجدد داره قبل حاملگی لازمه که از نظر چسبندگی سونوگرافی بشه؟
- قرص
سلام خسته نباشید قرص گین آپ مصرف کردم پریودی نشدم و اینکه ادرارم زرد رنگ شد . چکار کنم؟
- کیست و میوم
خانوم دکتر مادرم 51سالشه و یک کیست 8سانتی و 5میوم دارد. در صورت عمل نکردن چه خطراتی دارد؟ با توجه به اینکه نزدیکه یائسگی است و صبر کنیم،اگه عمل نکنه چه خطراتی داره؟؟ ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر من در سن ۲۸سالگی مشکل غدده هیپوفیز داشتم و جراحی کردم بعد پنج سال عود کرد بعد پرتو درمانی کردم الان سه سال از پرتو گذشت می توانم بارداربشم برام خطر نداره
- سرکلاژدوبل
سلام میشه راهنمایی کنید تورشت کدوم دکترسرکلاژ دوبل انجام میده ممنون میشم
- میگرن
باسلام خانم دکتر با داشتن میگرن بارداری برایم خطری به همراه دارد؟ یا خیر
- تخمکگذاری
سلام ۲۹ فروردین پریود شدم الان ۱۵روز گذشته امروز چندساعتی ترشح داشتم بعد یه چیز لجز مانندی ازم خارج شد که رو شرتم بود ایا نشانه تخمکگذاری هستش؟اگه هستش از روز دوشنبه تا کی میتونم اقدام داشته باشم؟درد خفیف زیر شکم هم داشتم
- عمومی
سلام اکه نخ سرکلاژ باز نشه موقع زایمان چ عوارض و علائمی داره چرا بعد نه ماه زایمان هی چند روز در میان خونریزی دارم؟
- سوال مهم
سلام خانم دکتروقت بخیر، علت ایجاد آمنوره هیپوتالامیک چیست و آیادرمان میشه؟ پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون💕
- دیابت بارداری
سلام خسته نباشيد من از هفته ١٢بارداري به دليل ديابت بارداري ٨واحد لومير استفاده ميكنم و مرتب قند خونم رو اندازه ميگيرم الان كه هفته ٢٣هستم چند بار پيش اومده كه قندم ٢ساعت بعد غذا ١٥٠بوده و تا يك ساعت بعدش كه دوباره اندازه گرفتم زير ١٢٠ رسيده بود غربالگري هاي اول و دومم هم خوب بود نگرانم اين قند خون بالا روي بچه تاثير بدي گذاشته باشه اگر مشكلي بود در غربالگري مشخص ميشد؟
- درد زیر شکم در بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ششم بارداریم زیر شکمم درد میکنه شیاف پرژسترون استفاده کنم اشکال داره
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟
- سلام من۳۸سالمه توهفته ۲۳بارداری به خاطر کوتاه بودن طول سرویکس عمل سرکلاژ شدم الان هفته ۲۵روتموم کردم ،امروز کمی خونریزی داشتم بادردکمر
- سلام خسته نباشید من سه تا دختر دارم تک کلیه هم هستم که میخوام باروشای وی اف تعیین جنسیت کنم میخواستم ببینم هزینش چقده
- کیست سینه
سلام خانم دكتر عزيزم وقت بخير من سونوگرافي سينه انجام دادم و مشخص شده كه كيست سينه سمت چپ دارم دكتر سونوگراف گفتن كيست سادست و نوشتن simple cyst با اندازه 7*8 mm. ميخوام بدونم خطرناكه يا نه؟داروي خاصي بايد مصرف كنم با توجه به اينكه مادرم هم سابقه كنسر پستان داشتن نزديك پريود درد و بزرگي سينه احساس ميكنم،ولي بعد از پريودم از بين ميره
- بارداری
سلام هفته ۳۰ بارداری هستم موهام درگیر شپش شده از شامپوی پرمترین ۱ درصد میتوانم استفاده کنم ؟ چند روز؟
- قاعدگی کوتاه
سلام خانم دکترخسته نباشید.من ۲۷سالمه وچندین ساله تنبلی تخمدان دارم ومعذرت میخوام هیچ موقع خونریزی زیاد نداشتم ولی تا ۷روز طول میکشه الان نزدیک۱ساله که دوروزی خونریزی دارم ودیگه خیلی خیلی کمه خونریزیم وتا۵،۶روزکه پاک بشم سالی یبارم سونومیشم خداروشکرکیست و..ندارم اما نمیدونم چرا قاعدیگم کوتاه شده ممنون میشم راهنماییم کنید
- سونوگرافی
کانون کیستیک حجیم به ابعاد۷۵ /۱۴۰حاوی اکوهای شناور داخلی وحاوی سپتا به ضخامت ۳.۵ میلی باگسترش از قدام رحم به داخل شکم تا حد ۲ سانتی زیر ناف این کیست چه کیستی است وچه اقدامی کرد
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه


