Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من ۵ ماه قصد بارداری دارم پریودم نامنظم هست ودر این مدت باردار نشدم باید چکار کنم
- سوزش بعد از کورتاژ
سلام خانم دکتر من بیست روزی میشه که کورتاژ کردم بعد از کورتاژ سوزش ادرار دارم گاها دلیلش چیه؟
- Ekhtlafat hormoni
Chetor moleje mishavad che modat tol mikeshad
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- افتادگی رحم
سلام خانم دکتر ، عذرخواهی میکنم چند روزیه بعد اجابت مزاج در دستشویی فرنگی ، دهانه رحمم کامل به سمت پایین میاد ، دست میزنم مشخصه ، ولی بعدش که عضلات واژنو منقبض میکنم ، دهانه رحم میره بالا. این حالت افتادگی رحم هست؟ باردار هم نیستم
- راهنمایی در مورد ای وی اف
سلام ببخشید دکتر من دوتا فرزنددختر دارم که دومی دوسال ودوماهش هست...قصدای وی اف دارم خواستم بدونم چندوقت از سزارین دومم بگذره خوبه که برم واسه اقدام؟؟ممنون میشم پاسخ بدید🙏
- بارداری بعد از سقط
با سلام یک ماه از زمان سقطم میگذره و هنوز پریود نشدم . در این ماه رابطه محافظت نشده داشتم . چه زمانی میتونم تست بارداری انجام بدم که از جوابش مطمئن باشم و در صورت باردار نبودن برا پریود شدن دارو مصرف کنم ؟؟
- آی وی اف
سلام میخواستم بدونم اگرفقط همسرم مشکل اسپرم داشته باشه مراحل آی وی اف چندهفته طول میکشه ممنون
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و پریودام نامنظم بود دکتر زنان برام قرص سیبل تجویز کردن بسته اولشو که خوردم هم زمان با اخرین قرص سفید بدون هورمون پریود شدم. الان بلافاصله باید بسته دوم رو شروع کنم؟
- نیش زنبور برای زن باردار خطر دارد
- سقط جنین
سلام بخشید برای سقط کردن با قرص ایا حتما باید گرسنه ماند یا فرق نمیکند لطفا راهنمایی کنید ممنون
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
سلام من ۲۴سالمه. برای اولین بار پریودم طولانی شده بیشتر از ۱۶ روز هست. چون ای یو دی دارم به دکتر مراجه کردم و برام سونو و آزمایش نوشت. هر دو تاش سالم بودن یعنی ای یو دی وضعیتش مناسب بود و هیچ کیستی هم نداشتم برام قرص داده ترانگزامیک اسید و مفتامیک اسید اما هنوز خوب نشدم میتونه علت دیگه ای داشته باشه؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر خوب هستین وقتتون بخیر توروخدا میشه جواب منو زود بدین ممنون میشم من 19سالمه ویه زایمان زودرس درهفته 24 داشتم شب ساعت 3زایمان کردم طبیعی وپرینه نشدم بچم ساعت 3شب به دنیا اومد وساعت 9صبح از ستم رفت من الان میخوام 40روز دیگه اقدام ب بارداری کنم میخواستم ببینم مشکلی برا بچه پیش نیاد اگه زود اقدام کنم این ماجرابرا1401/07/24میباشد لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
- قرص استرادیول
سلام وقت بخیر انتقال جنین داشتم روز نهم پریودی رفتم سونو گفتن ضخامت رحم بالا کنسل شود الان چهارده روز قرص استرادیول قطع کردم پریود نشدم چکار کنم
- با سلام وادب من سنو گرافی رحم وتخمدان انجام دادم یائسه هم شدم ومجرد هستم در تخمدان چیم کیست ۶ سانت دیده شده ایا خطرناک هست خانوم دکتر خیلی نگرانم کرده ایترس گرفتم
- عفونت حاملگی
17هفته هست که باردارم،از اولین روز حاملگی کمردرد شدید داشتم که بهم شیاف پرژسترون دادین که الان 1هفته هست دیگه استفاده نمیکنم.از دیروز کمر درد و پهلو درد داشتم که از امروز بعدظهر شدید شده درد پهلوم.میترسم اپاندیسم باشه.چن روز پیش هم اومدم ترشح داصتم گفتین که عفونت دارم چیکار کنم توروخدا زود جوابمو بدین غلامی هستم از رودسر
- دارو
سلام.۱۴ساعت پیش درمورد آلندرونیت سدیم سوال کردم، فراموش کردم بگم که لتروزول ودکاپپتیل هم مصرف میکنم وزیر ۵۰کیلو هستم.خیلی ممنون وسپاسگذارم.
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- ناباروری
خانم دکتر40 ساله هستم یک بار آی یو آی ناموفق داشتم عکس رنگی برایم نوشتند به علت عدم تحمل درد توانایی انجامش برایم مقدر نبود.آیا با درنظر گرفتن بدترین شرایط خدای ناکرده بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرم انواع چسبندگی را داشته باشم به شیوه آی وی اف بارداری برایم میسرتر خواهد بود


