Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال در مورد هموراژی
سلام من هفته هفتم بارداری از طریق آی وی اف هستم کمی خونریزی دارم و درد شکم رفتم سونوگرافی گفتن هموراژی پری ساک به ابعاد اامیلیمتر وبه حجم 35/.سی سی در فضای پری ساک دیده میشود چیکار کنم خیلی نگرانم
- اعلایم بارداری
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- خونریزی طولانی مدت
سلام من ۳۷ساله مجرد هستم ...این سری عادت من ۱۴روز بعد از عادت قبلی با لخته بینی بزرگ و شدید شروع شد و تا امروز ۱۴روزهست ...به دکتر مراجعه کردم با سونوگرافی و آزمایش به من گفتن تنبلی تخمدان دارم قرص وروژست و روکین تجویزکردن ..با وروژست خونریزیم شدیدتر شد گفتن قطع کنم و فقط روکین را مصرف میکنم با ترانزامیک و مفنامیک ولی هنوز قطع نشده ولی خیلی کم شده تا چقدر برای تمام شدن ادامه بدم ...
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دختری ۲۰ ساله هستم من متأسفانه یک زمانی به بیماری خودارضایی مبتلا بودم یک روز وقتی خودارضایی کردم خودارضایی من بصورت مالشی بوده و به هیچ عنوان هیچ چیزی را وارد واژن نکردم فقط با مالش و فشار دادن پاها بهم ارضا شدم دقیقا فردای خودارضایی یک لخته قهوهای رنگ و ترشح قهوهای رنگ به اندازه یک یا دو قطره داشتم سوال من این است که آیا این لخته قهوهای رنگ به خاطر آسیب به پرده است ؟ و اینکه خانم دکتر دوباره میگم من هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم به هیچ عنوان آیا علت این لخته قهوهای رنگ آسیب به پرده بکارت است ؟ یا پرده بکارت من سالم است ؟؟ ممنونم خانم دکتر لطفا به سوال من جواب بدین ♡♡
- بارداری
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم امپول رگام بخاطر خونریزی زدم
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خوب هستین من 26 سالمه وال دی مصرف میکنم الان دچار عفونت شدم آیا مصرف مترونیدازول وسفالکسین با ال دی تداخل ایجاد میکند مصرف ویتامین ب کمپلکس ویتامین ای چطور ؟
- خونریزی با آزمایش بتا مثبت
آزمایش بتا اول ۱۳۹۸ بود خونریزی داشتم سونو و سونو دیژیتال انجام دادم هیچ بارداری داخل و خارج رحم نبود باری بعد ۵۷۰ شد اما بعدی ۶۲۰ و بعدی ۸۵۰ شده من الان نمیدونم سقط هست یا چیز دیگه ای باید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟
- مهم
سلام من ازتون در مورد جلوگیری با ال دی سوال کردم ک شما گفتین از اولین روز پریود شروع کنم سوالم اینه ک اگ بخام قطع کنم کی قطع کنم تا چ مدتی بای ادامه بدم ؟ ایا حتما باید از اولین روز پریود شروع شود ؟
- نزدیکی
سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟ - تاخیر پریود .,.
سلام خانم دکتر جون خوبین ،من ماه قبل خدمت شما عرض کرده بودم که ۹روزپریودیم تاخیر داشت و تست دادم منفی بود و پریود شدم الان باید ۹همین ماه پریود میشدم که هنوز نشدم واحساس درد زیر شکمم دارم آیا تست بیای بیبی چک لازمه؟
- احساس گیر کردن چیزی در گلو؟
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من تو قسمت پروگزیمال یک کیست حاوی اکوژن وسپتوم ودرقسمت لوب چپ اکوی هموژن دارم بنظرتون جراحی میخواد ؟خطرناکه؟؟باید برای جراحی ب چ دکتری مراجعه کنم؟
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- بقای سقط جنین
سلام وقت بخیرمن یکماه پیش سقط انجام دادم بقایا 1سانت بود قرص امپول مصرف کردم واینکه یکماه خونریزی دارم روزی دوتاقرص ال دی هم مصرف میکنم مجددسونو دادم هنوز11میل بقایا وجودداره ایا نیازبه جراحی دارم
- قرص دوفامد
اگر این قرص را دکتر ۴۰ عدد تجویز کرده باشه شبی ۲ عدد اگه یه شب یادمان رفت مصرف کنیم باید چیکار کنیم؟
- کیست سینه
من ۴۱ سال دارم و ۴-۵ سال هست که به علت فیبروکیستیک سونوی سینه انجام میدم. در آخرین سونو یکی از کیست ها بزرگ شده حدود ۴۵ میلیمتر آیا خطرناک هست؟چه اقدامی لازمه؟
- بارداری بعد ازسقط
سلام خانم دکتر من جنینم در هفته دوازده بخاطر اینکه در هشت هفتگی رشدش متوقف شد بیست روز پیش سقط طبیعی شد رفتم برای چکاپ گفتن که چون رحم کاملا تمییزه و سنم بالاست از همین ماه می تونم اقدام کنم یه سری ویتامین و کیوتن گفتن مصرف کنم البته آزمایشها و سونوگرافیم رو می خوام حضورا بیارم خدمتتون
- تصویری به نفع فیبروم در نسج میومتر رحم مشهود نیست یعنی چی
- اوایل بارداری
من در هفته سوم بارداری هستم.دکتر برام روزی دوبار شیاف پروژسترون تجویز کرده.اما خیلی درد شبیه پریود دارم ولکه بینی ندارم.انقدر که گاهی از شدت درد از خواب بیدار میشم. مشکل کجاست؟


