Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- مقدار TSHدر هفته ۲۲ بارداری باید چقدر باشه؟
سلام وقت بخیر ۲۲ هفته و چند روز باردار هستم عدد TSHکه آزمایش دادم 0/86به نظرتون نرمال؟این مقدار TSH=0/86در ۲۲ هفته و چند روز برای جنین خطرناک نیست؟
- کورتاژ
سلام ۷روزپیش کورتاژانجام دادم ۶هفتع سقط داشتم بقایاب ابعاد۷سی سی موندکورتاژانجام دادم بااینکه۷روزگذشته خونریزیم کم وزیاذمیشه وخون سیاه ازم میادکمی هم لخته داره لخته ریز دلیلش چیه ب دکترمراجعه کنم ؟امکان وجودبقایاهست آیا؟قرص مفنانیک اسیدوآهن هم مصرف میکنم
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 8 ساله ازدواج کردم 6 ساله قصد بارداری دارم اما نمیشه.دوبار عکس رنگی گرفتم.آخرین بارنزدیک دو سال پیش انجام شد.همسرم عمل واریکوسل پارسال اسفندماه انجام داد.بعد سه ماه من باردار شدم اما ناموفق.هفته پنجم دچار لکه بینی شدم آزمایش دادم بتا اومد پایین.دکترم گفتم نطفه خوبی نبوده.رشد نکرده.بعد از اون اتفاق الان نزدیک یکسال میگذره اما من هنوز باردار نشدم.میترسم دوباره لوله هام بسته شده باشن امکان داره؟؟ همسرم نزدیک سه ماه قرص کارنیتین و ویتامین ویتامین ث مصرف کردن.با این شرایط پیش اومده.فعلا آزمایش اسپرم همسرم نتونسته انجام بده.منم تا الان دکتر زنان بعد از قضیه بارداری مراجعه نکردم.لطفا راهنمایی ام کنید.چیکار کنم.همچنان منتظر بمونم...
- سقط
سلام خسته نباشید ایا مشگلات ایمنی باعث پس زدن جنین درهفده هفته ی بارداری باوجود جنین زنده وبازشدن دهانه رحم باوجود سرکلاژ میشه؟
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید
- تداخل دارویی
سلام. خسته نباشید. خانم دکتر شما برای افزایش کیفیت اسپرم قرص اسپیمن دی اس و معرفی کردین. میخواستم بدونم که قرص بکمپلکس سی و ویتامین E با قرص اسپیمن دی اس تداخلی ندارن؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر.عذرمیخواهم من یک سقط در 9هفته داشتم به دلیل ایست قلبی جنین.پس از آن آزمایشات انعقادی را انجام دادم و مشخص شد که در پنج فاکتور انعقادی دچار جهش هستم.از پزشک که سوال کردم فرمودند که باید در دوران بارداری انوکساپارین و یا هپارین مصرف کنم.اما در دوران اقدام نباید از آسپرین استفاده کنم.الان در این دوماه اخیر که اقدام به بارداری داشته ام دقیقا یک هفته بعد از اقدام دچار گرفتگی در تخمدان چپ و یا راست میشم که درد آن به کشاله ران و پاها میرسد.و بعد حدودا سه روز پریودی ام عقب می افتد و بعد با لکه بینی آغاز میشود و در سونوگرافی که به هنگام عقب افتادن پریود میدهم جسم زرد در تخمدان باابعاد17تا 20میلیمتری دیده میشود. اکنون با این اوصاف آیا نیاز هست که از آسپرین در دوران اقدام هم استفاده کنم؟
- سونو گرافی
توی سونو گرافی من نوشته جفت سیکولار رویت شد آیا خطر داره؟
- سلام من 20سالمه و قرص سیپروترون کامپاند با دستور پزشک مصرف میکنم سونوگرافی دادم و مشکل تنبلی تخمدان دارین بعدش به من اینا قرصا رو دادن الانم پنج روزه که مصرف میکنم و خارش واژن شدید دارم باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی و کشاله رانم خیلی تیرس ایا راه درمان داره
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- بارداری
سلام من رابطه محافظت نشده داشتم، قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود شدم و خیلی شدید تر و طولانی تر از زمان عادی بود، ولی الان ۵ روز هست که عقب افتاده، آیا احتمال حاملگی هست یا عوارض لونژین هست؟ چون دوتا مصرف کردم
- کیست تخمدان سمت راست
تصویر کیستیک echo free به دیامتر ۱۹میلی متر در کیست راست مشهود است، مایع آزاد در کولدوساک مشهود نیست. میشه توضیح بدید این سونو رو لطفا
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- بقایای سقط
من کورتاژ کردم و14میل هنوز بقایا مونده دکتر همه دارویی به من داده ولی هنوز خون ریزی شدید دارم دکتر میگه اگه دوباره کورتاژ کنم احتمال سوراخ شدن رحم است من باید چی کار کنم
- زنان زایمان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قصد باردارشدن دارم رفتم دکتر قرص مدروفم 5داد از 14امین روز پریود روزی 2تا به مدت 10روز مصرف کردم جلوگیری هم نکردم شش روزه که قرص رو قطع کردم پریود نشدم دو روزه فقط لکه بینی خفیف درحد یکی دو قطره دارم تست برداشتم منفی شده بنظرتون علت اینکه پریود نمیشم چیه واحتمال بارداری هست؟
- زنانوزایمان
سلام من پریودم نامنظم هستش یعنی ۴۰ تا ۵۵ روز طول میکشه تاپریودبشم ولی الان دوماه کامل شده پریودنشدم درد سه روزه دردپریودی دارم اقدام به بارداری هم داشتم آیا امکان داره این درد مال بارداری باشه یااینکه درد پریودی هستش
- جراحی های زنان
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم هزینه جراحی لابیا پلاستی چقدر هست ؟ باتشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون


