Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۲۸ روز است عادت ماهوار نشدم اما از داروی چاقی استفاده کردم این علت اش چیست
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- سلام من دو هفته هست باردارم باردارم فقط بدنم مبارزه حس میکنم اعصاب بدنم چون کلا سیستم بدنم لرزش داره چیکار کنم
سلام من 2هفته میشه فهمیدم باردارم قبلاً چند سال قرص اعصاب میخوردم اما دکترم قطع کرده الان که باردارم حس میکنم اعصاب های قلبم زده به کل بدنم لرزش بدن وسرمای بدن دارم همش زیر پتو هستم آیا از بارداری یا از اعصابم چیکار کنم تا بهتر شمد
- تنبلی تخمدان
باسلام مصرف پودر اینوفولیک در زمان قاعدگی مشکلی ندارد؟
- خال گوشتی
با سلام خانم دکتر عزیز ..من دختری هفت و نیم ساله دارم که در ایام عید متوجه شدم که یک خال گوشتی کوچک در کشاله ران دارد که قبلا نداشت..آیا خطرناک است یا امکان دارد که زگیل تناسلی باشد؟من خودم ۵ ماه پیش پاپ اسمیر طبیعی داشتم و قبل عید معاینه شدم که دکتر چیزی از زگیل نگفت
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- ……
سلام وقت بخیر سپاس فراوان بخاطر پاسخ به تمام سوالات من و کاربران عزیز بنده امروز روز ۱۶ سیکلم هستم و در این سیکلم در روز ۳ ۴ ۸ ۹ و ۱۰ امپول سینال زدم و در روز ۸و۹ آمپول اچ ام جی زدم و قرص لتروزول در روز ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ هم استفاده کردم و اقدام کردم بنده مشکلی ندارم قبلا باردار بودم ولی ماما برام اینارو تجویزکردم بخاطر سرعت دربارداریم اگر در این دوره ام باردارنشدم در دوره ی بعدی بدون استفاده ازاینها یا فقط قرص لتروزول مصرف کنم باردارخواهم شد منظورم موادشون تو بدنم میمونه تا دوره ی بعدی بدون اینکه دوباره تزریق کنم سپاس محترمانه خدمت سرکارمحترم خانم دکترشرف الدین
- اسپرولاکتون و قرص ال دی
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم مدتی هست که قرص اسپرولاکتون میخوردم برای جوش هام انگار ک قعط کنی دوباره جوش ها برمیگرده و من مجبورم برای جوش صورتم هر ۳ ماه قعط کنم و بعد از دوباره در اوردن جوش دوباره همین قرص ها رو ادامه بدم ؟تا اخر عمرم خاستم بپرسم زیاد مصرفش باعث در اوردن موی زاعد نمیشه؟ و نازایی نمی اره؟
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- کیست
سلام آیا کیست کورپوس لوتئوم در سنوگرافی واژینال صد در صد دیده میشه یا باید اسکن کرد؟
- بارداری
سلام چطورباید جنسیت درزمان حاملگی انتخاب کردکرد
- زخم در واژن
سلام. وقتتون بخیر. در مورد دختر نوجوانی که براثر کشیده شدن ناخن هنگام شستشو انگشت کمی به داخل واژن واردشده و احساس سوزش داشت و الان بعد چند روز روی لباس خون دیده . آیا داخل واژن زخم ایجاد شده و اینکه به پرده صدمه ای وارد نشده؟ 😟 میشه راهنمایی کنید چه کار کنم و چه جوابی بهش بدم؟ تشکر😩🧐
- لکه بینی و زمان اولین سونوی بارداری
سلام بنده روز شانزده قاعدگیم هست وچرخم ۲۸روزس و لکه بینی مشاهده کردم همراه با لکه های کوچک خون درحد دستمال توالت آیا اگر باردارباشم در این سیکلم اولین زمان سونو وزودترین سونو چه زمانی هست برای موقعیت جنین اینکه کجای رحم قرار دارد
- درد زیر شکم
سلام دکتر خسته نباشید من دیروز که از خواب بلند شدم درد خیلییی شدیدی را زیر شکم خود داشتم و چند ساعت بعد کمی آرام شد تا امروز صبح که خوب بود متأسفانه ضربه محکمی به پایین شکمم وارد شد الان درد دارم و احساس سنگینی میکنم زیر شکم خود و اطراف مستانه و احساس میکنم هر لحظه زیر شکمم چیزی میخواد بیرون بریزه ۱۵ سالمم هست مجرد هستم خیلی نگرانم گفتم از شما بپرسم اگر خطرناک به دکتر مراجعه کنم
- مصرف قرص پونیکا و لکه بینی
سلام وقت بخیر من سه دوره قرص دوفامد مصرف کردم تاریخ پریودم منظم شده بود ولی این ماه کنار دوفامد دکتر برام کپسول پونیکا هم تجویز کردن از تاریخ پریود 7 روز گذشته و پریود نشدم و فقط لکه بینی دارم مصرف قرص پونیکا رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم
- سلام مم دو هفتس خونریزی دارم گاهی شدید ک سونو دادم اکوژنیسته دیده شد درمان دارد
- اکوژن چیست و چه خطری دارد؟
با سلام من ۸۰ روزه از زایمانم میگذره و در دوران شیردهی هستم ولی همچنان خونریزی ادامه داشته بعد از سونوگرافی دکتر گفت در رحم اکوژن ۳/۸ دیده شده.در صورتیکه در سونوگرافیهای قبلی چنین چیزی وجود نداشته میخواستم بدونم این اکوژن چیست و چه خطری داره. با تشکر


