Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- هتروژن رحم بعد زایمان
سلام دوماه پیش زایمان زودرس داشتم بعد ۴۵ روز سنو دادم گفتن تجمع بافت هتروژن در کاویته اندومتریال بخش میانی دیواره قدامی به ابعاد ۲۵*۲۸ملیمتروبه ضخامت ۲۱ملیمتر وبه حجم ۸ سی سی مشاهد میشود نشان colt وretained دکتر برام قرص متیل ارگونین نوشت ده روز امروز اخرین روز است ولی هنوز خونریزی دارم. بتا تیترادادم منفی بود پس دلیل این خونریزی چیه 32 هم هست
- تداخل دارویی
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم استفاده همزمان امپول دیفرلین و قرص وروژست تداخلی ایجاد میکند؟ برای بیماری اندومتریوز
- بارداری بافیبروم
سلام من فیبروم خارج رحمی ۸ سانتی دارم،بارداری برام خطرناکه؟
- خارش
خارش رحم و شکم و پهلو از روی پوست. ایا علت عفونت است ی خیر
- زگیل تناسلی
- سوال از دکتر زنان
من ۳۵ سالم و یک دختر ۷ ساله دارم . چند وقت ترشح سفید یا بی رنگ دارم . ولی احساس میکنم بوی بد دار آیا لازم به دکتر حضورا مراجعه کنم؟
- میشه لطفا بگین یعنی چی ؟خطرناکه؟
the specimen received in formalin in one container of two irregular small fragments of grayish-whitw tissue with soft consistency totally measuring 0.2x0.2x0.2cm
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده و رحم و تخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش آیا رابطه جنسی عمیق باعث پاره شدن نخ سرکلاژ شکمی میشود؟
- درخصوص زگیل تناسلی
یک آزمایش دارم لطفا پاسخ میدین ؟ که این آزمایش درحال حاضرخطرناک هست ؟ چطوری میشه درمان کرد؟
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین
- سوال از دکتر زنان
با سلام من یه مشکلی داشتم خون قاعدگی ماهانه من هم از واژن خارج میشه هم از قسمت کلیتروس میخواستم ببینم مشکله جدی هست؟
- سوال.درمان
سلام از داخل قسمت بالا نزدیک بیرون سوزش و درد دارم و ترشحم بوی بد نمیده و سفید رنگ اما دیدم یه رگ قهوه ای تو ترشحم بود. دیواره ی رحم(منظور خود رحم است و دهانه رحم نیست) سوزش و درد داره دقیقا دردش مثل پارگی انگار میخواد پاره بشه و سرد هم هست من سرما رو تو رحمم سمت راست حس میکنم. سنوگرافی دادم تخمدان ها نرمال بود ولی من از تخمدان راست به پایین التهاب دارم یعنی سمت راستم از سمت چپم بلند تره و سفت و وقتی فشار یا زور بدم گرفتگی دارم و اگه با دست فشار بدم درد میگیره. موقه ی سنوگرافی دکتر انگار به یه چیزی شک کرده بود پرسید پریودیت منظمه که منظم نیست و تا نه روزی لکه بینی قهوه ای دارم و اینبار موقه ی پریودی لکه های سبز کمرنگ دیدم ولی قارچ ندارم یبار که معاینه ی موضعی انجام دادم گفتن عفونت خفیف داری ولی داخلی معاینه نشدم ایا عفونت به لوله های رحمم رسیده که التهاب و این احساس رو دارم؟برام مقدور نیست دکتر برم لطفا اگه میشه دارویی پیشنهاد بدید و ایا درمان میشم؟ نیازی به عکس رنگی است؟
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری تک خانه ای به ابعاد30*17میلیمتری دارم درد در مثانه وتکرارادراردا م لطفا راهنمایی کنید
- کیست مولتی لوکولار
با سلام من پریودم ۲ هفته عقب افتاد سونو دادم یه ضایعه مولتی لکولار به ابعاد 63*96 در ادنکس راست نشون داده که نیاز به ام آر آی داره، و هنوزم پریودم نشدم گفتن جراحی، ولی نمیخوام جراحی کنم راه دیگه داره؟
- ورم کردن جای بخیه بعداززایمان دوم ودردکشیدن آن
سلام خانوم دکترخسته نباشی. بعداززایمان دومم چندماه بعد بخیه زایمان از داخل ورم کردودردشدیدی داشتم جوری که موقع نزدیکی دردوکمی سوزش دارم به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی کردم ولی به نتیجه نرسید گفت باید ام آ رآی بشی خواستم بدونم به چه پزشکی بایدمراجعه کنم برای نوشتن ام آ رآی؟
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من درسال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم.شما در جواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنی .خواستم بپرسم علت اینکه نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه فرمودید باید ازرحم اجاره ای استفاده کنی چی هستش ؟
- ازمایش
سلام میخواستم بدونم تو حواب ازمایش کورتاژ اندومتر نوشته برشهایی از بافت اندومتر یا غذذ راست حاوی یک لایه سلول سیلندریک یا استرومای سلولار مشهود است خوبه جواب ازمایش یا نه
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟


