Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- درد مقعد
باسلام من دوشیزه 30ساله هستم که به بواسیر مبتلا هستم مثل نماد ساعت6و 12 و همچنین گاهی دچار بریدگی میشه یا همون شقاق الان نزدیک پریودمه و برای اولین بار در ناحیه رمتوم احساس درد میکنم مخصوصا موقع جمع کردن مقعد یا زمانی که در توالت نشستم ایا علت خاصی است؟
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم
- اولین باردارای با عکس رنگی
سلام خانمی ۳۳ ساله هستم بعد از ۷ ماه آقدام عکس رنگی گرفتم احتمال انسداد یه لوله رو زده بود و بعد از عکس رنگی همون ماه باردار شدم و جنین در ۸ هفته توقف رشد داشت. سه ماه استراحت رحم دادم. میخوام آقدام کنم امکانش هست دوباره لوله گرفته باشه؟ چون میگفتن باید لاپراسکوپی بشی
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- توده هایپواکو
هایپواکو با حدود ناواضح درناحیه بوکال به دیامتر ۷مم و۵م م چیسته
- در مورد فیبرم
سلام من پارسال شهریور فیبروم عمل کردم خیلی کوچیک بود ولی جای بدی بود دائم خونریزی داشتم ۳تا آمپول ماهی یک مرتبه دور ناف زدم بعد از اون دیگه پرید نشدم چند وقت یه بار زیر شکمم درد شدید میگیره ولی خونریزی ندارم . سونوگرافی کردم گفتن سالمی بخاطر اون آمپولها یائسه موقت شدی میشه راهنمایی بفرمایید بخاطر دردم و پرید نشدنم چیکار کنم؟
- سلام.بلخشید میشه جواب کولپوسکپیم من رو بین
Received specimen in formalin container consists of multiple fragments of creamy-colored tissue, totally measuring 0.5x0.4x0.2 cm. (Totally submitted in one block) Microscopic: Supported by below diagnosis. Dx: Labeled as endocervical curettage, cytobrush and endocervical biopsy, 6 o'clock position: -Tiny pieces of endocervix and exocervix with non-specific pathologic changes
- لاپاراسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. شما برای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کدوم بیمارستانا هستین ؟ و اینکه به نظر شما کدوم بیمارستان بهتره ؟ هم از نظر پرسنل هم از نظر تجهیزات . ممنونم
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- فیبروساب سروزال
سلام یک فیبروم ساب سرزوال به دیامتر۱۸میلیمتردر قدام فوندوس دیده شده ایا نیاز به عمل دارم . برای بچه دار شدن مشکل ایجاد میشه . دارویی برای درمانش هست .
- سرکلاژ
سلام من پارسال عکس رنگی از رحم گرفتم که نوشته بود هیدروسالپنکس خفیف بدود انسداد در لوله راست و باردار شدم اما در هفته۲۲به خاطر نارسایی رحم از دستش دادم میخوام ان شاالله با سرکلاژ شکمی مجدد باردار بشم ایا نیاز به عکس رنگی از رحم هست؟ایا هیدروسالپنکس بدون انسداد مانع بارداری میشه؟چکارکنم
- کیست ۷سانتیمتری فاقد سپتا دارای دیواره ضخیم حاوی ذرات اکوژن
با سلام من حدود ۷ماه قبل کیست داشتم با لاپاراسکوپی درمان شدم الان بعد از گذشت ۷ماه مجددا با درد پهلو مراجعه کردم که دوباره تشخیص کیست دادند منتهی این بار سمت راست برخلاف دفعه قبل هیچ علائمی هم ندارم نه لکه بینی نه نامرتبط پریود فقط درد پهلو خواستم بدونم درمان دارویی جواب میده یا اینکه انجام لاپاراسکوپی به فاصله هفت ماه عوارض نداره
- انسداد لوله رحمی
سلام. من انسداد لوله راست دارم. شما تجربه جراحی لاپراسکوپی لوله رحمی برای رفع انسداد دارید؟ آیا ممکنه بعد از لاپراسکوپی دوباره دچار انسداد بشم؟
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- سلام من بیماری آندومتریوز دارم قرص جیستران استفاده میکنم بهتر نیستم دردهای شدید دارم حتی روده ام درگیر این بیماری شده هر دکتر میرم میگن باید دو عمل بشی هم زمان من میترسم خانم خانم دکتر اطفال راهنماییم کنید
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- لاپاروسکوپی
سلام . خسته نباشید . این هفته عمل لاپاروسکوپی انجام دادم . یکی از لوله هام بسته بود یکی هم چسبندگی داشت . از کی می تونم نزدیکی داشته باشم و برای بارداری اقدام کنم


