Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- میوکتومی
سلام مجردم ۳۵ ساله میوکتومی انجام دادم ضخامت اندومتر قبل عمل۱۰ هست دکتر دکاپپتیل بهم هر ۲۸ روز داده فعلا دوتا با وجود تزریق بازم پریود میشم میگن این امپول یائسگی ایجاد میکنه پس چرا من عادت شدم؟و سوالم اینه فیبرومم خارج رحم بود ۱۴ سانت دراورده چرا باز آمپول تزریق میشه به خاطر ضخامته ؟ونگرانم که ضاخمتم درمان نشه و مشکلی برا رحمم ایجاد شه که دربیارنش؟
- سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز ببخشین من مادرم جراحی پانکراتکتومی دیستال شدن . جواب پاتولوژی رو جراح گفتن خوبه . ولی دوباره به متخصص انکولوژی معرفی کردن. من خاهش میکنم ازتون اگه امکان داره من صفحه پاتولوژی رو براتون بفرستم ببینین مشکلش چیه
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
میخواستم یه عکس از پاتولوژی مادرم بفرستم تا بررسی کنید و نظرتون بگید خیلی عجله دارم و استرس وحشتناک
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- پریود
سلام وقتی میخوام پریودشم از قسمت بالا ی واژن بار اول خون میاد علت چیست؟
- رابطه مقعدی
سلام. دو یا سه هفته یکبار رابطه مقعدی به زن آسیب میرسونه؟
- خونریزی بااینکه امپول لوپرومرزدم
خواهشا جواب بدید بنده مجسترول میخوردم ولی دچارخونریزی شدم بعد دکترامپول لوپرومر۷ونیم داد برام اشتباهی عضلانی تزریق کردن ولی بجای که خونریزی قطع بشه زیاد شده چکار کنم میخوام مسافرتم برم
- 🙂🙂
پرده بکارت با لگد خوردن پاره میگردد،و اگه خون نیاد لگد زیاد محکم نباشه
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- کیست اندومتریوز
من سه ماه پیش باکپسول دانازول تحت درمان بودم ولی عوارضش زیاده و نتیجه بخش نبود،می خواستم بدونم درمان قطعیش چیه 42 سال سنم هست
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من سونو دادم گفتن کیست در تخمدان راستم دیده شده که حاوی یک ناحیه اکوژن به دیامتر19میباشد که احتمالا Retrated clotمیباشد خواستم بدونم مشکل خطرناکیه یا نه
- جواب کلپوسکپی
سلام وقت بخير جواب كلپوسكپي من -T-Zone area show acute on chronic cervicitis and endocervicitis with
reactiveepithelial changes. ميشه معني ش رو بفرماييد ممنون - Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- مقعد
سلام داخل مقعد احساس میکنم اب سردی هستش و وقتی که سرپا هستم و فشار میدم از داخل سمت چپ انگار یه چیزایی مثل خار هستش که خارش هم دارم از داخل. علت چیست؟
- ضایعه اکوژن
سلامـ۵۰ساله هستم ۴زایمان طبیعی داشتم الان مدت ۲ماهه لک بینی دارم گاهی زیادوگاهی کم چندروزهم پاک هستم سونوگرافی کردم تصویرضایعه ی اکوژن به ابعاد41در13 mm دارای پدیکل عروقی چسبیده بهچجدارقدامی اندومتر مطرح کننده ی polyp .درتخمدان راست تصویرضایعه ی کیستیک باجدارنازک ونمای ساده solidبه ابعاد30در18 درتخمدان چپ تصویرفولیکولهایی به اقطار8-2 مشاهده شده پزشکم گفته بایدکورتاژکنم نظرشماچیه
- نامنظمی پریود
سلام خسته نباشید . پریود من نا منظم بود ۴روز که از پریود تموم میشدم مجدا باز پریود میشدم دکترم بهم سونگرافی نوشت تو سوگرافی همه چیز طبیعی بود و هیچ مشکلی نداشتم ودکترم بهم امپول دیفرین ۱۱/۲۵ سه ماه تزریق کرد بعد۱۵ روز پریود شدید داشتم والان ۱ ماه هست که پریود نشدم بیبی چک هم بر میدارم منفی هست ایا باردار هستم یا علایم امپول هست
- درخواست بررسی نتیجه ازمایش
سلام. لطفا نظرتون را راجب این نتیجه آزمایش بدین Disordered profilerative endometrum Lower segment(isthmus) fragment versus endometrial polyp No evidence of maligancy


