Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Prenatal vitamin
سلام مه ۲۲ هستم و بخاطر پریود که مشکل داشت مه از prenatal vitamin یک قرض استفاده کردم آیا کدام مشکلی برای پریود ام نخواهد داشت؟؟؟؟
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- اقدام به بارداری
سلام ببخشید من روز ۱۲ پریودی سونو دادم ضخامت اندومتر ۸ م م و تخمدان چپ حادی یک فولیکول ۱۶ و تخمدان راست یک فولیکول ۱۸ م م بود الان روژه ۱۴ پریودی هستم آیا تخمک گذاریم انجام شده یا احتمال بارداریم هست با این فولیکول ها
- آسمان
سلام خسته نباشید من بعضی وقتا ترشحاتم بو می دهد و۱۴ روزه که پریود نشدم آیا احتمال دار ه به خاطر عفونت پریودیم عقب افتاده
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Specimen Type:conventional Unstatisfactory for evaluation:Scant cellularity
- پیش بارداری
باسلام خدمت دکتر گرامی.مدت شش ماه است ک بدلیل تنش واضطرابی ک داشتم تحت نظرپزشک ایندرال.بوسپیرون.پاروکستین مصرف کردم تااینکه تصمیم ب بارداری گرفتم وبتدریج داروهامو قطع کردم ولی دوباره اضطرابم شدت گرفت.نزد دکتر اعصابم رفتم وبرام بوسپیرون وبوپروپیون تجویز کردن وفرمودن تاوقتی فهمیدی حامله ای بخور.سوال من اینه مصرف این داروها درپیش بارداری ضرری برای جنین نداره چون شنیدم مصرف داروی اعصاب باعث ناهنجاری جنینی میشه.باتشکر
- لابیاپلاستی
سلام، با مطب تماس میگیریم هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو نمیگن، میشه بگید هزینه عمل لابیاپلاستی همراه هزینه بیمارستان تقریبی چقدر میشه ؟؟یه قیمت حدودی
- خونریزی
سلام ۲۱روزه خونریزیم قطع نمیشه دکتر کیست تخمدان تشخیص داده و قرص proverمصرف میکنم ولی هنوز خونریزیم ادامه داره میشه راهنمایی کنید تا پریودم قط شه
- بارداری
با سلام. ماه اول بارداری هستم. آیا لیزر موهای زائد برایم ممنوعیت دارد؟ چهار دوره از لیزرم مانده.
- بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره بچه از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- عمل زنان
سلام. میخواستم بدونم هزینه عمل هیسترکتومی چه قدر است و آیا بیمه تامین اجتماعی تاثیری دارد؟؟
- گرفتگی گوش
سلام من در هفته ۲۱ بارداری هستم گرفتگی گوش دارم از قطره بتامتازن استفاده کنم اشکال نداره
- سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم ولی با همسرم که رابطه دارم ارضا نمیشم میشه لطف کنین بگین مشکل چیه همسرم میگن اگه به ارگاسم نرسی وجودت سرد میشه
- بار سنگین در سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر چون گفته شده که سرکلاژ شکمی در بارداری دوم هم میشه استفاده کرد ایا بغل کردن نوزاد اشکالی نداره .؟
- سلام خانم دکتر میخواستم هزینه لبیاپلاستی و هودکتومی و ترمیم ورودی واژن و پرینه رو ازتون بپرسم و اینکه در مطب انجام میدید یا خیر
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم مصرف قرص دوفامد باعث پریود نشدن میشه؟ من از روز ۱۵ قاعدگی شروع کردم شبی یک عدد الان ۱۰ روز از آخرین قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم.اقدام به بارداری هم نکردم آیا احتمال بارداری هست؟
- عفونت
سلام 9 ماه پیش سزارین(سومین سزارین ) داشتم و لوله هام هم بستم 38 سال سن دارم بعد از سزارین تا به حال پریود نشدم و هنگام نزدیکی درد خیلی زیاد از واژن حس میکنم لطفا راهنماییم کنید آیا عفونت دارم؟در ضمن به شدت زانو و پاهام احساس خشکی و درد دارم
- من یک توده اکوژن ۹۶*۴۷میلیمتر در رحمم دیده شده چیه این
- آمپول ریه
با سلام و وقت بخیر من سابقه زایمان زودرس در هفته ۳۲ داشتم و الان باردارم و هفته ۲۵ هستم میخواستم بدونم آیا زدن آمپول بتامتازون ضرورت داره؟


