Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر خوب هستین وقتتون بخیر توروخدا میشه جواب منو زود بدین ممنون میشم من 19سالمه ویه زایمان زودرس درهفته 24 داشتم شب ساعت 3زایمان کردم طبیعی وپرینه نشدم بچم ساعت 3شب به دنیا اومد وساعت 9صبح از ستم رفت من الان میخوام 40روز دیگه اقدام ب بارداری کنم میخواستم ببینم مشکلی برا بچه پیش نیاد اگه زود اقدام کنم این ماجرابرا1401/07/24میباشد لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
- زمان پریودی زیر شکمم تا پشتم ،تا در مقعدم درد مگیره یعنی تا حدی درد میگره که سمت چپم هم درد میگیره تا به پشتم درد میگیره شیاف رکتاملیس و کرم نیواشا رو هم استفاده کردم اما الان که نوبت دوم پریودم شده دوباره همین دردها به سراغم آمده ،سنو ازم گرفت دکتر گفت مشکلی از لحاظ تخمدان نداری حالا نمیدونم.که چکار کنم
- درد شکم
سلام سه روزه درد در ناحیه شکم تکرر ادرار و سوزش ادار دارم
- کیست و مایع در کولدوساک خلفی
سلام من دچار درد شدید زیرشکم و ناحیه پشتم شدم سونو اورژانسی دادم گفتن کیست تخمدان راست به اندازه ۲۶×۳۳دارم،یک سونو دیگه پیش متخصص انجام دادم گفتن که مایع ای به اندازه 5ccدر کولدوساک مشاهده شده،علتش چی میتونه باشه؟؟
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و امسال به کلاس هشتم میرم و پستان هایم رشد کردم همینطور موهای زاعدم قدم هم رشد کرده اما هنوز پریود نشدم و نگران هستم میشه بگید که مشکلی پیش میاد یا نه
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام وقت بخیر
پزشک معالجم به دلیل تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کرده که از روز پنجم قاعدگی تا 21 روز مصرف کنم و بعد از اون به مدت 7 روز قطع و دوباره تا 21 روز مصرف کنم ، و همین روال تا 6 ماه ، الان 5 روزه لک بینی در حد 4،5 سانت خون قهوه ای که فقط دو برگ دستمال توالت میزارم ، سوالم اینجاست که با این وضعیت میتونم قرص رو شروع کنم یا نه باید منتظر خون ریزی بیشتر و خون قرمز باشم و از روز پنجمش شروع کنم ؟ - سلام من دوسه سانت پرده داخله مشکلی نداره خاتم دکتر
- مشکلات پریودی
سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه و تقریبا اکثرمواقع پریودم نامنظم بوده...پارسال رفتم سونوگرافی گفتن مشکلی ندارم اما درکل بشدت استرسی هستم...الان حدود دوماه پریود نشده بودم دیروز رفتم داروخانه و گفتن قرص مدروکسی پروژسترون ۵شب شبی دوتامصرف کنم دیشب خوردم و امروز صبح پریود شدم اما حجم خونریزی کمه... آیا الان باید قرص رو قطع کنم یا تا ۵شب ادامه بدم؟!
- زنان
من دو بچه دارم ولی برا بارواری سوم الان سه ماه بت باردارم ولی سونو گفت فقط ساک بارداری بهعد از چند هفته میگه سقط شده ولی یقای حاملگی داری مثل اکوژن وهتروژن میترسم خطر ناک باشه
- پاپ اسمیر
سلام. من پاپ اسمیر دادم نوشته severe cervicitis. منظور چیه خطرناکه؟. باید چکار کنم
- پزشککک
سلام بعد از رابطه جنسی متوجه یکم خون در سر آلت تناسلی همسرم شدم الان این خطرناک هست و اگر حضوری همسرم بخواد به پزشکی مراجعه کنه پیش چه دکتری باید بره؟
- پیگیری سوال
سلام وقت بخیر دیروز این سوال رو از شما پرسیدم""سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه."" فرمودید اگه از روز اول مصرف رو شروع کنم میتونم بعد از پریود نزدیکی داشته باشم .حالا من که از روز چهارم شروع کردم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم؟ ممنونم
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- سوال در رابطه با رابطه
سلام در زمان عادت ماهیانه میتوان رابطه داشت؟
- لکه بینی
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- قارچ
سلام خانم دکتر، من سه شنبه اومدم پیشتون قارچ داشتم شما دوتا کپسول واژینال دادین بهم یکی کپسول کلوتریمازول یکی ژینوفیلوس یادم نبس گفتین چطور باید استفادش کنم؟!هردو هفته ای یکبار؟!
- عمل هیستروسکوپی سلام خانم دکتر شرمنده من دو سال پیش به علت پولیپ کورتاژ شدم بعد از دو سال به خاطر خونریزی زیاد سونگرافی گرفتم گفتن هم پولیپ برگشته هم فیبروم دو هفته است که دوباره کورتاژ کردم بعد از دو هفته هنوز دل درد و کمر درد شدید و لکه بینی دارم و دکتر سه تا امپول واریپپتیل بهم دادن می خواستم ببینم امکان داره دوباره پولیپ برگردهه از نظر شما چکار باید بکنم سی و پنج سالمه
- Pci
سلام خسته نباشید من pcoدارم و Amhتخمدانم بالا هست میخواستم بدونم خطرناکه
- نزدیکی
سلام
ببخشید 48 سال دارم و در حدود دو سال است که اصلا ازنزدیکی لذت نمیبرم. چکارکنم؟ - من امروزروزشانزدهم از ای وی اف اس
س من امروزروزشانزدهم ازای وی اف ای اس دیروزازمایش دادم بتامشکوک بودامروزیه خورده لکه قهوی دارم دراثرچیست خانم دکتر ممنوع میشم راهنمایی کنید زیر دلم درد میگیره ول مکه


