Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من دارم قرص مدروکسی پروژسترون میخورم حالا خونریزی دارم باید چی کار کنم من باید سه دوره مصرف کنم برای نامنظمی قاعدگی حالا ۹روز شده پریود شدم باید چی کار کنم ۱دونش مونده از قرص مدروکسی پروژسترون من باید از روز ۱۶قاعدگی دوباره باید دارو راه مصرف کنم حالا از ۳۰تا قرص ۹تاش خوردم ۲۱دونه مونده لطفا رونمایی کنید
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من پریودم ۳هفته ست که بدون هیچ دلیلی عقب افتاده. از رابطه های جنسی کاملا مطمئن هستم میخواستم بدونم امکانپذیر هست؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید دکتر سنو گرافی بهم گفتن کیست ریز تخمدان دارم هر دو تخمدان و تعداد 6 تا چیکار کنم ممنون پریودیم قطع شده دوماهیه یک بار یه روز
- پولیپ رحمی
سلام من سونو واژینال انجام دادم ضایعه اکوژن ابعاد ۴*۷*۷ملیمتر چسبیده به دیواره قدامی بادی به نفع پولیپ. ضایعه کیستیک ابعاد ۷*۱۲م م در مجاورت تخمدان چپ بیشتر مطرح کننده کیست پارااووارین یا به احتمال کمتر فولیکول اگزوفیتیک . ۴فولیکول ابعاد ۵*۸م م .ضایعه اینتراکاویتاری به نفع پولیپ Right ovaryدارای فولیکول ابعاد ۸*۱۰ودو فولیکول ابعاد۵*۱۰ودیامترمتوسط سایر فولیکول ۶_۵ Left ovary دو فولیکول ابعاد۸*۱۴و۷*۱۲م م چهار فولیکول ابعاد ۵*۸م م Impressionضایعه اینتراکاویتاری به نفع پولیپ روز ۱۱قاعدگی انجام دادم خطرناک باعث نازایی میشه لطفا جواب بدین کمک کنید
- سرارین
من ۴۳سالم آیا میتونم سزارین پنجم داشته باشم
- قرص کلومیپرامین
من امروز پیش دکتر زنان بودم برای قبل از بارداری ایشون برام قرص کلو میپرامین تجویز کرد که در زمان پریودی هم خودم وهم شوهرم مصرف کنیم.ولی الان زدم اینترنت نوشته این مال افسردگیه نگران شدم میشه راهنمایی کنین.البته من یه دختر 8ساله دارم که مشکل قلبی داره ویه سقط پوچ هم داشتم اینارو به دکتر گفتم
- از نظر محکم بودن
سلام خانوم دکتر سرکلاژ شیرودکار چون از بالا تر دوخته میشع محکم تر از مک دونالده؟
- بارداری
دوسال بچم سقط شد کورتاژ شدم حامله نشدم امپول سه تا دادن ایا باردار میشم
- با سلام من امروزروز ۵ انتقالم هست تا الان استرادیول ۲ هرروز ۵ عددمصرف کردم ولی الان پیدا نکردم میتونم بجاش استرومارین مصرف کنم
- حمام بعد از سزارین
سلام چند روز بعد از سزارین می تونیم حمام بریم ؟
- قرصاورژانسی
سلام ببخشید من تودوره پی ام اسم یعنی ۵روز قبل پریودم ۱آذر ماه رابطه داشتم دوبارپشت هم ی بارش مایع روی عضوم یکمش ریخت ۱۵دیقه بعدش دوتاتنسی خوردم ۱سالم هست قرص ال دی مصرف میکنم هرروز احتمال بارداری هست ایا؟ توایمپو زده فرداباید پریود شم یعنی ۵روز بعد مصرف قرص ولی هنوز نشدم
- سلام خسته نباشید نواحی اکوفری بدون جریان خوندمطرح کننده placental lake درجفت دیده شد یعنی چی
- سیر
سلام آیا خوردن یک حبه سیر به همراه آب در صبح به صورت ناشتا برای زنان خطر داره بخصوص برای باردار شدن
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تحت نظر شمام دوبار سقط داشتم و نمیدونستم باردارم مراجعه کردم هشت هفته و جنین ضربان قلب داشت مطب با توجه به پرونده من قرص اوی پنتو ۲۰ناشتا و اسپرین ۸۱روزی یک عدد شیاف سیکلوژست۴۰۰شبی یکی و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰دادن فولبک اسید و ویتاوین ذی دارم الان پنج روز استفاده میکنم حالم خوبه اما یکروزه ادرارم تقریبا قرمز نمیدونم چیکار کنم دیگه هیچ علامتی ندارم به داروهام ادامه بدم
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- قبل بارداری
سلام من ۳۲سالمه ی دختر۱۱ساله دارم ازهمسراولم جداشدم ازدواج مجدد کردم نزدیک ۲ساله فروردین ی سقط داشتم تمام آزمایشات خوب بود برای اقدام ب بارداری مجدد قرص فولیک اسید۵ میخورم با آسپرین۸۰یکماهه دکتر گف دیگه نخور. شما چ تجویزی دارید بخورم یا نه هنوز اقدام صورت نگرفته
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من هفته چهار رفتم برا سونو بارداری (شکمی) نوشته شده ک یک ناحیه کوچک کیستیک ب دیامتر 5mm درون کاویته آندومتر دیده شد این متن یعنی اینکه داخل رحم تشکیل شده؟ ۳ روز بعداز تاخر پریود بتا دادم ۴ هزار وخورده ای بود بازم ۴ روز بعداز این دادم ۱۴ هزار و خورده ای بود خدای نکرده خارج رحمی نیست ک
- کیست مولتی لوکوله
سلام کیست مولتی لوکوله چیه ایا خطرناکه ممکنه بدخیم بشه ؟ من یه کیست مولتی لوکوله به ابعاد ۸میلیمتر*۱۲میلیمتر دارم که جدیدا درد میکنه ممکنه سرطانی بشه ؟


