Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام دکتر با بیمه دانا برای جراحی رحم قرار داد دارند؟
- پریودی طولانی و لکه بینی
باسلام من بعد از يك هفته پريودي يك هفته لكه بيني داشتم ترشحات مشكي قهوه اي بعد از يك هفته دوباره پريود شدم علت چيه
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- قرص نرم اسکین و بارداری پس از آن
سلام ، برای جوشهای پوستم دکتر 6 ماه قرص نرم اسکين به من داد ، الان تموم شده ، برای بارداری دومم کی بايد اقدام کنم .ممنون.
- دلیل وجود مایع در کلدوساک خلفی چیست؟
سلام، وقت بخیر.
من دختری ۲۸ ساله و مجرد هستم. پریودی منظم دارم و هیچ مشکل و یا علایم خاصی ندارم. برای چکاپ سونوگرافی کلی شکم و لگن انجام دادم. در سونو همه چیز کاملا نرمال است ولی قید شده که مختصر مایع در کلدوساک خلفی مشهود است. این مشکل چیست و چرا به وجود آمده؟ باید چه اقدام درمانی انجام داد؟ - بارداری
سلام. کسی که یکبار سزارین شده مگه میتونه طبیعی زایمان کنه؟ ببخشید اگه میشه کامل توضیح بدید.ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا لاغر بودم،۵۴ کیلو وزن،۱۶۵ قد،پریودم منظم بود،بعد ازدواج۶۳ کیلو شدم،الان وزنم نرماله،ولی فقط با دارو پریود میشم،یکساله اقدامم نتیجه نگرفتم،به نظرتون با دارو باردار میشم،یا خودمو باز لاغر کنم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید
- اقدام به بارداری
چجوری با داشتن کیست ۳۳mmسپتوم دار باردار شم
- سلام میخواستم درباره قرص یوهمبین وPowERcqLبدونم آیا این قرصها می تونه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه میشه راهنمایی کنید لطفا و مشکلی نداره برای بارداری من
- افزایش وزن وتاخیرپریود
سلام خسته نباشیدمن۳۵سالمه وسه فرزنددارم ازآخرین زایمانم ۳سالو۵ماه گذشته بعدزایمانم دیگه کلاباشوهرم رابطه نداشتم بخاطریه سری مشکلات یعنی کلا۳ساله نزدیکی ندارم وهمیشه پریودام تا۵روزعقب میافتادتقریبا۹ماه پیش وزنموپایین آوردم وپریودام همیشه۲روزجلومیافتادولی الان دوماهه وزنم روبه بالارفته واین ماه احساس میکنم خیلی چاق شدم والان ۸روزه عقب انداختم بااین که اثلارابطه نداشتم خیلی استرس دارم وپشتکمرم خیلی دردمیکنم ورحمم خشکه وسینه راستم دردمیکنه البته سینه راستم تقریبایک ماه پیش هم بمدت ده روزدردداشت خوب شدولی بازالان این چندروزه دردمیکنه توروخداخانم دکتربجان بچه هام شرایط دکتررفتن ندارم شوهرم کلایه خانم صیغه کرده واثلابامن حرف نمیزنه وخرجمونمیده که برم دکتروهزینشوندارم دلیل پریودنشدنم چیه خیلی استرس دارم این چندشب خواب ندارم وکف پام خیلی داغ میشه خیلی میترسم خداخیرتون بده راهنماییم کنیدممنون
- آیاباردارم
سلام ببخشیدمن براتنظیم پریودیم دکترقرص دزوسپتیو به من داده،۱۴روزخوردم خیلی حالت تهوع وسرگیجه داشتم دیگه نخوردمبعدازسه روزازقطع مصرف لکه خیلی کمی آمدالان ۲۴ساعت همون لکه هم دیگه نیست،درحین مصرف قرص،دوبارنزدیکی وتخلیه کامل داشتیم ،ممنونم
- ای وی اف
با سلام ۲۱ مرداد انتقال داشتم ۱۱ روز بعد انتقال بتا ۳.۹ شد روز ۱۸ دادم ۴۰ شد رنج آزمایشگاه بالای ۲۵ رو حامله نوشته بود دو روز بعدش دادم متأسفانه ۱.۹ شده بود روز ۲۰ خونریزی و دفع لخته داشتم میخواستم راهنمایی بفرمایید اگه مثبت بود چرا یهویی منفی شد
- پریود نسدن با شروع ورزش
سلام وقتتون بخیر ،من در روز ۲۵ام سیکلم ورزش و شروع کردم،سیکل هام بین ۳۰تا ۳۵ روز هست اما الان ۵۰روز گذشته برای از سرگیری پریودم کاری میتونم انجام بدم ؟
- تاخیردرپریود
من روزمو کامل گرفتم وپریودیم بیست روزی هست عقب افتاده واز صبح تاشب حالت استفراغ دارم امکان بارداری هست ؟تیروئید کم کار هم دارم
- پرده بکارت
سلام ببخشید من دو ماه پیش با پتو ازروی شلوار خودارضایی داشتم بعد 3 یا 4 ساعت که دستشویی رفتم یبوست شدید داشتم و از قسمت واژن یه تکه گوشت و چند قطره خون خارج شد (10 روز قبل از پربودیم این اتفاق افتاد) آیا این نشانه پارگی بکارته؟پارگی بکارت همون لحظست یا خیر؟ بعد که به پزشک عمومی خانم مراجعه کردم پس از معاینه گفتند سالم هستش مطمئن مطمئن ولی برای من سوال است که خونریزی به چه دلیل بوده؟ تروخدا کمکم کنید دو ماه روز و شب ندارم
- بارداری پوچ
با عرض سلام من به علت بارداری پوچ با قرص سقط کردم. الان دکترم بهم قرص متیل داده چون بقای به اندازه یک سانت دارم ولی خونریزیم خیلی کم شده در صورتی که فعالیت کنم خونریزی دارم اونم کم ولی لخته ای دفع نکردم از وقتی شزوع کزدم به قرص خوردن ایا دفع بقایا باید فقط لخته باسه با ممکنه بادخون پریودی هم دفع بشه بعد یک پریودی دیگه صبز کنم مشکلی ایجاد نمی کنه برام ؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹ سالمه و ۷ ماهی بود که خارش شدید واژن داشتم و واژنم و می خاروندم و ازش مایع چرکی آبی یا سبزی خارج میشد و چند وقتیه متوجه شدم هنگامی که در توالت میشینم زیر دو طرف واژنم انگاری باد کردی و یه چیزی هست و واژنم شکل قبلیش و نداره امکان داره کیست بارتولین باشه خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید با درمان خانگی حل شه خواهش میکنم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من سونو دادم نوشته که تخمدانها دارای حجم افزایش یافته حاوی فولیکول های متعدد باسایزهای متفاوت با ارجحیت درپریفرال هردو تخم دان رویت شد وبه من قرص سیبل رو دادن هر وقت که این قرص رو میخورم حالت تهوع شدید همراه باسردرد وبی اشتهایی میگیرم لطفا منو راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۱هفته و ۴روز باردارم ازمایش cell free dna دکترم برام نوشتن چون من از ازمایش ازمایش های دیگه میترسم رفتم ازمایشگاه میلاد این ازمایش بدم گفتن این ازمایش خیلی کامل و احتیاجی نیست غربالگری اول و دوم بدید چون تعطیلات عیده و مطب دکترم باز نیست واقعا برام سوال پیش اومد این ازمایش دادم اما سلامت جنین اول ندادم بعد تعطیلات الان استرس گرفتم ایا واقعا احتباج نیست
- علائم بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکارمحترم خانم دکتر آیا درد شکم و کمر همزمان علائم اولیه بارداری هستند امروز روز ۲۱چرخه قاعدگیم هست آیا امکان علائم بارداری در این زمان چرخه م وجود دارد


