Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- اقدام و واکسن
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر🙏🏼❤️در زمان اقدام به بارداری میشه واکسن انفولانزا تزریق کنیم من و همسرم یا تزریق نشه بهتره؟
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام
بنده متاهلم و ۱۱ روز از پریودم میگذره که دو روزه لکه بینی به رنگ قهوه ای خونی کم مشاهده کردم و تاریخ آخرین پریودم ۲۴ تیر۹۷ بود و سیکل قاعدگی ۳۷ روزه دارم. علت این لکه بینی چیست ؟ آیا امکان داره باردار شده باشم ؟
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- قرص سیپروتون کامپاند
سلام من سپیروتون کامپاند را از روز اول قاعدگی شروع کردم و الان که روز دهم هست پریودم قطع نشده چی کار کنم؟
- لکه بینی
آیا لکه بینی بعداز تخمک گذاری تا۲روز قبل از موعد پریود نشانه ی بارداری است ..لکه بینی بسیار کم
- درباره
سلام من سقط داشتم الان ۲۸روز میگذره روز ۱۴دهم خونریزیم قطع شده بود فقط لک میدیدم بد رابطه با شوهرم خونریزی دارم الان بد ۲۸روز بهم گفتن قرص ال دی بخور خوب میشی الان من چیکار کنم؟
- سلام من چند ماه هست کمردرد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
سلام من چند ماه کمر درد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
- عموم
با سلام و خسته نباشید خدمت شما...من در ۱۸ هفتگی سقط جنین به صورت طبیعی داشتم و ۷ روز در بیمارستان بستری بودم ۵ روز هر ۸ساعت نصف قرص زیر زبونی میدادند تا بچه دفع بشه اما نشد روز هفتم سرم اینداکشن بهم زدن و هر سری دو سی سی دارو بیشتر میریختن داخلش و میگفتن بخاطر شرایطت باید حوصله داشته باشی و کم کم جنین دفه بشه بخاطر سزارین قبلی و چسبندگی رحم و جفت سر راهی ...و میگفتند اگر اول جفت بیاد بچه میره داخل شکم و مجبوریم رحمت و برداریم..بالاخره با اینداکشن بچه و جفت دفع شدند و همون موقع سونو کردند و گفتند بقایا داری و فردایی کورتاژ هم کردند ..سوال من این است بعد از ۱۸ روز از کورتاژ سونوگرافی واژینال رفتم که اون موقع خونریزی هم نداشتم در حد لکه بینی و ترشحات کشدار صورتی یا قهوه ای روشن و این را نوشتند در سونو ابعاد رحم ۵۰×۴۷×۸۹ میباشد اکوی میومتر رحم هتروژن است ...ضخامت آندومتر ۲/۵ میباشد توده فضاگیر رویت نشد...در سرویکس تعدادی کیست نابوت با حداکثر قطر ۷ میلیمتر دیده میشود...ابعاد تخمدان راست ۲۱×۴۲ و تخمدان چپ ۲۵×۴۰میباشد هر دوتخمدان بزرگتر از حد طبیعی و حاوی تعدادی فولیکول با حداکثر قطر ۱۰ میلیمتر هستند ...در آدنکسها توده فضا گیر دیده نشد مایع آزاد در لگن دیده نمیشود...با توجه به اینکه ۱۸ روز از کورتاژ میگذرد اکوی میومتر رحم هتروژن طبیعی است یعنی بخاطر زایمان اینگونه شده چون در سونوگرافی سال قبل و سالهای قبل تر اکوی میومتر رحم همیشه هموژن بود اما این دفعه هتروژن شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت
سلام من هر روز ترشح سفید دارم هرز گاهی هم شیری یا به رنگ زرد هست لازمه برم دکتر یا نه چیکار کنم؟؟؟
- ماندن بقایا
سلام وقت بخیردکترمحترم میگم من ۲۲هفته سقط داشتم حالاسنودادم میگن ۵سانتی متربقایامونده چیکارکنم؟
- عفونتهای قارچی
سلام من یه مدت به خاطر کیست دندان و کارهای دندانپزشکی آنتی بیوتیک مصرف کردم و متاسفانه واژنم خیلی حالت چرب و سفیدی پنیرکی شده دارو هم مصرف کردم ولی هنوز خوب نشدم .
- توده سینه
سلام من یه توده هیپکواکو به ابعاد 19*5در سینه راست درساعت 4پستان و یک توده به ابعاد 30*15*27میلی متردر موقعیت ساعت 12بطرف ارئولارmid zonمشاهده شد.باید جراحی کنم؟
- عقب افتادن پریود رابطه
سلام خسته نباشید ببخشید من کلا پریود های نامنظم دارم یکم دی ماه پریود شدم اولش لکه لکه بود این ماه یکم بهمن پریود نشدم تا امروز دیشب رابطه داشتم یه مقدار آب منی ریخته شد داخلم هنوزم پریود نشدم نمیدونم قرص بخورم یا نه ؟😭
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- یبوست
با عرض سلام وخسته نباشید من در هفته نهم بارداری هستم ودچار بیماری یبوست شدم با لینکه دکتر ماما رفتم وبرای درمان شیاف پارافین وشربت لاکتولوز به من دادند اما همچنان با مصرف این داروها مشکل یبوست و درد مقعد دارم وبا اینکه حالت دستشویی رابرای تخلیه مدفوع دارم اما مدفوع خارج نمیشود وخیلی سفت در داخل مقعد باقی میماند به نظر شما چکار بکنم که از این درد نجات پیدا کنم شرمنده که به اینصورت نوشتم زیرا خیلی درد دارم
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- قرص سیبل
سلام من شنبه 19بعداز اتمام پریودیم .یک هفته بعد که میشه دیروز شنبه 26دوباره پریود شدم .درضمن کیست هم داشتم که چند ماه پیش عمل کردم.دکترم قرص سیبل رو برام تجویز کرد برای سه ماه.الان از چه زمانی شروع کنم ؟امروز دکتر رفتم .از امشب مصرف کنم.؟اطفا راهنماییم کنید؟
- سلام چه کار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام ۴۴ سالمه پریودی طواانی مدت با خونریزی خیلی زیاد داشتم تشخیص دادن باید هیتروسکوپی بشم بعد از عمل پریود یک هفته ای با خونریزی خیای کم داشتم الان بعد پنج روز دوباره خونریزی افتادم خیلی ناداحتم نمیدونم علنش چیه ک دوباره ب خونریری افتادم لطفا راهنماییم کنید


