Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام . من رابطه بدون دخول داشتم فقط روش خوابیده بودم که بلند شدم دیدم مایع منی ایشون اومده نیم ساعت بعد قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم احتمال بارداری هست . یه هفته از پریودیم میگذشت
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- باسلام و عرض خسته نباشید من ۷ماه پیش سزارین شدم هنوز موقع عطسه زدن یا بلند شدن ناگهانی بخیه هام درد میکنه میخواستم بدونم این درد تا کی ادامه داره آیا مث قبل میشه با چ رژیم غذایی میشه بهتر شد
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم سونو گرافی رو برای شما ارسال کنم کجا ارسال کنم ؟؟ میخواستم در مورد سونو یه نظر بدهید ممنون
- دفع بقایای سقط
سلام تو سونوگرافی بقایای من نوشته آندومتر با ضخامت ۱۰ میل متورم و حاوی پارتیکل هترواکتو به سایز ۸ در ۱.۵ میل که میتواند رتانسیون محصولات abortion باشد لزیون مذکور دارای پدیکول عروقی منشعب emg میباشد من میدونم بقایا داشتم و دکتر دوباره ساکشن کردن و برای ۵ روز قرص مترژن و کورکومین دادن گفتن تا پریود بعدی صبر کنم ببخشید من سوالم پدیکول عروقی منشعب emg هستش ینی چی هر جا میزنم مطلبی ازش نیس دکتر هم راهنمایی خاصی نکردن منظورش چسبندگی به اندومتره؟ ممکنه با پریود پاک بشه؟ یا واقعا ممکنه با پریود نره نیاز به کورتاژ پیدا کنم؟
- ترشحات دائمی وازن
سلام من از واژ ن زیاد ترشح میکنم علت چیست
- بارداری
سلام خانم دکتر از اول بارداری با سایت شما اشنا شدم و سوالاتم رو به خوبی جواب دادید ... دوقلو همسان با جفت و کیسه اب مشترک باردار بودم متاسفانه قل اول تک شریان بود singel artery . در ۳۰ هفته و ۵ روزگی رفتم سونو که گفتن همون قل مُرده ... اخرین سونوگرافیم ۲۶ هفتگی بود داپلر که نرمال بود... اما سن این قل رو زدن ۲۸ هفته ..اما من ۲۹ هفته برای ضربان قلب مرجعه کردم خوب بود هر دوتاشون ... در همین سونو وزن اش هم ۱۲۰۰. قل دوم در سونوگرافیه ۳۰ هفته و ۵ روز وزن اش ۱۹۰۰ بود و سن بارداری ۳۱ هفته و ۲ روز ... الان بیمارستان بستری هستم کلیه آزمایشات غربالگری اول و دوم و سلفری سالم بودن اکوی قلب هم سالم بود ... به نظر سما علت مرگ قل اول چی بوده؟ الان هم بستری هستم قراره تا ۳۴ قل دوم رو نگه دارن خواستم بدونم برای قل دوم ضرر نداره؟ این کار ب صلاح هست؟ آمپول ریه هم در ۲۶ و ۲۹ هفتگی ۱۲ عدد کلاً تزریق شده.
- پرده بکارت
سلام،من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نداشتم ،باکرده هستم همسرم التش رو روی التم مالید با دستشم التم رو مالش داد،بعد یکی دوساعت احساس درد داشتم و خونریزی داشتم دوهفته قبلش پریود شدم میخواستم ببینم امکانش هیت که پردم پاره یا اسیب دیده باشه؟
- کیست سینه چپ
سلام من امروز سونو دادم در سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد 2☆5 میلیمتر دیده شده میخواستم بپرسم این خطرناکه ؟؟ ممنون میشم جواب بدین
- کیست مغز در جنین
- اقدام بارداری
با سلام خدمت شما امپول آزاد سازی تخمک زدم دوتا تخمک سایز ۲۰ تخمدان چپم بود بعد چند ساعت نزدیکی کنم که بیشترین احتمال پسر داشته باشه
- پاپاسمیر
Absence of transformation zone /endocervical component یعنی چی؟
- کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
- درد
سلام تیر کشیدن یاهمون احساس درد خفیف در ناحیه سمت راست شکم از علائم بارداریه
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- سوال
سلام به تخمدانم ضربه ی محکمی وارد شد و خونریزی داشتم و در سنوگرافی اندازه ی تخمدان نرمال بود و فقط موقه ی سنو ازم پرسیدن پریودیت منظمه.پریودیم بعد از ضربه نامنظم شد و بعد از ضربه قند خونم بالا رفته بود و تاری دید هم داشتم و سرم سنگین و گیج بود. بعد دو سال ام ار ای دادم و غده ی ادنوم مشخص شد و دوباره میخوام سنو بدم پرولاکتینم 20. میخواستم بدونم درمان میشم؟ موقه ی پریودی درد شدید تخمدان دارم حتی پا و لگنم درد داره. یعنی به تخمدانم اسیب رسیده و باعث ادنوم شده؟
- علت باردار نشدن
بعد از ۵سال زایمان وداشتن جلوگیری بادو روش قرص اچ دی و طبیعی ۳ماهه اقدام به بارداری مجدد کردم ولی متاسفانه خبری نشد .علت چیست؟ دو ماه قرص لتروفم طبق دستور مصرف کردم ولی جواب نگرفتم.
- سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
- بیماری زنانه
سلام وقت بخیر ترشحات من سفید و کش دار هستش.سوزش و خارش ندارم.اما التهاب دارم.نزدیکی هامم دردناکه. ازمایش ادرار دادم گفتن عفونت ندارم.علت این التهاب چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟
- خونریزی از مقعد هرماه نزدیک پریودی
۴۵ سال دارم به مدت ۵ ماه است نزدیک قاعدگی خونریزی از مقعد دارم خیلی نگران هستم لطفا راهنمایی کنید


