Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرسش
سلام خانم دکتروقتتون بخیرببخشیدهزینه عمل زیبایی وتنگ شدن واژن چقدر؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سوزش
سلام من مجرد هستم ،گاهی دچار سوزش و خارش شدید در لبیا ماژور میشم مثل حالت حساسیت، هیچ ترشح و علامت دیگه ای ندارم،لباس زیرم و هم هرروز عوض میکنم میشه بفرمایید چکار میتونم بکنم برا رفع این عارضه؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام،خسته نباشید من روز ۱۰ آذر شروع عادت ماهیانم بوده و برای بارداری قرص مصرف میکردم روز ۲۳ و۲۵آذرآمپولhcg تزریق کردم روز ۴ دی بیبی چکم مثبت شد و فرداش آزمایش بتا تیتر دادم که رقمش 52.8 IU/L بود آیا با این عدد بتا بنده باردار هستم؟
- چرا جای بخیه بعدسزارین دردمیکند
هر روزدردبخیه دارم
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- سلام خانم دکتر۴۳سال دارم پریودم همیشه ۵تا۶ روزبودالان بعدازپریودی همش لک دارم ده روزشدماه گذشته سونوگرافی واژن انجام دادم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتم فقط خانم دکترگفت تخمدانهات داره کوچک میشه شایدیائسه بشی الان چی بخورم تاقطع بشه تشکر
- مشاوره
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید وقتتان را می گیرم.می خواستم بدانم آیا شما مشاوره و همراهی برای تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام می دهید؟ با تشکر فراوان
- لیزر موی زائد
باسلام و خسته نباشید.من ۳۵ سال دارم میخوام لیزر موی زائد بکینی انجام بدم سوالم اینه : ۱.در دوران بارداری حدود۶سال پیش دکترم در ناحیه تناسلی تشخیص هرپس تناسلی دادن که بعدا با دارو رفع شد. پارسال هم ازدوباره در ناحیه تناسلی همون مشکل را داشتم که با پماد اسیکلوویر برطرف شد آیا میتوانم لیزر ناحیه تناسلی انجام بدم یا خیر مشکلی ایجاد میشه؟ ۲.ادنوم هیپوفیز دارم که پارسال تغییراتی در هورمون پرولاکتین داشتم که پیش شما امدم با دارو پایین اومد و نرمال شد. ایا لیزر برام ضرر داره؟ ۳.برای لیزرموی زاید حتما باید در کلینیک که متخصص پوست هست انجام بدم یامراکز دیگر ؟
- عفونت قارچی مداوم
سلام خسته نباشید متاهل هستم و الان خیلی وقته ک درگیر عفونت قارچی شدم پیش چنتا دکتر رفتم و شیاف و پماد و قرص و ..استفاده کردم ولی هیچ فرقی نکردم جدیدا از دوش واژن استفاده میکنم اب رو با جوش شیرین مخلوط میکنم و با دوش واژن شستشو میدم ولی بعد از استفاده تا یکساعت خوبم و دوباره ترشحات پنیری شروع میشه لطفا کمکم کنید
- سلام من چند روز پیش رفتم دکتر برای نامنظمی قاعدگی دکتر مدروکسی پروژسترون داد و روش نوشته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا۱۰شب بخرم ۳۰تا نوشته حالا بقیه شو باید چطوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- سلام .میخاستم بدونم در سنو زده ضخامت رحم 5میلیمتر با توچه ب خونریزی مختصر در خط وسط میباشد ینی چی .روز سوم پریودیمه
- بلوغ زودرس
سلام دخترم یه ماه و نیم دیگه ۷ساله میشه سینه ی سمت چپش کمی بزرگ شده قدش۱۲۳ووزنش۲۰کیلوهست .چرابااین وزن کم دچاربلوغ زودرس شده و باید چارکنم؟
- ابحی
سلام خانم دکتر اگر زگیل درمان نشود آیا روی بارداری تاثیر داره ممکنه به خاطر زگیل باردار نشویم وممکنه چه مشکلی به وجود بیاد
- بار
سلام در سونوگرافی اول غربالگری nt2میلی بود ایا خطرناک است
- بارداری سه ماهه اول
ضربان قلب 173 جفت ارجحیت قدامی لبه تحتانی جفت تا lo امتداد یافته است
- سلام خسته نباشید من 16سالمه وقتی پریود بشم خیلی درد دارم انگار راه میرم احساس میکنم از مقعد خون میاد و زیر شکمم خیلی درد میکنه مقعدم تیر میکشه و گاهی واژنم باید چکار کنم برم پیش دکتر
- زنان وزایمان
من سه ماه که پریود نشدم و از بی بی چک هم استفاده کردم ولی منفی بود رفتم پیش متخصص زنان امپول پرژوستون به هم زند الان دو روز امپول زدم ولی پریود نشدم یعنی ممکن باردار باشم
- اقدام ب بارداری
۴۰ سالمه و پریود منظم دارم همیشه و سونو تخمک انجام دادم عالی بوده شوهرم واریکوسل عمل کرده مهر امسال الان ۵ ماهه ک گزشته آزمایش اونم خوب بوده ب گفته دکترش ولی باردار نشدم متفورمین ۵۰۰ صبح و ظهر میخورم این ماه ۵ روز پریود ۵ روز عقب افتاد اما ببعد ۵ روز تاخیر پریود شدم لطفا کمکم کنید
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- چک کردن سونوگرافی
با سلام من باردارم هفته ۳۵ و۳ روز سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود اندکس مایع امنیوتیک نزدیک به حداکثر اندازه طبیعی است AFI=192mm وقتی به بهداشت نشون دادم گفتند که باید به متخصص زنان نشون بدی وببینه که ایا نیاز به تکرار سونو هست یاخیر؟ باتشکر


