Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال برای تخمکگداری
سلام خسته نباشین ببخشید 14 فروردین پریدشدم واین یکی ماه 12اردیبهشت پریدشدم بنظرتون دوره من چندروزه است ؟؟؟خیلی ممنون چون من خودم حساب کردم نمیدونم باید 14فروردین. و12اردیبهشت روهم حساب کنم چون ماشین حساب تخمکگذاری زدم گفت دوره چندروزه هستین
- بارداری
سلام هفته ۳۷هستم بچه تکون میخوره دوبار حس کردم که شکمم یه صدایی میده همراه حرکتش...این طبیعیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دست نامزدم به پیشابش آغشته بود و روی واژن من کشید اما دخول صورت نگرفت ..آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- آمنیوسنتز
سلام دکتر برام امنیوسنتز نوشته میخواستم بدونم تست از کجا بر میدارن از واژن یا شکم???
- وزن جنین
سلام من سونو۳۲هفته و۳روز انجام دادم وزن جنین زده ۱٫۹۷۰ایا وزنش خوبه؟؟رشدش خوب بوده؟؟نیازی هست مکمل تغذیه ای مصرف کنم؟؟؟یانه
- کیست تخمدان
با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سالمه و مجرد هستم و چندین سال که بیماری تخمدان پلی کیستیک یا pco رو دارم که باعث پرمویی و پریود های نامنظم شده. چندین دوره تحت درمان قرار گرفتم که آخرین بار دکتر بهم یه بسته قرص سپترون کامپاند و سه بسته سپترون استات و اسپرونولاکتون و متفیدکس ۵۰۰ تجویز کرد که به مدت ۳ ماه مصرف کردم ولی الان لکه بینی دارم و پریود هام بازم نامنظمه و مشکل پرمویی م حل نشده. باید مصرف قرص سپترون کامپاند ادامه بدم؟ اگه بله باید از روز چند قاعدگی بخورم؟ - قرص اورژانسی
سلام، من تاریخ ۱۰م رابطه بدون جلوگیری داشتم، و فرداش قرص اورژانسی خوردم ولی تا به امروز که ۲۶م هست هنوز پریود نشدم. آیا ممکنه قرص اثر نکرده باشه و من باردار باشم ؟؟ ضمن اینکه حتی طبق تاریخ ماه قبلم باید تا دیروز پریود میشدم
- سیپرترون و لکه بینی
سلام بعد از خوردن قرص سیپرترون کامپاند چار تا قرص دارونما مونده ولی لکه بینی پیدا کردم قرصا رو ادامه بدن یا قطع کنم
- تنبلی تخمدان
برای درمان تنبلی تخمدان قرص دوفاستون تجویزشده تاکی باید از این قرص استفاده کنم؟
- مو
سلام خانم دکتروقت خوش. ۲۴سالمه،چندسالی هست دوسه تاازموهام سفید بودن که فکرمی کردم خاله که این چندتاسفیده الان تازگی بیشترشده ،شماعلت رومیدونید ؟قابل درمان هست؟
- سقط
من از بیبی چک استفاده کردم جوابش منفی بود 4 روز قبل بتا 3500 و جوابش بی بی چک مثبت بود و اندومتر دارای ضخامت تقریبی 13mm وهتروژن است و شواهدی از ساک بارداری در داخل اندومتر دیده نشد یا نیاز به ازمایش خون و سونو مجدد هستش
- اینترنال اکو مختصر خطرناکه
۴۶سالمه سونوگرافی دادم همه چی سالم بود فقط نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است.می تونه خطرناک باشه
- رابطه بعد از آمپول یک ماه
من چند مای میشه که آمپول زدن بارداری میزنم بعد از چند روز رابطه میتونم
- سقطط
سلام من احساس میکنم باردار هستم با اینکه دخول صورت نگرفته و شاید منی بوده باشه بیبی زدم منفی بود میخواستم ببینم اگه از قرص برای. سقط استفاده کنم و باردار نباشم اتفاقی میوفته؟
- ژینوفیلوس و مشکل گوارشی
با سلام و احترام.
آیا کپسول ژینوفیلوس باعث ایجاد مشکل گوارشی می شود؟ - سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- بتا مولاربعدازکورتاژ
سلام من حدود سه هفته اس کورتاژ کردم به خاطر مولار.بعدازکورتاژ آزمایش بتا دادم هردفعه پایینتر میومد.هفته قبل بتام۱۰۸۰بود این هفته ۱۷۶۹.۷شده میخوام بدونم بتا رفته بالا یا نه خیلی استرس دارم.
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه متحلم دکتر سنو انجام دادم بهم گفته اینترنال اکو داری چی هست خطرناکه؟؟ ممنون میشم ترو خدا کمکم کنین
- مشکلات رحم
سلام من دختری مجرد هستم که طی سونوگرافی متوجه بزرگ بودن تخمدان هاو فولیکول های متعدد در نواحی پریفری با ماتریکس اکوژن هستم که گفتم درصورت علائم نشان دهنده pcosاست اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم و اصلا اینا چی هست؟؟؟
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم


