Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- پریود
سلام دکترخسته نباشیددخترم۱۵سالشه پریودش همش عقب میافته یباردکترزنان بردمش دارودادبهترشدولی بعددارودوباره مثل قبل پریودش عقب میافته چکارکنم خیلی ناراحتم عرق رازیانه بخوره تاثیرداره؟
- پریود
سلام ممنون که پاسخگو هستین مثل شما کمه واقعا❤راستش من همیشه یکهفته قبل پریدیم سرددردای بدی میگیرم نمیدونم چرا البته میگرنم دارم از هورمونیم دادم مشکلی ندارم راه حلی نداره؟
- تزریق آمپول واریوپیپتل
سلام خونریزی قطع نمی شد وکیست هم داشتم.واریوپیپتل تزریق کردم ولی خونریزی زیادترشده آخه چرا تاکی ادامه داره این خونریزی؟
- سلام اگه فاصله داروی امپول واریو پپتیل بیشتراز ۲۸ روز بشه میشه آمپول تزریق کرد
من امپول روز۸ماه خرداد زدم وامروز ۱۱تیر میخواستم ببینم فاصله اش زیاد شده اشکال نداره بزنم هنوز مقدار کمی لکه بینی دارم
- قرص مدروکسی پروژسترون
آیاامکانش هست بعدازچندروزاستفاده ازقرص مدروکسی پروژسترون به باردارشدن اقدام نمود
- بارداری
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز،کدام کرم مرطوب کننده دست در دوران بارداری مناسب است
- لکه بینی سیاه
پنج ماهه رحمم را درآوردم الان موقع نزدیکی خون خیلی کم رنک تقریبأ قهوه ای ازم خارج شد والانم موقع ادرار کردن میبینم ..دلیلش چیه؟؟تشکر
- ناباروری
سلام خانم دکتر ..پسر ۱۱ ساله دارم ..تقریبا ۶ سال پیش سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..در حال حاضر ۵ ماه قصد بارداری دارم ولی باردار نمیشم ..هیچ سونویی ندادم ..اگر دارویی هست مثل متفورمین لطفا تجویز کنید
- کیست اکوفری ۳۰ مم
آیا کیست اکوفری باعث سقط جنین میشود؟
- سلام اگه مردی ناتوانی جنسی داشته باشه می تونه روی بچه دارشدنش مشکلی ایجاد کنه میشه راهنمایی کنید
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه علائم شتاچند روز میتونه خطر ناک باشه
- واژینال
سلام خانم دکتر روزتون بخیر.من این سوال وقبلا هم از شما پرسیدم موقع بارداری...یک توده کوچک اندازه نخود یالوبیا داخل واژن سمت راست یک بند انگشت داخل دارم که هم درد وهم خارش دارد..گفتید شایدجای بخیه یا بدلیل بارداری برآمده شده الان یک سال از بارداری میگذره بچم یک سالشه..۶ماه بعد زایمان رفتم دکتر معاینه کرد گفت کیست کوچکه مهم نیست وداروی عفونت داد...الان که چند ماه گذشته خوب نشده درد دارم واندازه همون لوبیاس خانم دکتر چکار کنم استرسم زیاده ممنونم.این چه توده ای است؟
- سقط
با سلام من در هفته پنجم با استفاده از قرص میزوپروستول اقدام ب سقط کردم اما بعد از سه روز وقتی سونو شدم همه چی نرمال و خوب بود و ساک حاملگی و کیست زرده سر جاش بود دکتر بهم قرص متیل ارگونوین داد ک بعد از خوردن اون خونریزی داشتم مجدد سونو شدم کیسه زرده دفع شده و ساک حاملگی با ابعاد نامنظم ب اندازه هفت میلی باقی مونده آیا باید کورتاژ بشم یا با پریودی میاد ؟
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- پریودی
سلام،خسته نباشید ۴۱ساله هستم،مجرد بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا،سر موقع پریود شدم ولی ۱۳ روزه پاک شدم،ماه بعد سر وقت شدم ولی فقط لک بینی،خونریزی نداشتم،الان ماه سوم سر موقع پریود شدم اینبار هم لک بینی ولی از ماه پیش خیلی هم کمتر،روز ۵ هستم ولی خونریزی ندارم،درد هم اصلا ندارم قرص استروژن با پروژسترون لازمه مصرف کنم یا ماه دیگه هم صبر کنم؟ ممنون از وقتی که صرف پاسخگویی میکنید
- دردلگنی
باسلام خدمت خانم دکتر.بنده چندماهی هست که داروهای هورمونی استروژن مصرف میکردم ازجهت رفع کیست که وقتی سونوگرافی دادم فلوی شریانی وریدی برام تاییدشده وخیلی نگرانم ازبابت این بیماری وعلائمی هم داشتم که نوظهوربودن مثل دردشدیدزیرشکم ولگن بعدازدفع ادرارودردلگنی که باحالت ایستاده ونشسته تشدیدوحالت درازکش آروم میشدهمیشدهمچنین دردبه مسکن پاسخ نمیداد ممنون میشم محبت کنیدکه این بیماری روچطورکنترل وپیگیری کنم باپزشکم مطرح کردم ولی جریان روزیادجدی نگرفتندواین موضوع باعث نگرانیم شده آیاداروی خاصی برای رفع کردنش وجودداره؟باتشکر🙏
- بارداری
سلام خانم دکتر.خسته نباشید..من 33هفته باردارم..به مطب زنگ زدم پاسخگو نبودن..آیا مطب باز هست؟من باید مراجعه کنم یا فعلا منتظر بمونم؟با تشکر از شما...
- ناباروری
سلام من قاعدگیم نامنظم است 1.5 ساله ازواج کردم بچه دار نمیشم ازمایش دادم میگن مشکلی نداری وقت قاعدگیم خط خونی رنگ روی شکم بیشتر میشند شوهرم ازمایش داده فقط اسپرم ضعیف است لطفا راهنمایی کنید
- راهکاری برای قطع پریود طولانی مدتم؟
با سلام من مجردم و 28 سالمه چهار ماه که مدام پریودم وقطع نمیشه ازمایش هورمون و سونو گرای هم انجام دادم فقط تنبلی تخمدان دارم و باعث شد این پریود طولانی مدت دچار کم خونی بشم قبلا سابقه کم خونی نداشتم و دکتر برام چهاده روز که آمپول واریوپپتیل تجویزکرده وخونریزیم کمتر شده این آمپول تا چند روز بعداز تجویز اثر میزاره لطفا جواب بدید؟


