Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- پرولاکتین
سلام آیا مصرف قرص LD باعث افزایش پرولاکتین میشود یاخیر
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- مادرانه
🌹
- بازگشت خارش واژن
با سلام. خانم دکتر من هربار خارش واژن میگیرم دکتر میرم کلتریمازول ۱درصد تجویز میکنن و خوب میشم تا مدتی مثلا یه ماه یا دو ماه و بعد دوباره همان خارش را میگیرم باز استفاده میکنم خوب میشم. من چیکار کنم که دیگه خارش نگیرم ؟ آیا هر دو ماه این مشکل را پیدا کردم میتوانم از همین درمان اسنفاده کنم؟ مشکلی پیش نمیاد ؟خیلی دارم اذیت میشم موقع خارش وقتی نزدیکی دارم هم ترشح سفید دارم و خشکی داخل واژن .۳۳سال دارم و ۶ ساله ازدواج کردم بچه دارم
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟
- تعیین جنسیت
سلام ووقت بخیر بنده دارای دودختر هستم می خواهم بچه سومم پسر شود چه اقدامی انجام دهم سپاسگزارم
- عمل زیبایی لابیاپلاستی
سلامببخشيد من خرداد ٩٦ عمل لابياپلاستي تو بيمارستان به روش برش v انجام دادم و با اينكه تمام مراقبتهاي بعد عمل رو مو به مو انجام ميدادم، بخيه هام باز شد و مجدد تو مرداد ماه براي ترميم رفتم مطب و بازم بعدش كامل رعايت كردم اما بازم جای بخيه هام باز شد به دكترم ميگم ايشون ميگن دوباره بيا بيمارستان ليزر كنم و كلا لابيا رو بردارم اما ميترسم بازم ناجور بشه و وضع ازين بدتر بشه از طرفي هم بخاطر ظاهر زشتي كه بعد عمل ايجاد شده دچار افسردگي شدم. خواهشا راهنماييم كنين
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- آی یو جی آر
باسلام در هفته ۳۳ بارداری طبق سونو دور شکم ۳۳هفته و طول استخوان ران ۳۴هفته و دور سر جنین ۳۶هفته رو نشون میده و اینکه وزن جنین ۲۳۷۰تخمین زده شده.آیا iugrمطرح هست؟؟سونوی داپلر هم انجام شده هیج مشکلی نبوده.
- پریودنامنظم
سلام ببخشید من الان ۲ماهه پریودم بعد دکترم بهم قرص ریپاون داده چون جراحی بینی دارم گفته قرص هورمونی بهت نمیدم ولی از اون موقع خونریزی من خیلی شدید تر شده چیکار کنم
- چرا حجم خونریزیم کمه
سلام حجم خون پریودیم خیلی کمه ماه قبل آمپول پروژسترون زدم فرداش پریود شدم استرس زیادی هم داشتم ممکنه این حجم خونریزیم ک کمه بخاطر استرس باشه یا آمپول پروژسترون که ماه قبل زدم میتونم از روز 15سیکل قرص دوفاستون استفاده کنم ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر سی ویک سالمه و هفته سی و نه بارداریمه دوازده روزه که اسهال دارم وسرماخوردم و سرفه میکنم دارو چی استفاده کنم خیلی اذیتم لطفا جواب بدین ممنون میشم
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشین خانوم دکتر من ۱۵ سالمه و فقط یه قرص از دو قرص ۰.۷۵ تنسی رو مصرف کردم الان داخل پریودیم تیکه هایه گوشتی جگری رنگ ازم خارج میشه برا من مشکلی پیش امده و بخاطر اینکه زیر ۱۷ اورژانسی ممنوعه مشکلی برام پیش میاد؟؟
- عمل آی وی اف شدم
من 30 سالمه هفت سال ازدواج کردم تقریبا نزدیک یه هفته است عمل آی وی اف کردم قرص واژینال هم استعمال میکنم با قرص فولیک اسید 5 مصرف میکنم بعد یبوست هم دارم بواسیر زده بیرون موقع دشویی خیلی اذیت میشم لطفا اگه میدانید راه درمان بواسیر بهم بگید ؟ ممنون خانم دکتر
- سقط مکرر
سلام ۳بارباردارشدم ۱بارش دوقلوبودکه همه روداخل پنج ماه وشش ماه ازدست دادم سرویکسم کوتاه هرباربعدازسرکلاژعفونت پیدامیکردم دکترم گفته دیگه نبایدبارداربشی خواهش میکنم راهنماییم کنیو
- خارش واژن
سبام خانم دكتر عزيز مادر شيرده هستم سه ماه و شانزده روزه از ٢روز پيش روي واژن شروع به خارش كرد احتمالا لباسم تنگ بود چه چيزي بخورم كه روي شير تاثير نداشته باشه ،قبلا مترانيدازول ميخوردم ١عدد خوب ميشدم البته كرم درمو فيكس داده بوديد ميزنم از صبح ممنون
- قرص اوژانسی
سلام.. من حدود سه روز پیش از شما یک سوال پرسیدم ک بعد از رابطه.. قرص اورژانسی خوردم و بعد از 5 روز خونریزی پریود شدم و حدود 5 روز خونریزی داشتم.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟. شما عرض کردید خیر.. احتمال بسیار ناچیز است..میخاستم بدونم آن احتمال ناچیز چیست.. یعنی چجوری میشه انسان پریود بشه و باردار باشه.. پس خوردن قرص اورژانسی بعد رابطه چ سودی دارد؟
- آی وی اف
انتقال جنین مشکوک به پولیپ تو سونو رنگی حالا چکار کنم
- ضربه به تخمدان
سلام من در باشگاه ورزش میکردم یک وزنه هالتر ار ارتفاع خیلی کم افتاد روی شکمم(پایین شکم بین بیکینی و ناف اونجایی ک برای عمل سزارین میبرن)کمرم درد گرفت و بعد از گذشت چند ساعت بازم شکم و کمرم درد میکنه میخوام بدونم مشکل جدیی پیش میاد مثل ناباروری و مشکلات رحمی و اینا؟؟


