Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریو پپتیل0.1
سلام من تو روز ۱۵پریودیم دکتر دوتا آمپول0.1واریوپپتیل برام نوشت گفت جفتشو امشب بزن ۳تا فولی سایز۲۷_۲۲_۲۴ داشتم الان ۶روزه که پریودیم عقب افتاده بی بی چک استفاده کردم ولی خطی ننداخت ۲بارم استفاده کردم حالا اتفاقی خوندم تو اینترنت که این دارو باعث عقب افتادن پریودی میشه میخاستم بدونم یعنی من عقب انداختم بخاطر عوارض این آمپوله؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
من ۵ هفتم بوده با قرص میزوپروستول سقط کردم ولی دفع نشده سونو دادم گفتن چسبیده به رحم .ساک حاملگی هم خورده خونریزی هم کمی داشتم .الان دوهفته درگیرم . چیکار کنم .حتما باید کورتاژ بشم .میتونم دوباره قرص بزارم .مشکلی نیست
- بارداری
از وقت پریودیم ۴ روز گذشته کی دقیق تست بدم
- باداری بعد کورتاژ
سلام.هشت روز کوتاژ رحمی دادم بعد نزدیکی داشتیم کاندوم پاره شده بعد نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم ترس از بارداری دارم بچه نمیخوام آیا امکانش هست باردار بشم باز؟
- اکوی قلب جنین
سلام خانم دکتر وقت بخر، ببخشید سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، من ۱۸ هفته و ۵ روز بودم که بعد سونوگرافی آنومالی رفتم اکوی قلب جنین، میخواستم بدونم انجام اکوی قلب جنین در ۱۸ هفته و ۵ روز مناسب است یا زود؟ در ۱۸ هفته و ۵ روز اکوی قلب جنین مشکلات قلبی رو دقیق نشون میده؟
- بارداری مجدد
باسلام . من با میکرو صاحب فرزند شدم که الان 4 ماهه است . برای بارداری بعدی کی اقدام کنم ؟ آیا امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟ ( لوله چپ من بسته است و همسرم کم تحرکی اسپرم دارد )
- بارداری
سلام تازه باردارم. استفاده از اسپری ضدعفونی الکل ۷۰ درصد برای دست در بارداری ضرر داره یا نه . ممنون ایا از پوست جذب میشه برا جنین ضرر داره .
- سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴ سال سن دارم چن دوره از قرص گین اپ استفاده کردم تا مصرف میکنم ب یک هفته نمیکشه چاق میشم ولی دوروز مصرف نمکنم فوری اشتهام کم میشه لاغر میشم ال
سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴سال سن دارم یک بچه ۵ساله دارم این چن سال همش از لاغری رنج میبردم تا این که ب مدت ۳ سال نامرتب قرص گین اپ مصرف میکنم در طول این مدت ک مصرفش میکردم فوری اشتهام باز میشد چاق میشدم ولی ب محض اینکه مصرف نمیکنم لاغر میشم و اشتهام کاملا از بین میره الان ۲۰ روز هس مصرف نکردم میخام اقدام کنم برای حاملگی ایا این قرص مصرف کردم تاثیری رو جنین میگذاره ازنظر بینای یا شنوایی یا جسمی یا روحی ؟؟؟؟؟ ببخشید طولانی شد توروخدا خیلی درگیر این موضوع هستم خواهشا جواب بدید
- بارداری
سلام باردارهستمبارداریچهارمم هست حالت ضعفشدیددارمگاهی اوقاتدرددرقسمتپاین شکموپشت احساسمیکنمبهخاطرکرونامیترسمبرمدکترتقریباسن حاملگیم سه ماههاستمیتونمقرص کلسیم مصرف کنم
- بارواری قرص
سلام پرونیزولون دربارداری ضرردارد الان من دارم مثرف میکنم دربارداری یجاخوندم برارشدجنین بد
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- بارداری
ببخشیدرحم به ابعاد Anrevertedوضخامت اندومتر۶mmنرمال هستش واسه بارداری
- یدوفولیک
سلام من کم کاری تیروئید دارم و قرص لئوتیروکسین مصرف میکنم ، برای اقدامات لازم قبل از بارداری اشکالی نداره که یدوفولیک بخورم؟
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- سقط و سرکلاژ
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- بارداری
سلام خانم دکترمن الان ۸ساله که آمپل سه ماهه میزنم وپریودنمیشم دیگه خسته شدم وازداروخانه آمپل پروژسترون گرفتم وزدم آیاآمکان داره به جای پریودشدن من حامله بشم لطفاسریع جواب بدیدخیلی نگرانم
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- گلاب در بارداری
سلام آیا خوردن گلاب در بارداری مفید است یا مضر ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید 5 روزه پرپود نشدم و اصلا علایم بارداری ندارم حتی سینه هام هم شل است میخواستم بدانم امکان دارد باردار باشم


