Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت ترشح وخونریزی واژن
با سلام خانمی 40 ساله هستم سال 95 دچار کانسر سینه شدم جراحی شدم بعد از جراحی شیمی درمانی وپرتو درمانی،هورمون مثبت بودم تاموکسیفن 20 مصرف میکنم وآ مپول دیفرلین هر 28 روز تزریق داشتم که به مدت 4ونیم آ مپول رو زدم ،الان یکسال هست با تشخیص دکتر آ نکولوژ آ مپول نمیزنم ولی همچنان قرص تاموکسیفن را مصرف میکنم که تا الان 5 سال ونیم شده، مشگل من اینه که دچار خشکی واژن شدم شدید وبعد از قطع آ مپول ترشحات من زیاد شده به دکتر زنان مراجعه کردم پماد واژینال دادن که مصرف کنم بعد از مصرف خونریزی من شروع شده زباد نیست ولی واضح هست که خون هستش،الان من باید چکار کنم چون من هر روز این مشگل رو دارم ، متاسفانه به خاطر خشکی واژن گرفتن تست پاپ اسمیر هم ممکن نیست ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آ یا این ترشحات طبیعی هست یا نه؟
- سلام من دوماهه سیبل را با سیپروترون استات میخورم ولی گاهی بین سیکل یه رگه های های خونی بعضی وقتا تو ترشحام میاد ایا عادیه؟
- بارداری
سوال:سلام خسته نباشید من ۱۸ ماه قبل لکه بینی داشتم تا ۲۴ بعد هم ۲۴ تا ۳۰ پریود شدم بعد رفتم متخصص زنان بهم سوزن اچ ام جی زد بعد دوباره ۶ تا ۱۰ پریود شدم بعد الان موعد پریود اصلیم ۲۶ بوده ولی من از روز ۲۴ تا ۲۷ لکه بینی داشتم و بعد از ۲۷ هم از داخل موقع خشک کردن بعضی اوقات لکه صورتی رنگ هست و علائم بارداری هم دارم مثل سرگیجه ، خواب آلودگی، تکرر ادرار، کمر درد داخل پایین کمر و بعد هم روز پنجشنبه رفتم آزمایش منفی بود و حالا من باردارم یا پریودم میخواد بیاد
- سابقهزایمانزودرس
سلامخدمتخانمدکترعزیز ۳۴سالسندارم۳تازایمانزودرسدرهفته۲۵تا۲۷داشتم ویکزایمانموفقهمسکلاژکردموداشتمویکبارهمسرکلاژکردم طولسرویسم۲۹بودولیناموفقبودم دوبارهتصمیمبارداریدارمایاشمااجاره بارداریرامیدهید
- قرص
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم که خانم ها هم میتونن از قرض داپوکستین که برای عذر میخوام زود انزالی آقایان هست استفاده کنن.اگر استفاده بشه عوارض چیه عوارض داره.ممنون از زحماتتون
- سلام.بلخشید میشه جواب کولپوسکپیم من رو بین
Received specimen in formalin container consists of multiple fragments of creamy-colored tissue, totally measuring 0.5x0.4x0.2 cm. (Totally submitted in one block) Microscopic: Supported by below diagnosis. Dx: Labeled as endocervical curettage, cytobrush and endocervical biopsy, 6 o'clock position: -Tiny pieces of endocervix and exocervix with non-specific pathologic changes
- زایمان
براي ديدن دوباره ي شما لحظه شماري ميكنم. براي شنيدن صداتون.قربونتون برم من بخاطر شما هم شده بچه دومم رو خيلي زود ميارم بخدا فقط بخاطر ارامشي كه بهم دادين تو ٩ ماه بارداريم.بهترين🤍
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- حاملگی و سقط
سلام خسته نباشید من یک ماه از حاملگیم گذشته بود سقط با قرص داشتم که دوروز خونریزی شدید داشتم دیگه قطع شداما حالت تهوع ام هنوز فقط صبح که بیدارمیشم هنوز دارم و درد زیر شکم وسرگیجه دارم دوباره تست انجام دادم مثبت بود الان دوهفتست از سقط گذشته احتمال بارداری دوباره وحود داره یا ن؟؟
- دلیل لک قهوه ای بجای پریدی
سلام خانم دکتر خسته نباشی من ۳۸سالمه قرص الدی استفاده میکنم بعد از تمام شدن بعد چهار پنج روز دو سه روز فقط موقع ادرار کردن یکم ترشح دارم اونم تیره بعد دو سه روز قطع میشه نوار بهداشتی میزارم بدون یک قطره بنظرتون من چرا اینطوری شدم
- درد بخیه سزارین بد از ده سال
سلام خسته نباشید ببخشید من ده سال پیش عمل سزارین انجام دادم و الان نزدیک به یک ماه هست بخیه سمت راستم خیلی درد و میسوزه انگار اب جوش با سرنگ میریزن روش و من ساکن اینگلیس هستم رفتم دکتر و دکتر معاینه کرد گفت بخیه هات مشکلی نداره حساسیت پیش اومده خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سلام خانم دکتر من قبل از پریود خیلی اذیت میشم یه هفته لکه بینی پیدا میکنم تا شروع بشه رفتم دکتر دکتر آزمایش ازم گرفت سونو داخلی انحام دادم کفت مشکلی نداری قرص دروسبلین بهم داد گفت دوماه بخور این ماه خوردم حالا یک هفته ست عادتم تموم شده ولی امروز ترشحات چرکی دارم مثله قبل از پریود این بخاطره چیه فکر میکنم میخوام عادت بشم
- قاعدگی نامنطم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالم هست و هر ماه سر تاریخ ۱۸ اُم پریود میشدم و سیکلم ۳۰ روزه بود دقیق یک ماه و نیم قبل تقریبا وسط اماحانام بود و از اونجایی که خیلی میریزم بهم وقتی پریود میشم رفتم دکتر و برای اینکه پریود نشم بهم قرص ترنسید داد این ماه پریودم ۶ روز عقب افتاده بخاطر قرص ترنسید هست درسته !؟ باید برم دکتر یا خودش منظم میشه مجدداً!؟
- شک بارداری
با سلام و خسته نباشین من یه دختر مجردم که ۲۷ دی به احبار دوست پسرم برای اولین بار رابطه مقعدی داشتیم. دو روز بعد سه روز پریود شدم و ماه بعدش باز دو روز فقط پریود شدم. بی بی چک دوبار گرفتم منفی بود. اما الان کلا شکمم بزرگ شده و پریود نمیشم با وجودیکه کلی زعفران و ... خوردم. و تو شرایطی نیستم برم دکتر. چون باکره هستم. آیا بی بی چک صد در صد درسته؟
- فیستول
سلام وقت بخیر ایا فیستول (خروج باد واژن)مانع بارداری میشود و یا اگر باردار شویم در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- سلام خانم دکتر من ۴۱ سالمه تازه به این نتیجه رسیدم که بچه دار شم آیا میتونم ، میخوام واسه ویزیت پیش شما بیام و تحت نظر شما باشم
- توده اکوژن
سلام در سونو واژینال یک توده اکوژن 9.4mmدر کانال سرویکال دیده شده آیا خطرناکه و نیاز به بررسی داره؟
- زایمان
سلام دکتر ممنونم که جواب میدید ۲۸ روزه سزارین کردم .. خونریزیم در ۵ روز اول شدید ولی بعد کم کم شد در حد لکه بینی نارنجی یا قرمز روشن و قهوه ای روشن ولی امروز خونریزیم یکم شدید تر و قرمز شد .. این نشونه پریود شدن هست ؟ مگه قبل ۴۰ روز میشه پریود شد؟
- کیست تخمدان
با سلام بنده تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون مصرف میکنم.سونوی که امروز دادم میگه کیست ۴۳در ۳۲ میلیمتر در تخمدان چپ دارم.ایا با مصرف دوفاستون از بین میرود؟کیستی که وجود دارد خطرناک یا نه؟درمانش چیه و چرا ایجاد شده.من تکرر ادرار زیاد داشتم چون دیابتی هستم و متخصصان گفت سونوی کلیه و مجاری بگیر که تشخیص این بود
- سلام پسرده ماهه دارم شب چندشبه خوب نمی خابه یاتاصبح بیداره باگریه میکنه شیرهم خوب نمیخوره


