Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشاوره تعیین جنسیت
با سلام .آیا برای تعیین جنسیت مشاوره انجام میدهید ؟؟و احتمال موفقیت چقدر میباشد؟
- در موری پریودی طولانی
سلام وقتتون بخیر من نه روز پریود بودم بعد چهار روز لکه بینی قهواه ی دوباره پریود شدم لخته های خونی هم میبینم الا شانزده روزی شده دکتر رفتم سنو داخلی انجام دادم رحمم مشکلی نداشت هشت ماه زایمان کردم بچه شیر میدم
- سوااال
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام ۴۰ ساله هستم و تشخیص به یائسگی زودرس دکترها دادند دوز اول آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ که ترزیق کردم بعد از ۱۷ روز پریود شدم . بعد از یک روز پاکی قبل از ترزیق دوز دوم پریود شدم . دوز دوم رو که ترزیق کردم اول زیاد شد خونریزیم آلان ۴ روز از ترزیق دوز دوم میگذره بعصی زمانها دل درد دارم و لخته و خون میاد . بعد از زمانها فقط لکه بینی خیلی خیلی کم هست . خواستمسوال کنم این خونریزی و لکه بینی تا کی ادامه دارد؟امکان بیشتز شدن هست؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- سلام من برای جوش های صورتم که هورمونی هست اسپیرونولاکتون و ال دی میخورم خاستم بپرسم قرصی هست که با ایپرولاکتون بخورم که پریودم نامنظم نشه و اینکه عوارضش مثل ال دی نباشه ک کمتر باشه ممنون یه قرص با اسپرولاکتون بخورم ک ال دی نباشه و خطر کمتری داشته باشه من مجردم ۱۹ سالمه
- سرکلاژ
دکتر،سرکلاژشکمی کردم الانم باردارم هفت هفته ،نزدیکی نداریم ،اگه تحریک بشم ضرر داره سقط میکنم ؟
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- بارداری
سلام ببخشید من الان باردارم آخرین پریودیم ۱۳ آبان بود الان که هرچی سونو دادم یکی میگه کیسه خالیه یکی میگه ۵ هفته یکی مگیه ۶ هفته الانم بهم گفتن رشد نکرده باید سقط بشه اندازه جنین ۱۲ میل است ب نظر شما باید چکار کنم
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.
- بارداری ناخواسته
من ناخواسته باردار شدم و شرایط نگهداری ندارم چگونه سقط مطمئن داشته باشم ممنونم
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- درمورد قرص فمارز
سلام خانم دکتر قرص فمارز چندم پریود تا چندتا در چند روز بخورم ممنون ازشما
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولنم خیلی کوچیکه و درد نداره فقط سفته میتونم خودم با سرنگتو خونه تخلیه کنم؟
- سلام من یک سال گذشته سزارین کردم بار سنگین بلند کردم الآن در شکم درد دارمچرا
پ
- نازایی
سلام خسته نباشید ۶ساله بچه دار نمیشم ذخیره تخمدانم ۱/۵۷هست شوهرم تحرک اسپرمش ضعیفه دکتر این ماه قرص مترونیدازول و آمپول سینال اف ۷۵ تجویز کرده من نمیخوام آی وی اف کنم میخوام با دارو بچه دار بشم آیا امکانش هست
- اگزیلاریدوطرفه پستان
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- جفت سر راهی پرویا
سلام وقت بخیر خانم دکتر امروز رفتم سونو آنومالی ۱۸ هفته هستم دکتر سونو گفت جفتت سرراهی قدامی پرویا هست و خطرناکه؟ خیلی نگرانم اگر استراحت مطلق باشم میره بالا؟؟؟
- پولیپ رحم
پولیپ 2/5 سانتی رحم وکیست تخمدان راست دارم،دکتر گفته باید با لاپاروسکوپی رحم و تخمدان راست رو در بیارم، بنظر شما ضروریه خانم دکتر؟ آزمایشca125 هم دادم خوب بوده


