Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- بلرداری
سلام من ۱۰ هفته باردارم . نوبت سوم واکسن سینوفارمم هست . در چه هفته ای تزریق واکسن بلامانع است
- نوع زایمان
سلام وقت بخیر کسایی که بر اثر حاملگی خارج از رحم یه لولشونو با عمل لاپاراسکوپی از دست دادن در صورت باردار شدن نوع زایمانشون طبیعی انجام میشه یا سزارین؟
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته شش بارداری هستم از دیروز زیر شکمم طرف راست درد گرفت وشب شیاف پروژسترون گذاشتم وخوب شد امروز هم بعضی موقع همون درد میگیره وبعد از استراحت کردن خوب میشه ولی اثرش بازم هست لکه بینی و خونریزی هم خدا رو شکر ندارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ایا ممکنه مشکلی باشه.
- درمورد ریم هایپواکو
سلام من دوسال است که توده زبان وگلوم عمل کردم وتحت درمانی ورایو لوزی انجام ندادم فقط تحت مراقبتم الان حامله هستم وقبل رحمم درد داشت رفتم سونوگرافی امشب فهمیدم که یک کیست کوچک کنارساک بچه است ویک تودهارم ها یپواکو درحدود سوم محیط ساک است میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم آیا بچه میمونه آیا ضرری ندارد برای بچه .
- سلام من چند روز پیش رفتم دکتر برای نامنظمی قاعدگی دکتر مدروکسی پروژسترون داد و روش نوشته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا۱۰شب بخرم ۳۰تا نوشته حالا بقیه شو باید چطوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- کمبود تخمک
سلام،وقت بخیر ۳۷ ساله هستم وسال آینده میخواستم باردار بشم متوجه شدم کمبود تخمک دارم خواستم بپرسم با وجود مشکل کم بودن تخمک یکسال جلوگیری خطرناک هستش؟!
- سلام خانم دکتر
- آیا با وجود آناتومی رحم دوشاخ ای ایو ای انجام بدم
سلام خانم دکتر من دوسال اقدام داشتم یکبار طبیعی باردار شدم جنین ضعیف بود و سقط طبیعی داشتم .الان دکتر برام ای یو ای تجویز کرده .عکس رنگی گرفتم و رحم کاملا دوشاخه دکتر بصیرت گفتن فعلا لاپاراسکوپی نمیخواد و اقدام کن مراقبت حین بارداری میدن اینکه با این شرایط رحم ای یو ای انجام بدم درسته؟
- تبخال تناسلی
سلام خانوم دکتر ۰ استفاده از پماد آلوویر برای درمان تبخال تناسلی در صورت احتمال بارداری ،مشکلی ایجاد میکند؟
- قرص اورژانسی
سلام. خانم دکتر این ک میگن اگه قرص های اورژانسی اووسیز که دو عدد در یک ورق هست.. یکی را مصرف کنید بدن بیشتر تحریک میشه؟. درست است.. آیا یک عدد احتمال بارداری را زیاد میکنه
- جواب پاتولوژی
سلام . من پولیپ داشتم و عمل هیسترو گرافی انجام دادم این جواب چه معنی دارد؟ Mid secretory endometrium with polypoid features
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام من نامزد هستم من رابطه بدون دخول داشتم وقتی نامزدم ارضا شد منی به کلیتروس برخورد داشته و بلا فاصله قرص اورژانسی خوردم و فردا تایم پریودیمه میخواسم بدونم امکان بارداری چقدره
- کیست low level echo پستان
خصوصیات کیست lowlevelecho چیه؟ ایا خطرناک است؟چند وقت به چند وقت باید سونوگرافی انجام داد؟ این کیستها جز کدوم دسته از کیستها هستند؟گفتند birads3.
- هورمون
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه من ال اچ در آزمایشم 6.1 و اف اس اچ ۲.۹ بودش آیا طبیعی هستش این نسبت سونوگرافی کیستی نبود ولی موهای زائد دارم ممنون میشم بفرمایید این نسبت طبیعی هستش یا خیر
- جواب سونو – بطن چپ قلب جنین
سلام
جواب سونو ۱۸ هفتم اومده تصویر فلان به سایز ۲/۶ ام در بطن چپ قلب جنینی دیده میشود. آیا نگران کننده است؟
با تشکر - ازمایش انومالی
سلام ببخشید من هفته ۱۶ هستم ازمایش غربالگری دوم رو دادم که نوشته afp 30000 Mom 11.76 uE3 0/22 میشه راهنماییم کنید
- ای وی اف
روز ۸ انتقال جنین که موعد پریودم بود خونریزی مثل روز اول پریود داشتم داروهامو قطع نکردم ولی فرداش تقریبا قطع نشده به داروهام ادامه بدم امیدی هست
- بیمارستانهای طرف قرارداد
سلام خسته نباشید شما طرف قردادتون با کدوم بیمارستان هاست برای زایمان؟؟؟؟؟؟


