Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سپروفلوکساسین 500برای عفونت زخم سیزارین یکی خوردم بچه ام یک ماهشه بچم شیرمیدم
سلام بچه ام یک ماهه هست یک دونه قرص سپروفلوکساسین 500خوردم زلرنداره به بچم شیرمیدم
- Ts/1b
Ts/۱b در جواب نمونه برداری یعنی چی نمونه برداری کوتارژ تسخیصی
- رابطه
یه سوال راجع به رابطه دارم اگه یه خانم با دو نفر رابطه داشته باشند اگه چند روز اختلاف داشته باشه بین این دو رابطه نیاز به دی آن ای نیست مثلا ۱۰ روز ۱۴ روز ۱۸ روز ۲۲ روز،؟واز روی سونو آنتی مشخص میشه،
- نازایی
تنبلی تخمدان چقدر طول میکشد خوب شود
- رابطه
سلام. خانم دکتر من یک آقا هستم.شاید درست نباشه ک اینجا باشم ولی ی مشکلی برام پیش اومده ک شما میتونید کمکم کنید.. من حدود بیست روز پیش با یک خانمی رابطه داشتم.. و بعد رابطه ترس بارداری با پیشاب را داشتم.. دو روز بعد پیش آن خانم رفتم و به ایشان یک عدد قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم دادم.. و ایشون گفت طبق تاریخ من باید 5 روز دیگر پریود بشم و قرص را خورد.. و بنج روز بعد.. یعنی شب پنجم پیام داد من پریود شدم.. من به ایشان شک دارم و برام سوال شده ک ایشان قرص اورژانسی خورد و چرا پریودش جابجا نشد و سرموقع پریود شد.. آیا امکان دارد قرص اورژانسی خورد و سر موقع پریود شد.. خانم دکتر آیا امکان دارد ایشان راست گفته باشد.. و از لحاظ علمی ممکن است
- استرس
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ،ببخشید من دوسال ازدواج کردم ولی نمیتونم رابطه داشته باشم همش میترسم درد داشته باشه طوری که هنوز دخترم.آیا راهی برای درمان هستش؟خیلی دلم بچه میخواد ولی میترسم
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- کیست تخمدان
دکتر به من گفتن کیست شکلاتی یا آندرومترویز تخمدان چپ و راست به ضخامت ۱.۵ سانتیمتر دارم. قرص فمیکا دادن. شب ۱۲ام چند ساعت دیر خوردم. روز ۱۳ و ۱۴ با اینکه قرص خوردم لکه بینی دارم. قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم تا پریود بشم؟ چون زمان پریود ماهمم هست و قرص رو از وسط سیکل شروع کردم. نیاز هست برای قطع خونریزی ۲ تا بخورم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر دختری ۲۰ ساله هستم و موهای زائد فراوانی دارم در زیر گردن ، دور ناف و دور سینه خیلی زیاد به طوری که هم دور هالیه ی سینم موهای زبر و سیاه هست هم در کل سینه به صورت پراکنده و همچنین ریزش مو هم دارم. پریودام کاملا منظم هستن و مادرم موهای زائد داره با توجه به این که پریودام منظم هستن دلیل موهای زائد م چی می تونه باشه و آیا خطرناک ؟
- بارداری
سلام من ۱۷روز بعد از پریود یک نصف لکه بینی صورتی رقیق داشتم امکان داره لانه گزینی باشه؟ لانه گزینی در صورت وجود چند روز بعد از نزدیکی اتفاق میفته؟؟؟ ممنونم
- بارداری
سلام. 39سال دارم آیا اگه ازمایشم خوب باشه حامله بشم خطرناک نیست برای خودم نمیدونم قندبره بالا وچیزهای دیگه بیماری های دیگه بیاد سراغم با سن بالا خطرناک هستش
- لکه بینی
با سلام خانم دکتر در سوالات قبلی گفتم ک دکتر قرص برای تنظیم پریود بهم داده.30 عدد قرص دوفاستون..من ب اشتباه جای اینکه ان قرص را از روز 14پریود ب مدت 10شب بخورم تمامشان را در ماه قبل خوردم و تمام شد..الان 12روز از پریود این ماهم میگذرد ک پس از نزدیکی لکه بینی با دردخفیف شکم داشتم..ایا نشانه ی بارداری است یا ب علت مصرف قرص هاست؟
- سلام در سونوگرافی نوشته تصویر یک ناحیه هایپواکو oveal shape واجد
سلام در سونو نوشته تصویر یک ناحیه هایپو اکو oveal shape واجد هلیوم اکوژن ب ابعاد ۱۱ و ۴ و نیم ب صورت زیر جلدی در ناحیه اوکسی پیتال ک میتواند مطرح کننده لنف نود باشد چیه این منظورش
- سوال.درمان۱
سلام ممنون از پاسخگویی شما عنوان سوال من(سوال.درمان) بود ایا من میتونم از اب و بتادین استفاده کنم؟
- بقایای بارداری بعد از سقط 20mm
سلام من ۶هفته و ۴ روز بارداری سونو دادم قلب نداشت بعد از ۵ روز چند لخته خون بزرگ و یک تیکه سفیدصورتی دفع کردم بعدش سونو دادم ضخامت اندومتر 10mm و هتروژن است که در بررسی با کالری داپلر مطرح کننده بقایای بارداری ب طول تقریبی 20mm میباشد پزشک بهم قرص سایتوتک داد گفت هر نیم ساعت زیر زبونی بزار بقایای بارداریت بیوفته اما چیزی دفع نکردم و فقط لکه دارم بهم گفتن کورتاژ نکن چون زایمان نداشتی نباید ب رحمت دست زد بنظرتون چکار کنم
- آیا باردار هستم؟
من از تیرماه پریودم حدودا ۶روز زودتر میشم
آخرین بار ۲۸ مرداد پریود شدم
امشب بی بی چک گذاشتم
منفی بود
۲۳هم رفتم آزمایش خون دادم جواب منفی بود
بعد رفتم دکترگفت زود رفتی تست دادی
چون ۲۹مرداد پریود شد اگر۶ روز زودترمیشدم ۲۳شهریور باید پریود میشدم الان باید چیکارکنم؟؟؟ - تهوع و درد شدید پریود
سلام من ۱۷ سالمه الان ۶ماهه که روز اول پریود درد شدیدی میگیرم طوری که نمی تونم بخوابم و تهوع میگیرم و بالا میارم خونریزیم نرماله شدید نیست علتش چی میتونه باشه آیا خطرناکه؟
- سلام من رحمم را در اوردم وبه خاطر خشکی واژن از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که حاوی گیاه رازک ویتامین E است این ژل برای من خوبه که استفاده کنم ضرری نداره؟
- عقب افتادن پریودی
سلام خسته نباشید من نزدیک یکماه قرص گین آپ مصرف میکنم تا ماه پیش پریودیم منظم بود الان چند روزه هم مصرف قرص و قطع کردم هم پریودیم عقب انداختم میشه یه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم بنظر شما دلیل عقب انداختن پریودیم تو این ماه مصرف قرص گین آپ ممنون میشم راه حلی بگید با تشکر
- لکه بینی
با سلام.خانم دکتر من چند ماهی هست که در حال اقدام به بارداری هستم و همیشه پریود منظمی دارم یا پنجم یا ششم هر ماه پریود میشم.بارداری دومه و ۳۵ سالمه این سری که موقع پریودم شده از روز پنجم ماه چهار روز میگذره و من هنوز خونی ندیدم و فقط به مقدار خیلی کم جوری که از دستمال کاغذی هم رد نمیشه خون آبه قهوه ای میبینم آیا احتمال بارداری وجود دارد و اگر بخوام ببی چک استفاده کنم چه روزی باید تست رو انجام بدم؟


