Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳۷سال سن دارم تازه ازدواج کردم الان میخوام بچه دار بشم رفتم سونگرافی دادم تخمدانم ۹است دکتر میگه تو بچه دار نمیشید ایا هیچ درمانی نیست ممنون راهنمایی کنید
- مصرف قرص روکین
سلام وقت بخیر بنده ۳۰ سالمه متاهلم ، و دوتا کیست در تخمدان چپ دارم دکتر زنان بهم قرص روکین داده که از روز سوم پریودی باید مصرف کنم سوالم اینه که آیا قرص روکین برا همه دچار خون ریزی بیشتر میشه یا نه؟؟؟ و اگه خون ریزی بیشتر بشه چه راهی برای قطع آن است؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر من چند ساله خودارضایی میکنم ولی چیزی واردش نکردم فقط مالش کلیتوریس بوده آیا بکارتم اسیب دیدع
- جلوگیری
سلام دکتر خسته نباشید دیشب نزدیکی بدون جلوگیری داشتم حدودا ۱۹ ساعت پیش . الان نگران شدم که نکنه حامله شم .. اخه ۸ ماهِ پیش سزارین شدم و قصد بارداری ندارم ... الان باید چه قرصی مصرف کنم ؟؟؟ ۱۰ سیکل ام بود که نزدیکی داشتم
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- پریودنشدن
سلام خانم دکتر منچندسالهبچهسقطکردمپریودنمیشمالانحدودهفتسالهبایدچیکارکنم
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- بارداری ناخواسته
سلام. ببخشید من مادرشیرده هستم بچم ۱۰ ماهشه درحین نزدیکی باهمسرم کاندومش پاره شد ولی دخول نشده بود مایع منی هم توی دستشون ریخته بود من روز ششم عادت ماهانم بودم قرص لونورژسترول خوردم ازترسم . میخاستم ببینم برای شیرم ضرر نداره واینکه باردارنمیشم؟؟؟
- ضخامت اندومتر
سلام ببخشسد من اقدام به بارداری هستم روز ۱۳پریودی سونو کردم دکتر گفت ضخامتت ۷.۵هست بعد برا قرص استرادیول روزی دوتا و شیاف پروژسترون نوشت بعد خوردم تموم شد الان ۴روزه تموم شده زیر شکمم خیلی درد میکنه لکه میاد ولی خون ریزی نمیکنه دلیلش چیه امکان داره ضخامتم خیلی شده باشه ریزش نمیکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- طرز قطع کردن آنوکساپارین
سلام من قبلا دوبار زایمان زودرس در هفته بیست وپنج داشتم،در حال حاضر برای بار سوم باردارم و در هفته سی وچهار هستم و سرکلاژ هم هستم و طول سرویکسم۳۰هستش و در این بارداریم آنوکسا پارین و قرص آ اس آ هم استفاده میکنم دکترم بهم گفته که قرص آ اس آ و آمپول آنوکساپارین رو در هفته سی وشش قطع کنم و حتی بعد زایمان هم استفاده نکنم.بنظرتون قطع کردن یهویی آمپول آنوکسا خطرناک نیس میترسم اتفاق بدی بیفته میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور قطعش کنم که مشکلی ایجاد نشه؟؟و اینکه اگه زودتر از سی وشش هفته زایمان کردم آمپول آنوکسا رو چیکار کنم؟و فک میکنم زایمانم طبیعی باشه
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر بنده دوماه قرص روکین مصرف میکردم و بعد ۶ روز که قرص روکین رو قطع کرده بودم آزمایش هورمون دادم که شامل fsh و lh و انواع تیرویید بود آیا قرص روکین رو آزمایشم تاثیری داشته ؟؟ یعنی ۶ روز بعد از قطع قرص ازمایش هورمون دادم
- تهوع بارداری
سلام وقت شریف تون بخیر حدوا شش هفته باردار هستم چند روز پیش به مطب مراجعه کردم چند روزی هست ک حالت تهوع شدیدی دارم اصلا نمی تونم نهار یا شام بخورم ممکنه بهم دارو معرفی کنین خیلی اذیت میشم
- زایمان سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز. قصدم از مزاحمت اینه که یه سوال داشتم. دختر من ۱۲ اسفند به خواسته خودم توی سی و هشت هفته و شش روز سزارین شدن. وقتی به دنیا اومد بردنش توی دستگاه و بهش اکسیژن وصل کردن. بهم گفتن که توی ریه هاش آب رفته. دو روز توی دستگاه موند به خاطر تنفسش. میخواستم بدونم دلیل این مشکل بخاطر عوارض سزارین بوده یا اینکه موقع عمل کردن مشکلی پیش اومده و یا اینکه پزشک موقع عمل حواسش نبوده؟؟ این سوال خیلی فکر منو درگیر خودش کرده همش ناراحتم که مشکل بچم چی بوده ممنون میشم ازتون جواب سوالمو بدین. متشکرم
- عادت ماهانه
سلام عرض شد خدمتتون من دقیقا یک هفته پیش روز جمعه دمنوش سیب و دارچین و لیمو عمانی درست کردم و دو لیوان خوردم اول زیر شکمم کمی درد گرفت و از شنبه هفته قبل تا الان عادت ماهانه هستم یعنی 8 روز این برای من نگران کننده شده و اینکه من کیست دارم و کم خونی هم دارم و تا حالا انقدر زیاد ازم خون نرفته. البته رفته 5 روز نه 8 روز
- ازمایش پرولاکتین
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من خانمی 23ساله هستم نزدیک به پنج ماهه پریود نشدم دکتر برام ازمایش پرولاکتین نوشت ولی همون روز پریود شدم به مدت هفت روز خونریزی کم الان نهم پریودی هستم ایا الان میتونم ازمایش انجام بدم یا فقط باید سوم پریودی باشه. ممنون
- اکوژن چیست
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- مهم
سلام خانم دکتر من ششم هرماه پریود میشدم بعدش پریدم تغیر کرد شد هشتم ،سری قبل ۱۴ روز عقب انداختم شدم بیست و دوم ،اما این سری بیست و دوم نشدم ،روز بیست و هفتم ازم کمی خون اومد فکر کردم پریود شدم ولی سه روزه نوار بهداشتی تمیزه،ولی وقتی دسشویی میرم یکدفعه ازم خون ریخته میشه ،الان باید قرصی چیزی بخورم درست بشم ،خودمو شوهرم استرس گرفتیم ب خاطر این قضیه ،من اصلا با شوهر چند ماهه رابطه نداشتم الانم میترسم
- بیماری
سلام خسته نباشید ببخشید دوره کرون زگیل که فقط مالش صورت گرفته حدودا چقدره ؟


