Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
من تو یه روز سه بار خودارضایی کردم اما کاملا بدون دخول و فقط با فشار پاها بهم بود و به ارگاسم رسیدم طوری که لوبیا از هم باز و بسته شد و مایع سفیدی روی لباسم ریخت به نظر شما پردم پاره شده؟ یعنی با خودارضایی بدون دخول هممیشه پاره بشه؟ و اینکه چند روز بعد پریود شدم ۱۱روز طول کشیده پریودیم ممکنه پرده پاره شده باشه و خونریزی به خاطر اون ادامه پیدا کرده باشه؟
- تشکیل نشدن قلب
سلام خانم دکتر من از اول سال برای بارداری اقدام کردم و آخرین پریودیم ۲۳ اذر بود.ازمایش دادم گفتند حامله هستی . دیروز رفتم سونوگرافی گفت تو ۶ هفته هستی و قلب هنوز تشکیل نشده. ساک حاملگی تو رحم تشکیل شده. براساس تاریخ پریودم باید الان ۸ هفته باشم. دکترم گفت یک هفته دیگه سونو واژینال بده اگه قلب تشکیل نشده باشه باید سقط بشه. به نظر شما مشکلم چیه ؟چیکار کنم؟
- کپسول اووبوست
سلام من تخمک هام ضعیف و پوچ بود برا انتقال و دکتر پودر فرتولید روزانه یک ساشه برام تجویز کردن میتونم در کنارش روزی دوتا کپسول اووبوست بخورم
- جراحی زنان
سلام من سونوگرافی رحم انجام دادم وگفتن در ناحیه اکوژن به طول ۱۰mmوضخامت۶mmدرون کاویته رحم مطرح کننده پولیپ یاclot مشاهده شد و دکتر رفتم گفتن باید جراحی بشه و جواب پاپ اسمیر مشکل نداشتم لطفا راهنماییم کنید باید جراحی کنم
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و دوم بارداری هستم میخواستم بدونم باید کمربند بارداری بزنم یا شکم بند ؟کدومش بهتره و چه مارکی خوبه ممنون از شما
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره
- سوزش
سلام من مجرد هستم ،گاهی دچار سوزش و خارش شدید در لبیا ماژور میشم مثل حالت حساسیت، هیچ ترشح و علامت دیگه ای ندارم،لباس زیرم و هم هرروز عوض میکنم میشه بفرمایید چکار میتونم بکنم برا رفع این عارضه؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
باسلام من تقریبا دوماه هست سقط داشتم الان سونو واژینال انجام دادم گفتن دونیم سی سی بقایا مونده ایا نیاز هست کورتاژ بشم یا ممکنه با پریودیهای بعدی دفع بشه احساس میکنم بوی بدی از داخل واژنم میاد
- قرص پر نیدزول
من به مدت ۳ هفته روزی دو تا خوردم برای انتقال جنین که جواب منفی شد آیا این قرص سیتم ایمنی وپایین می آورد؟دوباره باید چاب آزمایش خون cbc بدم،؟
- وروژست
با عرض سلام و ادب، در سونو رحمم تشخیص آندومتریوز و کیست آندومتریوما داده شد ،دکتر قرص وروژست تجویز کردند ،ولی میزان خونریزی و لخته خون پریودی بیشتر شد به نظر شما وروژست رو قطع کنم یا ادامه بدم،ممنون
- سوال بارداری
بگو ما رابطه بدون دخول داشتیم همسرم با لباش زیر خودم بدون لباس زیر بعدش مایع منی نمیدونیم کجا ریخت الان همسرم ۲ روز داره قرص ال دی مصرف میکنه ۹ روز دیگه هم قراره مصرف کنه ایا امکان حامله شدن هست؟؟
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- تنبلی تخمدان و بارداری
با سلام خدمت شما من چند ساله تنبلی تخمدان دارم فقط با قرص پریود میشم حدود یک سال و سه ماهه ازدواج کردم و دوماهه برای بارداری اقدام کردم این ماه لتروزول و کلومیفن و علاوه بر اینها متفورمین و دگزامتازون هم مصرف کردم روز یازده پریود فولیکول سایز 24داشتم آمپول گونادوتراپین هم زدم اما متاسفانه تخمک باز نشد در ضمن کمی زخم رحم دارم میخواستم کمی راهنماییم کنین ممنونم
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- در دختر ۳۱ ساله هستم
- پرده بکارت
سلام من رحیمی هستم 16 ساله از شهرکرد چطوری بفهمیم پرده ی بکارتمون سالمه یا نه
- بارداری در یا ئسگی شش ماه که پریود نشدن
در سن ۵۲ سالگی امکان ای وی اف با تخمک اهدایی چقدر ریسک داره همش میگن امکان کانسر برست ودیابت خیلی زیاد است
- سونو گرافی داخل واژن
سلام سونوگرافی واژن دادم نوشته اکوی غیرهموژن حاوی کانونهای کیستیک متعدد ۳و ۲ م م یعنی چی؟
- هایمن زبانه دار
سلام وقتتون بخیر من یه مدته وسواس فکری گرفتم بعد مجردم و تا الان نه دخول ن خود ارضایی نداشتم بعد خودمو توی ایینه ک نگاه میکنم قسمت ورودی واژن کامل پوشوندس بعد روی همون هایمن یه حالت زبونه کوچیک داره و سوراخ بکارتم زیرشه طبیعیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی استرس دارم


