Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟ ممنونم از وقتی که میگذارید.
- هاپیرپلازی بدون اتپی
سلام وقتتون خوش 1-Endometrial curettage : Endometrial hyperplasia without atypia arising on endometrial polyp 2-Right ovarian cystectomy : Serous cystadenofibroma 3-Cervical tissue biopsy : Exocervical epithelium without dysplasia این جواب نمونه پاتولوژی من هستش میخاستم نظر شما رو بدونم با تشکر
- آسپرین
من دیابت وسابقه سقط بخاطرایست قلبی جنین دارم.حالا۱۰هفته کامل باردارم وهماتوم خلفی دارم،تادیروز باوجودهماتوم و بدون لکه بینی آسپرین ۸۰مصرف میکردم،امادیروز بابزرگ ترشدن هماتوم(۱۲*۲۴)دکترگفتن دیگه اسپرین مصرف نکنم.امامیترسم مجدد باعث ایست قلبی بشه...ممنون میشم راهنماییم کنید.
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام پسرم یازده ماهشه ۴ماه هست قرص جلوگیری استفاده میکنم الان یه هفته هست آبله مرغان گرفتم ۱۶ هم تاریخ پریود هست میشه یه خاطر آبله مرغان و دارویی که استفاده کردم عقب بیفته
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان بقایای جنین مونده ۵ سی سی هنوز پریود نشدم از بعد سقط ۴۰روز میشه ساکشن لازمه برام
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
آیا درخانواده ای که سابقه چندقلوزایی وجود ندارد. امکان چندقلوزایی وجود دارد
- جراحی زنان
- آمپول دیفرلین
باسلام آیا آمپول دیفرلین برای جلوگیری از خونریزی شدید مناسبه.وچن ماه تاثیر داره.این آمپول عوارض نداره.ممنون از شما
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- آی یو آی
با سلام خانم دکتر عزیزم آی یو آی در طی چندمرحله انجام میشود. بنده یک بار آی یو آی با داشتن سه فولیکول 15، 18 و21 در طی یک مرحله تزریق اسپرم برایم انجام شد متاسفانه جواب منفی شد درحالیکه دوستانم آی یو آی برایشان تزریق اسپرم در طی سه مرحله در یک هفته انجام شد و نتیجه مثبت شد. میخواستم بدونم آیا فولیکولهام مشکل داشت کوچیک بود یا اینکه مشکل به خاطر یک مرحله تزریق اسپرم بوده. /باتشکر
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- سلام
من ۱۶ سالمه و تا حالا هنوز پریود نشدم..دکتر هم رفتم اما عمومی بودن و گفتن شاید چون لاغرم دبر پریود شدم..میخواستم ببینم مشکل دارع؟ باید برم پزشک متخصص؟ سونوگرافی چجوری هست..
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- در راستای سوال قبلیم یبوست بارداری
همون یبوست بارداری هستم که تو سوال قبلی پرسیدم فقط یادم رفت بگم شیاف پروژسترون هم به خاطر لکه بینی در هفته پنج استفاده میکنم
- تشکیل نشدن جمجه جنین
سلام ببخشید خواهرم تو سنوی ان تی فهمیدن ک جمجمعه جنین تشکلیل نشده و دستور سقط دادن، خواستم دلیلش رو بدونم و اینکه ممکن تو بارداری های بعدی هم تکرار بشه این مشکل جنین، وچکار لازم انجام بدن برا بارداری بعدیشون
- سلام خارش روی رحم و سردی رحم نشانه چیست وایا در سنوگرافس رحم عفونت مشخص میشود؟
- جنین مرده
سلام وقت بخیر.من ۴۰ سالمه ودر هفته ششم بارداری بودم ۱۰ تا قرص سایتوتک استفاده کردم کلی خون و لخته ازم خارج شد سونو دادم گفت جنین مرده و ساک و جفتش مونده .چیکار کنم که بیفته.ممنون میشم .از کورتاژ خیلی میارسم.
- زگیل۱
سلام خسته نباشید من سنم پایینه ولی خب رابطه جنسی داشتم و الان دچار زگیل تناسلی شدم فکر کنم حدود یک سال یا هم دوسال میشه که من درگیرم میخواستم بدونم آیا این موضوع برای من که سنم پایینه خطرناکه ؟و موجب نازایی میشه؟ ( حدود ۷ ماه پیش هم به دکتر مراجعه گردم گفتن خطرناک نیست و لیزر رو پیشنهاد دادن و من ازشون پرسیدم نیاز هست به لیزر گفتن درمان بشه بهتره و گفتن خطرناک نیست) بعد خانوم دکتر آیا درمان با لیزر برای من با سن کم خطری نداره و موجب نازایی نمیشه


