Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
باسلام . شما لابیاپلاستی با هدف زیبایی رو ، با در نظرگرفتن عوارضش ، توصیه میکنین ؟ شما انجام میدین ؟ با لیزر ؟
- کیست
در تخمدان چپ یک کیست با جدار ضخیم و نقاط اکوژن داخلی به سایز ۲۹*۴۰ میلیمیتر دیده شد ، آیا برای درمان با دارو برطرف می شود یا نیاز به جراحی هست ؟ چند دوره دارو سیپروترون کامپاند بخورم ؟ آیا خطرناک هست ؟
- سوزش بخیه سزارین
سلام خانم دکتر من سه سال و نیمه برای دومین بار سزارین شدم مدتیه که انتهایی بخیه ام متورم شده و گاهی اوقات تیر میکشه مخصوصا تو پریودی بنظرتو عفونته یا میشه بعد چند سال باز شده باشه
- ۴ سقط مکرر
سلام من ۴ سقط مکرر داشتم ۲ تا با سرکلاژ رحمی در هفته ۲۶و ۲۵ زایمان زودس کردم با سرکلاژ شکمی نتیجه میبینم؟؟؟ من نارسایی دهانه رحم دارم اما یه دکتر به من گفت رحم اجاره کن😞😭
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟
- ——
سوال برای معاینه دخل لگنی(مقعد)به چه کسی باید مراجعه کرد؟ جهت تشخیص
- فیستول
سلام خانم دکتر من چند ماه پیش زایمان زودرس داشتم طبیعی سرکلاژ دهانه رحم هم انجام دادم که جواب نداد وقتی که باد معده ازم خارج میشه از واژن هم همزمان خارج میشه امکان فیستول هست؟ البته موقعی که کنترلش کنم از واژن خارج نمیشه ولی وقتی بی اختیار باشه و بدون کنترل از واژن هم خارج میشه
- راکی تانسکی؟
توروخدا به من بگید که من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم . من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. توروخدا به من بگید که من جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم ؟
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- سنوگرافی سینه
سلام من خانمی ۳۷ساله هستم و در سنوی من از سینه این عبارت داده شده لطفاً راهنمایی بفرمایید افزایش اکوژنیستی استرمایی در نواحی رتروارولارولترال دو طرف همراه با تعدادی کیستهای ریز به نفع تغییرات خوشخیم پستان در دو سمت رویت شد
- درد مقعد در دوران پریود
سلام در مقعد در پریودی در روزهای اول وقتی میرم دستشویی مدفوع کنم درد دارد مال چیست جواب بدین ممنون میشم
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
.سلام
تجمع هتروژن به حجم تقریبی ۱۵cc در کاویته اندومتر همراه با پرخونی فوکال در همان ناحیه مشهود است. درسونوگرافیم و دکتر بهم داروی جستیران ۴۰ داده وگفته این را استفاده کن دو ماه بیا پیشم تا درست نشده کورتاژ کنم. حالا ببخشید من زود کورتاژ کنم یا بمونم؟
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- آمپول لوپرومروآمپول مدروکسی پروژسترون
با سلام چندساله پریودهای خونریزی زیاددارم سال۹۵هم کورتاژشدم و آمپول دکاپپتیل ۳تاتزریق کردم بعدازچندماه دوباره همین برنامه بودهسال۹۸نیزمجددهمین آمپولهاروتزریق کردم حالامدتی هست که پریودهای خیلی طولانی ایندفعه تاامروز۴۵روزه ۲۰ روز پیش مراجعه کردم آمپول لوپرومر۷.۵نوشتن۱۷ روزه تزریق کردم قطع نشده روز پیش مراجعه کردم سونوهم دادم که دوتامیوم ریزدارم گفتن کورتاژنمیخوادبافت رحمت خوب نیس و آمپول مدروکسی پروژسترون تجویزکردن هشت روزه تزریق کردم وهنوزقطع نشده حالاهم همه جا تعطیله میترسم چیکارکنم
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- سلام ۴۹روز سزارینم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد مجبورم تالان پد میزارم
سلام ۴۹روز سزارينم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد دارم مجبورم تالان پد میزارم
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- پرده بکارت
تشخیص رابطه در پرده حلقوی ارتجاعی با ازمایش خون و ادرار ممکن است؟؟
- خونریزی بعد از استفاده از قرص واژینال
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره


