Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Kokeile reactoonz-kolikkopeli suositellulla kasinolla verkossa ja mielipiteemme.
Oletko etsimässä uutta pelikokemusta? Olet oikeassa paikassa, reactoonz viehättää sinua.Luonut arvostettu pelitoimittaja, reactoonz yhdistää jännittävän ketjureaktiomekaniikan.Pelin teema ja tunnelma Kuvittele värikkääseen avaruusmaailmaan, jossa voitot syntyvät ketjureaktioilla. Tämä tekee ainutlaatuiseksi reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma pitää tunnelman iloisena.Bonustoiminnot Bonusten suhteen, reactoonz pitää mielenkiinnon yllä. Tulet löytämään:- Bonuskierroksia - x2, x3, jopa x5 - Dynaamisen ruudukon - Wild-hahmojaPelatessasi sinulla on mahdollisuus aktivoida minipelin.Reactoonz verkossa Haluatko tietää, missä voit kokeilla reactoonz? Hyvä uutinen: useat luotettavat sivustot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Tervetuliaisbonuksella - Suosittu pelaajien keskuudessaPelin lopullinen tuomio Lyhyesti sanottuna reactoonz on erinomainen ajanvietto.Vahvuudet: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Sopiva volatiliteettiHuomiot: - Ei sovi niille, jotka etsivät klassista slottia - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot voi tuoda mukavia voittoja.
- درد موقع نزدیکی رحم را دراوردم
من رحم را درآوردم وموقع نزدیکی درد داررم
- سوزش واژن در بارداری
سلام خانم دکتر،هفته ی ۲۱ بارداری هستم بخاطر سوزش واژن دکتر بهم پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن،این پماد در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- جنین مرده
با سلام و خسته نباشید
خواهرم به دلیل اختلاف با شوهرش در یازده هفتگی از قرص سایتوتیک استفاده کرد برا سقط جنین ولی جنین سقط نشد سونوگرافی نشون داد جنین مرده
اگه آزمایش بدن علت مرگ جنین مشخص میشه؟,
دو هفته از این اتفاق میگذره و هنوز جنین رو سقط نکردن به دلیل اجازه ندادن شوهرش - سلام.خسته نباشید.لطفا کمک وراهنمایم کنین.
من بخاطر یائسگی زودرس یه ماهه که استروژن ۲۵تایی خوردم ولی الان ۴روز بعد مصرف اصن خونریزی ندارم بعد ۵روز باز هم استفاده کنم؟
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- علت غددلنفاوی
سلام وقت بخیر ببخشید تو سونوگرافی من اینطور نوشته شده در بررسی ناحیه آگزیلاری سمت چپ ،تعدادی لنف نود ری اکتیو رویت گردید که دو لنف نود با ضخامت افزایش یافته ۷×۱۵میلی متر و دیگری ۹×۱۴میلی متر است همچنین آگزیلار سمت راست یک لنف نود با ضخامت کورتیکال افزایش یافته به ابعاد ۱۰×۱۵دیده میشود آیا این چیزی که هست خطرناکه؟
- بی بی چک
سلام من خردادسیکل میکروداشتم پونزده مهرم سیکل انتقال جنین فریزداشتم دفعه پیش روزسیزدهم بی بی چک منفی وآزمایش بتا صفر شد این سری هم بی بی امروز ۲۷ مهر روزسیزده انتقالم هست بی بی چک منفی شده آیادیده شده بی بی چک منفی ولی آزبتا مثبت شود
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟
- سرکلاژ و بیرون زدن نخ ان بعد از دوماہ
سلام،من دوماہ پیش درھفتہ دوازدھم سرکلاژشدم اما الانکہ ھفتہ بیستم ھستم دیدم نخ سرکلاژم زدہ بیرون،و ترشح زرد رنگ و گاہ بر رنگ و سوزش ادرار ھم دارم بہ گفتہ دکترم چون نخ بلند بودہ زدہ بیرون و برای فردا نوبت دادہ،اما بہ دلیل نگرانی من میخواستم از مشاورہ شماھم بھرہ ببرم
- خود ارضایی
من به مدت ۵ سال با فشار دادن پاهام به هم ارضا میشدم و نمیدونستم که این عمل خود ارضایی هست و الان که ۱۸ سالمه و فهمیدم خیلی استرس و اضطراب دارم میشه بگین چه مشکلاتی برام اتفاق میوفته و آبنکه روی بارداری تاثیر میزاره؟ لطفا کمکم کنید راجبش بدونم خیلی حالم بده
- عقب افتادن پریودی بعد از. یک ما
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- زنانه
راجع ب پرولاکتین بالای ینی ۵۹ خطرناکه
- سلا خان دکتر علت چین چین سدن لبه های لابیاها و کمی چروک شدن و تمیز نشدن و بزرگ شدن در اثر تغییر شکل دادن چیه؟ ممنونم
- ناتوانی زن
سلام وخسته نباشید
من هشت سال ازدواج کردم. مشکلم فقط اینه که درنزدیکی با همسرم هیچ حسی ندارم برای ارضا شدن. چاره چی هستش؟ - کیست وP.C.O.M
سلام وقتتون بخیر خیلی ممنون میشم جواب این سوال رو پاسخ بدید در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفع P.C.O.M میباشد یعنی چی؟وراه های درمان؟؟
- سوال من پایین همین سوال یه چیزیو فراموش کردم بگم، تورخدا زود جواب بدین
مغزم خالی و بی حس، وقتی میخوام بخوابم انگار میخوام بمیرم نمیتونم بفهمم یه جوری شدم. اون لحظه واقعا رفتم تو حس و مغزم و سرم خالی شد و یه حالتی شد و الان که اینطور گنگ و خالی مغزم میترسم حتی میترسم بخوابم ایا طبیعی یا نه


