Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- سلام خانم بنده چهل ساله است و چهار بار سقط جنین داشته و اکنون دارای کیست میباشد لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنند چون خیلی درد دارد
- سلام وقت بخیر ببخشید 4روزه نزدیکی کردم برای بارداری دکتر قرص مدفروم گفته بخورم میترسم نذاره حامله شم چرا تجویزکرده دکتر
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد نزدیکی از این قرصا اورژانسی ک دوتاس داخلش خوردم جفتش باهم خوردم تاثیری داره یا باید باز بخورم؟؟
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- مربوط به عمل هیسترکتومی
سلام در جواب پاتولوژی هیستروسکوپی رحم ، نوشته شده inactive endometrium میخواستم ببینم معنیش چیه ؟ آیا بدخیمی هست یا خیر؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشيد من ي ماه هست بجه سقط كردم خونريزي قط شد دوباره بعداز جهلمم خونريزي گرفتم اين ده روزه جكار كنم خونريزي قط بشه
- پسر
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر داشته باشم چیکار باید انجام بدم که 100درصد باشه
- هیستروکتومی
با سلام. ۴۹ساله دارای اندومتریوز تقریبا زیاد با بزرگ شدن رحم هستم.پریودی ام در حدود دو هفته هست ولی شدت خونریزی زیاد نیست. زیاد درد ندارم ولی اخیرا کمی احساس سنگینی را مقعد دارم. مدتی دوپامد خوردم بهتر نشدم. چند متخصص رفته ام یکی میگوید آمپول دکاپتیل. یکی وروجست، یکی عمل. واقعا چکار کنم؟ آیا میتوان با دارو، عمل را به تاخیر انداخت و یا اگر یائسه شدم از عمل صرفنظر کرد؟ با سپاس
- مارولین۱
سلام وقت بخیر دکتر برام آزمایش کلی نوشتن برای چکاپ من قرص مارولین برای پیشگیری از بارداری استفاده میکنم.آیا تو جواب آزمایش اثر میذاره؟ اگه بله میتونم فقط شب قبل از ازمایش مصرفش رو قطع کنم و فردا صبحش بعد از آزمایش مصرف کنم.ممنونم
- واکسن گارداسیل
آیا در مطب شما تزریق انجام میشود
- عمومی
سلام وقت شما بخیر اقصد بارداری دارم,و تعریف خانم دکتر رو شنیدم,سوالاتی داشتم در زمینه اینکه تحت قرارداد چه بیمه هایی هستندو اینکه در کدوم بیمارستانها,فعالیت دارندت
- توده
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من توده اکوژن باابعاد23×31درتخمدان سمت چپ دیده شده میخاستم شماراهنماییم بفرمایید
- ای وی اف
روز دهم انتقال جنین دیروز ک نهم بود یه کم علائم پریودی داشتم امروز تا الان هیچی میشه بی بی چک بزارم؟؟؟؟معلوم میشه باردارم یا ن؟؟؟ یا اینکا حتما وایسم بعد دو هفته آزمایش بدم
- مارژین نامنظم به چه معناست
- جلو افتادن پریود
من همیشه پریودیم ۲۱ برج میشدم الان ۱۷ برج شدم یعنی ۵ روز جلو افتاده آیا مشکلی هست
- سلام زنورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم چه بایدکرد
سلام زنبورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم
- داروی گیاهی
سلام دکترخسته نباشیدشیاف چهل گیاه برای عفونت وتنظیم شدن پریودخوبه؟من تازه گرفتم بنظرتون استفاده کنم؟ممنون بابت راهنماییتون
- هورمون
سلام خانم دکتر علایم بالابودن هورمون تستسترون چیه؟ من مجردم و ۲۱ساله ممنون
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم


