Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید 5 روزه پرپود نشدم و اصلا علایم بارداری ندارم حتی سینه هام هم شل است میخواستم بدانم امکان دارد باردار باشم
- Hpv
سلام وقتتون بخير من امروز لبه واژنم يه مورد عجيب ديدم كه با پرسوجو در اينترنت احتمال زگيل تناسلي رو دادم ولي نمي دونم اين طبيعت همه خانمهاست يا واقعا زگيل تناسليه
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من کیستک سپتا و ذرات آکوژن داخلی به دیامتر37*41 درتخمدان سمت راست و 36*39 در تخمدان سمت چپ دارم مشکلی پیش نمیاره؟؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر.چند روز بعد از مصرف قرص اوژانسی دچار لکه بینی و خونریزی شدم حدود یک هفته ست ولی خبری از قطع شدن نیست چیکار کنم خسته شدم
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من بعد از یک شال خونریزی غیرطبیعی و استفاده از اقسام ال دی و مدرکسی پروژسترون در نهایت هیسترو شدم و جواب پاتولوژی هایپرپلازی ساده non_atipical بود ۳۰سالمه بچه ندارم ۶سال ازدواج کردم دکتر قرص مجسترول ۴۰ بهم داده ب مدت ۳ماه (ک بعد هم Dncانجام بدم) ب محض مصرف قطع شدم و دوماهش رو مصرف کردم اصلا حتی لک هم نداشتم اما بعد از دوماه الان نزدیک ۱۵روز هس ک لک وکمی خون هرروز دارم آیا با وجود این مشکل باردار میشم خیلی نگرانم 😔
- لوپرومر
سلام خانم دکتر من آمپول لوپرومر یک ماهه تزریق کردم تا چند ماه از پریود جلوگیری میکنه؟ ممنون
- بارداری با قرص لتروفم و دوفاستون
با سلام من 29 سالمه و یک پسر سه سال و نیمه دارم. قاعدگیم از اول که شروع شد نامنظم بوده و شده که حتی تا 3 ماه هم پریود نشدم. سابقه کیست خونی تخمدان هم دارم که یکبار عمل کردم و دوبار با دارو رفع شد. با همه این شرایط بارداری اولم خیلی زود حامله شدم ولی برای بارداری دوم 6 ماهه اقدام کردم و نتیجه ای نگرفتم. به دکتر زنان مراجعه کردم.نتیجه سونو همه چی نرمال بود. دکتر برام قرص دوفاستون و لتروفم برای سه دوره نوشته. اگه این قرص ها رو مصرف کنم صددرصد حامله میشم؟در ضمن ما نزدیکی خیلی کم داریم شاید ماهی 3 یا 4 بار نزدیکی داشته باشیم. بعد از مصرف این قرص ها روز چندم قاعدگی تخمک گذاری انجام میشه؟چه روزی نزدیکی داشته باشیم حتما حامله میشم؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان پلی کیستیک دارم ونامنظمی پرید الان سه ماه اقدام کردم ولی باردارنشدم وقرص تیروئید لووکسین 5هم میخورم دودوره قرص لتروزول لتراکس خوردم 12اردیبهشت پریدشدم وامروز 11خردادپریدشدم واین سری خانوم دکترم آمپول منوتروپین گونادوتروپین منوپوزال به من داده گفت 8و9پریدبایدبزنم وقرص لتروزول لتراکس هم به دادن برای دودوره گفتن از3قاعدگی تا5روزبخورم یعنی بااین آمپول که میزنم باید استفاده کنم ؟؟؟ ومدروکسی پروژسترون هم داده بهم گفت از14پریدی به مدت 10 شب دوعدد شبی 2عدد بخورم خانوم دکتر من روزی که آمپول رومیزنم باید اقدام داشته باشم به مدت چند شب باشه ممنون که سوالمو جواب میدین
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله هستم کیست ندارم من هورمون مردانه ام بالاست دکتر برام اسپیرونولاکتون ۱۰۰ و سیپروترون کامپاند نوشته بعد از ۳ سال بعد قعط دارو خوب نشدم و جوش میزنمم همچنان،باید تا اخر عمر قرص بخورم؟ آیا نازا نمیشوم؟ ممنون جواب بدبد
- کبدچرب بارداری
سلام.منوهفته ۳۵بارداری هستم تشخیص داده شد کبد چرب دکتر من بستری کرد آمپول ریه و سرم آنتی بیوتیک زدپایین اومد آیا درسته این کارارو که دکتر کرد بستری قرص خوردن
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- سوزش ادرار
من در روزهاي انتهايي پريوديم هستم ،وقتي ادرار ميكنم در انتها سوزش و درد دارم ،و زود به زود هم دسشوييم ميگيره،يك هفته قبل ترش هم موقع نزديكي با همسرم كمي خون ديدم حين نزديكي ميخواستم بدونم مشكل چي ميتونه باشه
- لاک ناخن
سلام و عرض ادب خدمت شما ، خانم دکتر در دوران بارداری میتوان از لاک ناخن استفاده کرد؟
- جراحی زیبایی بیکینی
- تیروئید
با سلام و عرض ادب من در ماه هشتم بارداری آزمایش تیروئید دادم و تی اس اچ ۵/۲۲ بود و دکتر قبلش هم اصلا برام آزمایش تیروئید ننوشته بود میخواستم بدونم آیا جنسن در معرض خطر قرار گرفته است؟
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- زنان
۲ ماهه باردارم یک هفتس گین اپ میخورم باعث سقط میشه
- وجود ضایعه اکوژن سالید به سایز13*30در حفره لگنی چیست ایا خطرناک است
- علائم بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید. ممکنه علائم بارداری روز ۱۶ بروز کنه ؟! با توجه به اینکه سیکلم کوتاهه و ۲۳ روره هست. امروز از صبح سرگیجه دارم حتی در حالت درازکش. که بی سابقه هست
- خودارضایی دربارداری
سلام هفته ۲۵ بارداریم...تودوران بارداریم زیاد خودارضایی کردم..تازه توگوگل خوندم که زایمان زودرس میاره..اگه ازالان انجام ندم اون قبلیایی که انجام دادم میتونه باعث زایمان زودرس بشه؟استرس وجودمو گرفته خواهشا کمکم کنین


