Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آنتی مولرین پایین
با سلام.من ۳۳ساله هستم،آنتی مولرین اورمونم ۰/۴ هست، و AFC تخمدان ها ۴ یا ۵ است.آیا من نیاز به روش های کمک باروری دارم یا اینکه با دارو یا به روش طبیعی هم میتونم باردار بشم؟ یک سال و نیم هست که اقدام به بارداری کردیم.ممنونم
- فارژرزیک ( استامینوفن کافئین ایبوپروفن)
سلام آیا قرص فارژزیک در ماه اول بارداری یا مرحله ی لقاح جنین ضرری داره بنده ازشدت سردرد دو کپسول همزمان خوردم
- مصرف دارو در بارداری
سلام آیا مصرف قطره بتامتازون چشمی و اشک مصنوعی در زمان بارداری ایرادی داره یا نه ؟
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- دل دردهنگام پریودی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن حدود۲۰روزقرق جستیران مصرف کردم بعداز۲۰روزنخوردم الان دوروزپریودشدم زیردلم دردشدیدداره صبح هم یک لخته مثل کیست ازم خارج شدحالاهم خیلی درددارم علتش چیه چکارکنم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- دارویی
لطفا بفرماییدقرص جستیران ۴۰ برای چه مشکلی است؟ ایا در مواقع خونریزی بین دو قاعدگی هم تجویز میشود؟
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- توده زیر خط بخیه
سلام من توده در محل خط بخیه دارم و خیلی درد داره و اذیت میکنه امکان داره جواب بدین دارویی هست که آب کنه با لاید حتما عمل جراحی به متکرم
- من فیبرم دارم دکتر بهم قرص بلاژست و مارولین نوشته آیا اینا کیست فیبرم رو بزرگ میکنه
سلام من فیبرم دارم و کیست تخمدان که دکتر برام قرص بلاژست و مارولین نوشته بد من دکترموعوض کردم و به من دکتر دیگه گفتن اینا فیبرمتو بزرگ میکنه آمپول دیفلرین بزن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی بفرمایید ممنونم
- سوال
سلام اگه عفونت وارد لوله ی رحم شده باشه و از روی پوست خارش داشته باشه و التهاب داشته باشه و درمان بعد از دو سال انجام بشه ایا کاملا خوب میشه؟ سوال دوم اینه که کلیتوریس از زیر پوست ترشح سفید داره و روی لبه ی بزرگ سفیدی زده مثل یه رگ سفید و برامده و خارش داره ایا قارچ؟ چه دارویی مصرف کنم
- مصرف اسیدفولیک یک ماه قبل بارداری
سلام من فقط یک ماه اسید فولیک خوردم قبل بارداری . سه ماه نخوردم آیا چون کمتر خوردم ضرر داره برا جنین
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- هایمن
سلام خسته نباشید من به دکتر مراجعه کردم و بعد از معاینه گفتن که هایمن من حلقوی هست و در ساعت ۶و ۱۰ خراش وجود داره یا پارگی ایا گواهی سلامت میدن چون خراش بوده پماد استروژن تجویز کردن که شاید خراش رو خوب کنه ایا موثر هست؟!
- غربالگری اول بارداری
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رفتم سونوگرافی nt1/38 هست سالم است اما دکترم کفته ازمایش یه دونه قرمز شده دفعه بعد ازمایش دومم بگیرن بعدا ببینم چی میشه Final risk 1:285 تورخدا ببنید مشکلی ندارم
- مشکلات زنانه
سلام من یه چند روزی هست که یه غده کوچیک مثل جوش بزرگ در اطراف کلیتوریس تشکیل شده میشه راهنمایی کنید چی هست؟
- ضخامت رحمی
سلام ضخامت رحم در روز اول پریود ب ۱۱mmرسیده و عفونت شدید و زخم دهانه رحم وجود دارد. و ملیع آزاد حاوی دبری اوژن ۱ccمشاهده شده. نشانه چیست؟
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- سلام من در سونوگرافی رحمم تجمع هتروژن به حجم ۳ سی سی در سگمان تحتانی رحم ومقداری مایع اکوفری ۱۸×۴میلیمتر در سگمان تنه رحم در کاویته آندومتر دیده شده و رحمم مختصری بزرگ شده بببخشید من حالا باید چه کار کنم ممنون
- Pci
سلام خسته نباشید من pcoدارم و Amhتخمدانم بالا هست میخواستم بدونم خطرناکه


