Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونتبتکتریای
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- سقط ناموفق
من هفته پیش در۷هفته گی قرص سقط استفاده کردم ولی نیوفتاده باید چیکارکنم
- زگیل درآلات تناسلی شوهرم جواب پاتولوژیک
Gross Recived in formalin consist of 2 pieces of tissue M-1.5x0.740.5cm SOS-2/1 Embedded-50%
Dx:Genitai skin iesion,biopsy :
-Consistent with Condyloma acuminatum.
comment:For definitive diagnosis IHC staining is recommended معنی این چیه - کپسول.
سلام من چند وقت پیش پیامی با موضوع پایین براتون ارسال کردم و شما گفتید کپسول پاورفیت هم میتونم مصرف کنم سوال بنده اینه که این کپسول رو چطور باید مصرف کنم تا تاثیرش رو بزاره و آیا روی بهم ریختن پریودی هم تاثیر داره ابن کپسول؟؟؟ ((((( سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺))
- ریزش شدید مو
سلام خانم دکتر عزیز،خسته نباشید،بنده یکی از بیماران شما هستم که مدت یکسال از زایمانم میگذره ودخترم شیرخودم را میخوره،خانم دکتر ازچندماه بعدزایمان ریزش مو گرفتم طوری که داخل حمام مشت مشت مو میرزه میخواستم بپرسم چه مکملی استفاده کنم تامشکلم حل بشه بعداز زایمان هیچ مکملی استفاده نکردم در ضمن کم کاری تیرویید هم داشتم ولی چندماهی هست که به خاطر کرونا آزمایش ندادم ببینم درچه وضعی هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سردمزاجی
سلام و عرض ادب من مدتیه که میل جنسی خیلی کم شده. موقع رابطه واژن خشکه میشه راهنمایی کنین
- مایع ازاد لگن خفیف
سلام وقت بخیر ببخشید خانم دکتر،من کمر درد بیش از اندازه دارم حتی نمیتونم خم شم دیگه این مشکل باعث شده نزدیکی هم نکنیم، ن میتونم بشینم ن بخوابم میشه جواب بدین بی زحمت
- پرده بکارت
سلام من چندین بار برا دیدن واژن در اینه لبه های اطراف ش و کشیدم ولی اصلا بهش دست نزدم و چهارده روز از پریود قبلیم گذشته بود که من اون روز واکسن کزاز زدم و اون روز کمر درد شدیدی داشتم و خوابیدم بعد از ظهر که بیدار شدم خونریزی شدیدی داشتم و به همین صورت تا شش روز من خونریزی داشتم الان نگران آسیب دیده باشه امکان اینکه معاینه حضوری برم و ندارم لطفاً راهنمایی م کنین ممکنه پریودم نامنظم شده باشه و یا ربطی به واکسن زدنم داشته باشه من قبل این پریود هام نامنظم بود مثلا اون موقع ها بعد 20.23.25.28 روز پریود میشدم ولی بعد اون خونریزی پریود نامنظم شده خواهش میکنم بهم جواب بدین 🙏
- یایسکی
من یک کیست سه میلی دارم الان پانزده روز هست پریودم علت چیست
- مو زائد و مصرف دارو
با سلام و احترام- خانم دکتر عزیز من 35 سال سن دارم و چندین ساله که مشکل موهای زائد مخصوصا در صورت و پاها دارم طبق تجویز دکتر پوست از قرص سیپروترون و اسپیرونولاکتون 25 روزی 2 عدد , به مدت 4 ماه است که استفاده می کنم و 6 جلسه هم لیزر رفتم ولی متاسفانه موهای زائد دوباره رشد کرده اند می خواستم راهنمایی فرمایید آیا مشکل هورمونی است ؟ دارو لازم دارم؟ آیا همچنان داروها را ادامه دهم؟ با سپاس از شما
- خونریزی رحمی
سلام، ۳۹ سال سن دارم مجرد هستم الان چهار ماهه پریودهام خیلی زودتر از وقت هست حتی ۹ روز جلو میافته و خیلی شدید به همراه لخته های خونی سیاه هست . قرص ترنسید مشکلم حل میکنه ؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- خودارضایی
سلام من پبش پزشک زنان معاینه شدم نوع پردم حلقویه و یک بار خودارضایی بدوندخول داشتم اما هیچ خونی نیومد با توجه به اینکه میگن پرده حلقوی ممکنه خونریزی نداشته باشه ممکنه در اثر خودارضایی بدون دخول هم پاره بشه؟
- سلام میخواستم درباره قرص یوهمبین وPowERcqLبدونم آیا این قرصها می تونه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه میشه راهنمایی کنید لطفا و مشکلی نداره برای بارداری من
- تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر من سال ۱۴۰۱ تست پاپ اسمیر انجام دادم حدودا ۴ ماه بعد ازدواجم، البته دقیق یادم نیست که قبل پاپ اسمیر با همسرم نزدیکی داشتم یا نه و یادم نمیاد کرم واژینال استفاده کرده بودم یا نه ممکنه جواب اشتباه بوده باشه؟ و اینکه در جواب پاپ اسمیر کنار hpv داخل مربع علامت نزده،میخواستم بدونم علت چیه؟ با اینکه علامت نزده یعنی hpvهم بررسی شده؟
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- تنظیم قاعدگی
دختر ۱۸ ساله مجرد برای تنظیم قاعدگی قرص ال دی میخورم تا چند وقت باید خورد؟عوارض دارد یا نه؟
- کیست وP.C.O.M
سلام وقتتون بخیر خیلی ممنون میشم جواب این سوال رو پاسخ بدید در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفع P.C.O.M میباشد یعنی چی؟وراه های درمان؟؟
- سلام آیا با جنین کامپیت
سلام آیا کسی با جنین کامپکت باردار میشود من الان ۶روز انتقال دادم برای بار دوم ای وی اف کردم
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید کاهش وزن تو فردی که وزن نرمال و تنبلی تخمدان داره مفید و موثر است؟؟؟؟هر چی دارو میخوره باردار نمیشه.


