Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری وسرویکس
اگه طول سرویکس ۳۰ باشه در هفته دوازده ماشین نشستن یک ساعته ممنوع است؟
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- بارداری ولکه بینی
سلام من در 6بهمن لکه بینی داشتم و روز بعد پاک شدم بعد آزمایش خون دادم متوجه شدم باردارم و بعد از دوهفته 2و3بار لکه بینی شدم و بارداری هم 1ماه و 20روز هستم میخواستم بدون دلیل لکه بینی چیست؟
- ممکنه حامله بشم یانه؟
سلام من ۱۴ سالمه ببخشید ی سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین میخواستم بگم ک من تقریبا ی ماه پیش با دوست پسرم رفتم بیرون اومد و بغلم نشست و ارضا شد میخواستم بگم این ممکن میشه که حامله بشم یانه؟ اما شلوارم پام بود .شلوار دوس پسرمم پاش بود هیچکدوم در نیاوردیم فقط اون ارضا شد بغلم بعد الان چند روزی هست ک از پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم خیلی نگرانم لطفا جوابم بدین😔😔😔🙏🙏
- سپاس فراوان
سپاس فراوان بخاطر پاسخوگویی به سوالاتم بنده اولین پزشک محترمی میبینم در تمام عمرم دلسوز و پاسخگو کاش تمام پزشکان از شما درس اخلاق یادبگیرن ... خداعمرباعزت نصیبتون کنه
- بارداری
خوردن اب هویج در سه ماهه دوم هفته ای چند بار جایزه ؟
- سزارین
سلام وقت بخیر من خانم چهل وپنج هستم خواستم بدونم اگر برای بار پنجم سزارین بشم خیلی خطرناک است بچه ی کوچکم الان 10 سال هست که دختر است
- قطع پریودی
سلام من روز اول پریودی هستم و میخام خونریزمو کلا قطع کنم از چ دارویی استفاده کنم
- سلام خانم دکتر وقت بخیر دوسه شب دارم کرم واژینال استفاده میکنم شب سوم خیلی پایین شکمم درد میکنه چکارکنم؟ادامه بدم یا نه
- پولیپ دهانه رحم
سلام. من شنبه پولیپ دهانه رحمم رو برداشتن و دکترم گفت فولیکول خ خوبی داری دوعدد امپول گونادوتروپین داد گفت شنبه شب بزن یکشنبه شب نزدیکی داشته باش. ولی من الان ک چهارشنبس همچنان لک بینی و درد شکم و کمر دارم. دوتا هم قرص عفونت تجویز کردن و قرص پروژسترون. بنظرتون طبیعیه لکه بینی و درد؟ و قرص ها هم تجویزش درسته؟
- سلام من ۸ سال پیش زایمان داشتم ولی بهضی اوقات جای بخیه های سزارینم درد داره از امروز ظهر یهو تیر میکشه وشدید درد میگیره البته بیشتر سمت چپ بعد ۵دقه بهتر میشه باز بعد ۲یا ۳ ساعت دوباره همین طوری میشه سابقه هیچ بیماری هم نداشتم میشه راهنمایی کنید ممنونم ۲تا بچه دارم و۳۳ سالمه
- پریود
سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و بخاطر تنبلی تخمدان قرص ویتاگنوس میخورم و ۱۳ روز بعد از پریودم لکه بینی دارم نیاز هست به پزشک مراجعه کنم؟
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- تست پاپ اسمیر
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر نتیجه تست پاپ اسمیر من که یک هفته پیش شما برای من نوشیتید انجام دادم میخواستم ببینم نتیجه اش چی هست? adequacy of the specimen: .satisfactory for evaluation presence of transformation zone/endocervical component. General categorization: negative for intraepithelial lesion or malignacy. Descriptive interpretations: Non-neoplastic.
- بارداری
با سلام خدمت دکتر عزیز همسر بنده در هفته 24 بارداری است ماه قبل در سونو روده اکوژن مشاهده شده و بعد از یکماه سونو تکرار شده و اتساع مختصردر انتهای روده تشخیص داده شده ولی مورد دیگری گزارش نشده میشه لطفا ما را راهنمایی بفرمایید
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام.من مجردم 22 سالمە. سکس از واژن داشتم و بە صورت طبیعی پیشگیری کردیم. بە نظرتون احتمال بارداری با پیش آب در من وجود دارە؟
- تخمدان&
سلام. من ۳۴ سالمه. دو بار سقط داشتم. و تحت نظر دکترم. دکتر سونو و آزمایش دادن کاملا سالم هستم. فقط تیروئید کم کار دارم اونم دارو مصرف میکنم. الان ۷ ماهه اقدامم و باردارنشدم. خانم دکتر چند ماهی هست که وقتی میخوام پریود شم تخمدان چپم تیر میکشه و شما گفتین از علایم پریودی و مشکلی نیست. خانم دکتر در بعضی از دوره هام در بعضی روزها،بعد پریودی تیر کشیدن خفیف و درحد۳۰ ثانیه یا یک دقیقه دارم. امروز که ۱۸ سیکلم بود بازم تیر کشیدن و داشتم.خواستم بپرسم آیا مشکلی هست که تخمدان چپم تیر میکشه؟ سونوی رحم و تخمدان همه چی سالم بود. ممنون از جوابتون
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟
- ترشح خونی به صورت قطره ایی
سلام وقت بخیر دکتر من دختر ۲۴ ساله هستم بعد از یه هفته پریودی قطره های خونی لزج از رحمم خارج میشه حدودا ۳ روزی میشه همراه بادرد در قسمت زیر شکم پایین کمرم و پشت پاهام مشاهده میکنم بنظر شما علتش چیه نگرانم لطفا جوابم را بدهید.با تشکر
- جواب پاتولوژی
سلام خانوم دکتر من مشکل هایپرپلازی ساده بدون آتیپی بودم ک با مشورت شما رفتم d&cرو انجام دادم بچه هم ندارم جواب پاتولوژی این هست: Inactive endometrium wiht focal progestin effect خانوم دکتر الان مشکل هایپرپلازیم حل شده؟؟ بعد اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون گفت تا ده ماه مصرف کن و بعد از ۶ماه اقدام ب بارداری کن نظر شما چیه خواهش میکنم مثه همیشه لطف کنید راهنماییم کنید؟


