Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- زنان ونازایی
باسلام ببخشید خانم بنده قبلا بچه دارشدن وبعداتصمیم به بستن لوله رحم گرفتن والان بتازگی که بااینجانب ازدواج کردن تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم اما سؤال. آیا خانم بنده میتواندبعد ازبستن لوله رحم دوباره بچه دا بشن ایا راه حلی هست که بشه عمل کرد؟ ودوباره بچدارشد؟ باتشکر
- بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر یک سوال داشتم
رابطه قبلیم بدون کاندوم بوده و سه بار اب منی داخل ریخته ولی فرداش پریود شدم
ایا احتمال حاملگی هست هنوز؟ - بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز،من هفته 24 بارداری هستم،طول دهانه رحم 33، در هفته هجده 38 بوده،گاهی اوقات مثلا بعد خوردن غذا، احساس سفتی در کل شکمم میکنم که زمانش نظمی نداره و کوتاه نیست و درد هم ندارم،اینها انقباضه یا مشکله معده؟ممنونم
- بارداری&&&
سلام آیا با وجود کیست همولوژیک و پولیپ که یکیش ۱۲ mm و دیگری ۲۶ mm هستش و الانم قرص دوفاستون میخورم با وجود اینها باردار میشم ؟۳۰ سالمه سه ماهه ازدواج کردم ...و سوال دیگه اینکه با مصرف قرص دوفاستون باردار میشم؟ دو شب دیگه بخورم تموم میشه دکتر ۱۰ شب هر شب دو عدد تجویز کردن واسم ...
- قرص دوفامد ****
سلام خانم دکتر من قرص دوفامد مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم ایا با مصرف قرص دوفامد بارداری امکان داره یا قرص دوفامد بارداری خنثی میکنه
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخير، من برای تنبلی تخمدان دو هفته هست قرص سیبل مصرف میکنم، ولی میل جنسیم به شدت کم شده، سردردهای شدیدی دارم و پاهام هم درد گرفته لز وقتی مصرف میکنم. زیر شکمم هم همینطور. میخواستم ببینم ادامه بدم خوردن قرص ها را یا قطع کنم؟
- سلام من ۴زایمان سزارین داشتم می خواهم دوباره حامله بشم ایا سزارین ۵میشه اگه نه دلیلش چی
سلام من ۴زایمان سزارین داشتم الان میخوام باردار بشم ایا میشه اگه نه چرا
- استفاده قرص ال دی و اورژانسی
سلام وقتتون بخیر
ببخشید سوال داشتم من بعد از سقط بقایای کمی حدود یک و نیم سانتی با علائم چسبندگی دارم یک ماهی میگذره پریودم بهم ریخته گفتن با پریود احتمالا رفع میشه شروع کردم قرص ال دی برای خونریزی هر روز بخورم روز دومه قرص رابطه محافظت نشده داشتم از ترسم یه دونه اورژانسی خوردم میتونم ال دی رو بمدت ۲ هفته همچنان ادامه بدم که با قطعش خونریزی داشته باشم؟ و بعد از خونریزی میتونم دوباره مصرف ال دی برای تنظیم ادامه بدم؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید - آیا باردار هستم یا نه
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من روز 22 مهر شروع دوره پریودم بود. روز 14م نزدیکی داشعتم. از آن روز به بعد درد زیر شکم، کمر درد و درد سینه دارم. و امروز که 10 روز از نزدیکی میگذرد از بیبی چک استفاده کردم که منفی بود. اگر باردار نیستم این دردها بخاطر چیست
- بارذاری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر درهفته 12 بارداری nt انجام دادم itوnbنرمال است ولی عدد nt 2/8 میباشد ایا نگران کننده است؟
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
باسلام من ۲۸ سالمه تصمیم به بارداری دارم .تنبلی تخمدان دارم ویه کیست هم در تخمدان راست داشتم دکتر برام ۳ دوره قرص دوفاستون نوشته وروزی یک عدد گلوکوفاژ الان دوره سوم دوفاستون تموم شدم .میخواستم بپرسم بایدچند ماه ادامه بدم یا اینکه باید تا بارداربشم هر ماه مصرف کنم یا نه ؟؟
- فرق قرص مدروکسی پروژسترون و دوفاسترن
سلام
آیا قرص مدروکسی پروژسترون و دوفاسترن فرقی دارند؟ من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم پریود منظم نشد زود زود پریود میشم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده میخواستم بدونم بااین قرص پریودم منظم میشه به نظرتون
- سقط
باسلام من سقط داشتم 27روز پیش که رفتم سونو دادم اربقایای بارداری و بررسی اولترا سونیک رحم به ابعاد 48*77دارم
- فاصله بارداری سزارین
سلام من باردارهستم ومی خوام زایمان طبیعی انجام بدم الآن 31هفته هستم وزایمان قبلی من سزارین بودکه بابارداری الآن 9 سال فاصله هست .آیاامکان زایمان طبیعی وجود دارد؟بایدچه کارهایی انجام دهم که زایمانم طبیعی باشه؟
- ترشحات بارداری
سلام روز خوش بنده در هفته۱۴بارداری هستم و ترشحات مخاطی شکل سفید و کمی شیری رنگ بدون بو و خارش و سوزش دارم در روز دو الی سه بار مشاهده میکنم ایا این ترشحات طبیعی هستند؟سرکلاژ شکمی هستم ترشحات دربارداری تا چه مقدار طبیعی هستند؟
- در راستای سوال قبلیم یبوست بارداری
همون یبوست بارداری هستم که تو سوال قبلی پرسیدم فقط یادم رفت بگم شیاف پروژسترون هم به خاطر لکه بینی در هفته پنج استفاده میکنم
- بارداری
سلام من تقریبا ۲هفته از زمان سقطم میگذره ودیشب نزدیکی داشتم ولی جلوگیری نکردم خونریزی هم دارم البته خونریزی به دلیل سقط آیا احتمال بارداری هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام ۲۸ روزه است یک ساله تو اقدام هستم تحت نظر پزشک الان چند ماهه پریودهام قهوه ای تیره است ومن دیروز دقیق۲۸روزه پریود شدم ولی پریودم خیلی کمه وبه رنگ قهوه ای است و یه هفته قبل پریود ۲ روز درد خفیف سینه داشتم با درد ساق پا ولی ۲روزه خوب شد بعد ۳ روز مانده به پریودم درد تخمدان چپ داشتم با حالت تهوع تا امروز که پریود شدم ولی همون دردو حالت تهوع را هنوزم دارم علتش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید
- مصرف قرص سیبل
سلام، من در مدت مصرف قرص سفید رابطه داشتم ایا باعث بارداری میشه؟ یا قرص سفیدا هم تاثیر دارن


