Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر سه سال پیش تو عکس رنگی رحم گفتن رحمم دوشاخه،بعد تو عمل گفتن سپتوم رحم دارم و تو دو مرحله عمل کردم ،تونتیجه عمل هم نوشته بودن رحم نرمال،دیگه از اون موقع به بعد پیگیر نشدم،تا چن روز پیش عکس رنگی رحم گرفتم توش نوشته رحم نمای bicornuat دارد،این یعنی از سپتوم تو رحمم باقی مانده یا رحم بعد عمل هم همون نما رو داره؟؟؟
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- زخم دهانه رحم
سلام ببخشید من زخم دهانه رحم دارم دکتر گفت بیا فریز کن نمیدونم چیکار کنم
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من ۴۸سالمه وسال گذشته به خاطر خونریزی شدید وطولانی به دکتر مراجعه کردم ودکتر گفت افتادگی رحم و پارگی دارم وتحت عمل جراحی قرار گرفتم وگفتند اندومتر داشتم خلاصه بعد عمل خوب بودم الان ۵۰روز یک بار پرویید میشم ودو دفعه است که باز خونریزیم شدید و طولانی لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- امپول گونا اف و پریود
باسلام وخسته نباشید من ماه پیش دوتااامپول گونال اف زدم روز8, 9روز یازدهم سونو شدم هیچ فولیکولی نداشتم باتوجه به اینکه تخمدان پلی کیستیک هستم بامدروکسی پروژسترون پریودمیشم دکترم بمن گفت اینماه باهمین گونال پریودمیشم پروژسترون نخورم ده روز از اخرین تاریخی که باید پریود میشدم گذشته بنظرشما چیکار کنم ایا ممکنه حامله باشم
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- تنبلی تخمدان و تغییر پریود؟؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده و حتی درد پریودیمم بیشتر شده ولی اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- جراحی زیبایی واژن
سلام من نزدیک سه ماه است ک زایمان طبیعی داشتم بعد از یک هفته بخیه هام باز شدن حالا با وجود اینکه بخیه هام بسته شدن ولی دهانهء رحمم هنوز باز مانده آیا به غیر از ترمیم با عمل راه حل دیگری است آیا خود به خود به حالت اولیه بر میگرده ممنون از راهنماییتون...
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن دارم و خیلی سفت و درد شدید دارم چیکار کنم دکتر رفتم دارو داده ولی خوب نشده
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ،دوماهه سقط کردم رفتم سونو بقایاداشتم ،الان یه تیکه خیلی بزرگ وضخیم افتاده ازم به نظرتون دفع شده
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- سایز رحم
سلام ",دلیل کوچک بودن سایز رحم در دختر نوجوان
- عفونت قارچی مزمن ۵ماه دارو میخورم درمان نشدم
- سقط جنین
سلام من به طور ما خواسته بار دار شدم شرایط مالی خوبی ندارم تصمیم دارم سقط جنین انجام بدهم شما انجام می دهید و هزینه اش چقدر است
- بارداری
ببخشید خانم دکتر میشه در بارداری از مداد ابرو استفاده کرد ؟
- سینه
باسلام وعرض ادب من چند وقت پیش احساس تودهای درسینه چپم داشتم که سینه چپم چندین ساله با فشار ترشح داره خودبخودی نیست با فشار که سونو دادم چندتا کیست کوچک داشتم مجاری شیریم باز بود که یکسالو نیم بچمو از شیر گرفتم حالا با این تفاسیر و ترشح با فشار دادن میشه مشکلی باشه سونو تشخیص نده البته من مادرم سرطان سینه داشته بخاطر اون نگرانم وگرنه دکتر سونو بهم گفت چندتا کیست کوچیکه که مشکلی نداره
- تنبلی تخمدان
من ۱۹ سالمه ۲ ساله پریودی نامنظم دارم و چنبار دکتر رفتم حتی سونو دادم گفت چیزی نیست برا وزنته دوهفته پیش باز سونو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری و تخمدان هات کمی بزرگ شدن دکتر برام متفورمین و سیبل تجویز کردن آیا درمان میشم؟باید برای باردار شدن نگران باشم؟ هنوز مجردم ولی خب خیلی میترسم
- بارداری
سلام خانم دکتر بهناز شرف الدین جان ببخشید معذرت می خوام ولی تنها راهی که به نظرم آمد این بود می خواستم بیام به پاتون بیفتم دست به دامنتون بشم به من هفته ی ۹ ام بارداری ۳ قلو هستم من آدم سنگ دلی نیستم دوران بارداری سختی دارم معذرت می خوام خون ریزی ودردشکم خیلی زیادی داشتم من تمام تلاشم رو کردم برام ۳ تا نذارن ولی نشد همسرومن کارنداریم اکثر مخارجمون رو خانواده مخصوصا مادرم می ده بی رحم نیستم ولی مسئولیت بزرگی به گردنم هست اگه فقط یه لحضه کم کاری درقبال بچه ها انجام دهم نتیجه ی بدی داره هم زمانی ۳ بچه چه درشکمم چه بیرون مسئولیت می خواد من نگران راحتی بچه ها هستم ازشما تمنا دارم خاک پای شما هستم تازه فهمیدم دادستان هستید ودرچهارچوب قانون عاجزانه از شما دکتر مهربان می خوام اگه امکانش هست یکی از جنین هارو برام حذف کنید اگه نمی تونید دستم رو بگیرید نامه وکاری که احتیاجه رو با روح بزرگتون بدید تا بچه ها راحت ترباشن وسلامت من هم باشه تا زمان حذف کردن نگذشته یاری ام دهید من همیشه خاک پای شما ومادرم هستم کمکم کنید .
- قرص دوفامد
سلام خوبین من پریود نمیشدم ینی نامظمه رفتم دکتر برام دوفامد۱۰ نوشت سر ۳۰ روز پریود شدم ولی این سری دوباره پریود نشدم مگر قرص دوفامد برای تنظیم شدن پریودی نیست؟ ینی اینکه این سری پریود نشدم مشکی جدی داره ک پریود نشدم؟
- عفونت واژینال
با سلام ۳۷ ساله هستم روی لابیای کوچک خارش و گاهی سوزن سوزن احساس میکنم ترشح فرنی مانند سفید دارم اما کم هستش بوی بد نمیدهد چه دارویی استفاده کنم


