Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واریوپتیل
سلام آیا با وجود تزریق آمپول واریوپپتیل احتمال بارداری وجود دارد؟
- سلام من قرص استرایول اشتباهی سه ساعت جلو خوردم بعد بالا اوردم با سر وقت بخورم
سلام من قرص استردیول اشتباهی خوردم بعد بالا اوردم بعد بخورم
- سابقه ۳بار سقط و نارسایی دهانه رحم
با سلام من سابقه ۳ بار سقط در ۱۷ هفته ۱۲ هفته و ۲۳ هفته رو دارم در بارداری اولم متوجه وجود سپتوم پهن در رحمم شدم دوبار عمل هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی انجام دادم ولی باز در۲۳ هفته با وجود دوبار سرکلاژ سقط شد. این بار زیر نظر دکتر کلانتر در اصفهان رفتم ایشون برام عکس رنگی نوشتند که نشون داد هنوز کمی از سپتوم وجود داشته و چسبندگی هم داشتم باز عمل هیستروسکوپی برای برداشتن باقیمانده سپتوم و چسبندگی انجام دادم. دکتر کلانتر بهم گفتن که میتونم باردار شم اما دکتر قبلی نظرشون سرکلاژ شکمی بود و الان نمیدونم چیکار کنم. این نکته رو هم بگم که در بارداری آخر پساری هم داشتم و چند روز قبل از پارگی کیسه آب عفونت هم گرفته بودم خواستم نظر شما رو بدونم. که آیا سقط من به علت نارسایی بوده یا علت دیگه داشته؟
- بارداری
سلام خانم دکتروقتتون بخیر من ۲۵ سالمه باذخیره تخمدان ۰٫۹آیا باخوردن قرص آوابوست ذخیره تخمدان من بالا میره وفولیکولهای من ۱۲ هستش ؟
- قطع خونریزی پریودی
استرادیول برای چیه؟
- شش ماه اقدام به بارداری داشتیم نشده سونو رفتم از لحاظ تنبلی تخمدان واز مایش های قبل بارداری مشکلی ندارم ایا برای مراجعه به پزشک زود هست چون سن همسرم هم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم
سلام من۲۱سالمه وهمسرم۳۳شش ماه اقدام به بارداری کردیم امنشده سون از لحاظ تنبلی تخمدان مشکل نداشتم ازمایشات قبل بارداریمم خوب بود چپن سن همسرمم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم ایا برای مراجعه به پزشک نازایی زود است
- معنای موارد ذکر شده در سونوگرافی
با سلام معنای "اکوی میومتر کاهش یافته" و معنای فیبروم کلسیفیه ۸ در ۵ میلیمتر در سونوگرافی از رحم یعنی چه؟
- شیاف
سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن چند روز پریودم عقب افتاده بود رفتم دکتر به من گفت کیست سه و نیم داری چون در اقدام به بارداری بودم گفت فعلا این ماه ال دی مصرف کن بعد بیا چک کنم اگه کوچیک شده بود اقدام به بارداری مجدد انجام بده من موقع معاینه گفتم یکم ترشح دارم دکتر معاینه کرد گفت خیلی کم ترشح داری ۷تا شیاف داد گفت استفاده کن من بعد از چند روز که آمپول پروژسترون زدم شیاف استفاده نکردم و پریود شدم بعدش تقریبا اصلا ترشح دیگه ندارم بنظرشما الان شیاف رو استفاده کنم یا چون اصلا ترشح من قطع شده باز استفاده کنم یا دیگه نیازی نیست دکتر گفت بود یکم ترشح داری
- لیزر زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید ببخشید بعد از لیزر زگیل تناسلی،، چند روز طول میکشه تا جاش خوب بشه؟و آیا رد یا همان لک هم باقی میمونه؟
- کدوم رابطه
سلام اگه من آخرین پریودیم را فراموش کرده باشم و دوتا رابطه با دو شخص مختلف داشته باشم وغیر از شوهرم با یه نفر دیگه یک رابطه داشتم که یکیش ۲۶ آبان و یکی دیگس ۱۸ آذر بوده باشد و الان طبق سونوگرافی انتی ۳۱ هفته و یک روزم باشه آیا مشخص می شود من از کدوم رابطه باردار شدم باتوجه با اینکه ۲۲ روز این دو رابطه باهم فاصله دارند اگه میشه کمکم کنید و بگین از کدوم رابطه باردار شدم و برام حساب کنید یک دنیا ممنونم
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع تست پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید دارم و سه تا فلوکونازول واسم نوشتن و هر سه روز یکی قرص که تموم شد رفتم از دکتر سوال کردم که دیگه نیازی به قرص نیس گفتن اگه علاعم خارش سوزش اینا نداری نه سوالم اینکه ایا با همون قرصا مشکلم بر طرف میشه یا باید بازم قرص میخوردم چیکار کنم ؟؟
- عمومی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانومم یه ۹ روزمیشه سرگیجه داره و بیحاله بعضی اوقات هممیگه زیر شکمش یخورده درد میکنه بعدش عادت ماهیانش عقب افتاده ۵ روز از وقتش گذشته میشه راهنمایی کنینن خیلی ممنون میشم
- خونریزی غیر طبیعی از واژان
سلام ، من ۱۰ بهمت پریود شدم و ۱۶ بهمن پاک شدم مجدادا ۲۰ بهمن خونریزی داشتم ، نمیدونم چکار کنم؟
- مارولین ۳
سلام وقت بخیر برای پیشگیری از بارداری دکتر مارولین تجویز کردن همزمان از کاندوم هم استفاده کردیم.سه روزه بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم.بی بی چک هم زدم منفی بود .تا چند روز طول میکشه تا پریود بشم. قبلا از ال دی استفادا میکردم بلد از ۵ روز پریود می شدم.احتمال بارداری وجود داره؟
- کورتاژو بقایا مونده
سلام وقت بخیر دکتر عزیز من بچه ام تو ۶هفته رشد نکرده بود کورتاژ کردم و بقایا مونده ۲سانت و الان ۳روزه خیلی درد دارم و به خودم میپیچم امونمو بریده چیکار کنم به شما؟؟
- عفونت زنانه
سلام 10ماهه زایمان طبیعی کردمه پریودهام شروع نشدنه تو این مدت هر سه ماهی دچار سوزش وخارش واژن میشم که با یه دوره 7روزه ژل مترونیدازول خوب میشم علتش چیه چکار کنم که تکرار نشه
- روده سفید
سلام این سومین بارحامله شدم تودوبارقبل مشکل روده سفیدنداشته بچهام امروزسونو۱۸هفته گرفتم بردم دکترمیگه بروازمایش بگیرهزینش میشه ۳۷۰۰میلون بعددوباره رفتم گفتم هزینه ندارم گفت بایدبری اب بچه روبرداری چکارنم دکترراهنمایی کن
- بیماری زنانه
سلام من یه دختر پونزده ساله هستم دو ساله قاعده میشم معمولا سیکلام 23روزه هستن از روز 23 سیکلم خونریزی تا الان که 26 روز هست به جای اینکه خونریزی با جریان شدید داشته باشم لکه بینی قهوه ای و گاهی قرمز دارم پارسالم پنج روز اینطوری شد نمیدونم تو این چن روز چرا تخمدان سمت چپمم گاهی اوقات تیر میکشه شایدم کلیه مه مطمئن نیستم درضمن بگم خونریزی من کاملا با لکه بینی فرق داره از نظر شدت و رنگ میشه بگید مشکلم از چیه و خطرناکه یا نه و لازمه دکتر برم؟
- پریود
سلام. من درد خیلی زیادی تو دوران پریودی دارم و رفتم دکتر و دکت قرص فلوکونازول۱۰۰ داد و این این قرص رو توی دوران پریود بخورم درد کمتر میشه و بهتر میشم یا خیر؟
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟


