Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام سوال درمورد نارحتی گوارشی دربارداری
سلام همسرم دوماهه که بارداره ومعده درد شدیدداره چه غذابخوردچه نخوردقبل ازبارداری اینطورنبودبایدچه کنیم
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و در ناحیه ی بازو شکم و کمر و سینه و باسن مو های کرکی دارم اما خیلی هارو دیدم که در این نواحی بدنشون کاملا صافه و هیچ مویی ندارند به نظرتون این موها طبیعیه ؟
- سلام میخوام باردار بشم اما شوهرم دوست نداره میگه قرص ارژانسی بخور چه کار کنم که فاسده بشه این قرص که بتونم باردار بشم
- کرم واژینال
سلام خسته نباشید دکتر بهم کرم واژینال کلوژین ۲درصد داده شب که استفاده میکنم در طول روز مقدار کمی از کرم خارج میشه بقیه اش داخل واژن میمونه قبلا استفاده میکردم بیشترش خارج میشد ولی الآن نمیشه علتش چیه؟
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- علائم و عوارض قرص
سلام بعد از خوردن قرص اووسیز۰/۷۵ شبش شکم درد حالت پریودی داشتم ولی نشدم و صبحش تپش قلب و حس میکردم ضربان قلبم بالا بود یا نامنظم و بازم شکم درد (من پرولاکتین و تنبلی تخمدان و کیست های ریز تخمدان و ادنوم هیپوفیز دارم ) آیا خطرناک علائم؟ ضربان قلب اذیتم میکنه به پزشک مراجعه کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و دوبار درماه پریودمیشم آیا تخمک گذاری اتفاق میافتد؟ اگر تخمک گذاری اتفاق نمی افته چطور پریود میشم
- آمپول سنال اف ولکه بینی
من چندماه آمول سینال اف زدم وماه پیش پریودم عقب افتاد بادارویی گیاهی پریودشدم این ماه ۹ روزجلوانداختم وداخلی اصلا پدم خیس نمیشد و۳روزبعرتمام شد وبعدسه روزتست زدم منفی ازچیه
- سفت شدن جنین
سلام من هفته 29 بارداری ام خیلی بچه توی شکمم خودش رو جمع میکنه نفسم تنگ میشه چیکار کنم
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- آزمایش دیابت بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۲۶ آزمایش GCT رو انجام دادم،قند خون ناشتام ۸۳ بود و بعداز یک ساعت از خوردن گلوکز شد ۱۰۹. میخواستم بدونم آیا این میزان قند بالاست؟احتیاج به پرهیز غذایی دارم؟
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- بلوغ زودرس
دخترم هشت سالشه و سینه هاش داره بزرگ میشه خیلی اعصابم خورده چون نمیتونه خودشو جمع کنه چکارکنم حتما سال دیگه هم پریود میشخ صد درصد
- سلاممن پریودم نامرتب بود یک هفته پربود میشدم بعد پاک شدم یک هفته بعد دوباره مریود شدم دکتر رفتم تا دو ماه اول خوب لود ولی دوبارهدبرگستم بهدقبل سونو ازمابش دادم
زنان
- پباسلام خانم دکترحرکت اسپرم شوهرم ضعیفه بیام پیشتون ممکنه باداروحل بشه به امیدخداباردارشم
- تعیین جنسیت
- زیبایی
برای شلی وگشادی واژن شما جراحی یا لیزر کدوم رو پیشنهاد میکنید
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- پولیپ یا هایپر پلازی
سلام ؛ بخاطر اقدام به بارداری طی دوسال گذشته تقریبا هر ماه و یا چند ماه یه بار سونو واژینال دادم ؛ این سری ماه قبل از سونو واژینال بتای خونم بالا رفت ولی بعد از چند روز قاعدگی رخ داد ، ماه بعد از این قضیه با مصرف محرک روز ۱۱ سیکل برای سونو واژینال رفتم ؛ برای اولین بار تصویر ضایعه هایپر اکو به ابعاد ۴ در ۳ mm رویت شد که یا تشخیص پولیپ دادن و یا هایپرپلازی فوکال ؛ علت این مشکل چیست ؟؟ ۳۳ سالمه بچه ندارم و سه سال اقدام میکنم و باردار نشدم . ممنونم از لطف شما
- تست بارداری
سلام تست بارداری گرفتم تا ۷ دقیقه که نگاه کردم دیدم ی خط بعدگذاشتمش کنار و بعداز چندساعت دیدم ی هاله انداخته و ۵رو ازموعدم گذشته ایا ممکنه درست باشه


