Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری مهم
سلام من قبل بارداریم تو مقعدم گوشت اضافه دارم که روم نشده به دکتر بگم چون اذیت نداره الان باردارم و هفته ۲۵ . بارداری اولم طبیعی بود آیا با وجود اون گوشت اضافه میتونم طبیعی زایمان کنم ؟ آیا با پماد. ان گوشت اضافه برطرف میشه؟ بواسیره یا همروبید؟ ؟
- سونوی بارداری
با سلام.من الآن 28 هفته و 5 روز باردارم.هفته ی قبل که نوبت داشتم، دیگه نوبت ندارم تا بعد عید که 32 هفته ام. در هفته 28-30 نیازی به سونو برای وزن جنین و بررسی آب دور جنین و غیره نیست؟
- нажмите hpc
узнать больше https://hpc.name/thread/c390/124893/kak-vybrat-smartfon-s-horoshey-frontalnoy-kameroy-dlya-skype.html
- دروسبلا
سلام خسته نباشید من دروسبلا دکتر برام تجویز کردند به دلیل هایپرپرولاکتینمی،میخواستم ببینم کی پریود میشم حین مصرف دارونماها یا زودتر یا بعد از مصرف دارونماها
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- سونوگرافی آنومالی
باسلام خدمت دكتر محترم من باردار هستم و هفته ٢٨ هستم سونوگرافي انجام دادم وجنين پسر است.گفتن كليه هاي جنين بزرگ و اكوژن در جنين به همراه هيدرونفروز شديد دو طرفه حالب هاي متسع وتور توز ديده ميشود خواستم بدونم منظورش چيه؟
- بی نظم بودن قاعدگی و خونریزی
سلام با عرض معذرت من با دستور پزشک سونوگرافی داخل رحم انجام دادم ک فیبرم ۴سانتی دارم همچنین کیست های ریز ک با مصرف دو دوره کامل قرص سیپروتورن تمام کردم بعد از ان تا چند روز خونریزی شدید وقاعدگی طولانی شدم آیا علت خونریزی شدید عوارض قرص بوده یا فیبروم ؟
- چند روز بعد از قرص اورژانسی خونریزی داشته باشم باید
- بارداری
دو سال پیش اقدام کردم برای دفعه اول فوری باردار شدم ولی تو یک ماه ونیم سقط شد دیگه دوسال نذاشتم تا دوباره اقدام کردم ماه دیگه چندبارم تو اون ماه نزدیکی داشتم ولی نشدم خیلی نگرانم طبیعی هس یا پزشک باید برم مشکلی هس
- خوردن عسل در بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم میخواستم بدونم در سه ماهه اول بارداری خوردن عسل مجاز است یا نه
- سلام من کیست ۴۳سانتی دارم دارای خط اکوژن آیا خطرناکه؟؟
- بارداری
سلام من در هفته ۱۹بارداری سونوی انومالی دادم که نوشته بود ر وده اکوژن گرید ۱ رویت شد میخواستم اگه بشه منوراهنمایی کنید چکار کنم
- بارداری خارج از رحم
سلام وقت بخیر من باردارم وجنین خارج از رحم قرار داره الان هفته پنجم هست میتونم بوسیله داروی متو تروکسات مشکلمو حل کنم؟!؟ لطفا اگر زحمتی نیست یه وقت اورژانسی میخواستم با خودتون مشورت کنم. اگه امکانش هست از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشم
- کیست تخمدان
در سونوی رحم کیست مولتی لکولار با قطر ۶۰در ۳۲ دارای سپتاهای ضخیم و اسکولاریته و استرند داخلی یعنی چه؟ ایا با قرص ضد بارداری رفع میشه میشه توضیح بدید
- عفونت
سلام وقت بخیر مشکل ترشح و خارش واژن دارم البته وقت ویزیت هم دارم و باید مطب خدمت برسم ایرادی نداره تا روز نوبت از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنم که کمی فشار خارش واژنم کم بشه؟
- آیا با وجود آزمایش آمینیوسنتز،غربالگری مرحله دوم لازم است؟
با سلام میخواستم بدونم شخصی که آزمایش آمینیوسنتز رو انجام داده نیاز هست غربالگری مرحله دوم رو هم انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. و اینکه بهترین زمان برای غربالگری مرحله دوم چند هفتگی است؟ آیا نیاز به ناشتایی وجود دارد؟
- روز ۱۹ انتقال جنین
سلام من روز ۱۹ انتقال جنین هستم صبح و شب ۴ تا استرادیول و پچ استرادیول هریک روز درمیان صبح امپول استروژن شی هم شیاف استروژن استفاده میکنم روز ۱۲ یک لک خیلی کم رنگ دیدم امروز هم ک روز ۱۹ لکه شدم خیلی نگرانم بتای من هم ۸۹۸ بود دیشب تو خواب کمر درد داشتم لطفا بهم کنید کنید چ باید بکنم
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ای وی اف کردم. هفته پنجم ششم لکه بینی داشتم پزشکم گفتن استراحت کن و نزدیکی نداشته باشی . لکه بینی هم همون دو هفته بود که خداروشکر خوب شد میخواستم بپرسم الان که هفته شانزدهم بارداری هستم. هنوزم نباید نزدیکی داشته باشم؟؟
- قرص ترنسید
سلام خانم دکتر گرامی من 36 ساله و مجرد هستم، چند ماهه پریودم از 8 روز به 10 روز تبدیل شده (5 روز لکه بینی حدود دو روز خونریزی و سه روز لکه بینی) هیچ علامتی از عفونت مثل خارش، سوزش، تغییر رنگ ترشح و نامنظم شدن تاریخ پریود و.. هم ندارم. به دکتر زنان مراجعه کردم ایشان سونوگرافی، مامو گرافی و آزمایش برایم نوشتند ولی برایم آمپول ویتامین کا، قرص اسید مفنامیک و آنتی بیوتیکهای آزیترومایسین و مترونیدازول 250 به اضافه قرص ترنسید 250 تجویز کردند. من که سرچ کردم دیدم این قرص در خونریزیهای شدید و برای کم کردن حجم خونریزی است و نه کم کردن روزهای پریود. من اصلا خونریزی زیادی ندارم فقط مشکلم طولانی شدن لکه بینی است که گویا این قرص تأثیری در آن ندارد. به نظر شما آیا درست است این قرص را مصرف کنم؟ از اینکه وقت میگذارید و به پرسشم پاسخ میدهید بسیار سپاس گزارم.
- ت انسید
سلام ببخشید خوردن ت انسید وتزریق دیف لین باهم مشکل. ارد


