Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیستروسکوپی
با سلام هیستروسکوپی برای خارج سازی پولیپ، در مطب انجام میشود یا بیمارستان؟ بفرمایید بیمارستانهای طرفرقرارداد شما کدام بیمارستانها هستند؟
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز کردن الان طریقه مصرفش نمیدونم یعنی توضیح دادن من خوب نفهمیدم فقط عدد پنج یادمه نفهمیدم پنج روز بعد از پریود شدن یعنی باید بخورم کلا نفهمیدم ممنون میشم شما راهنماییم کنین
- واژن کودک
سلام دخترم دو سال و هشت داره چند روری متوجه گوشت اضافی در واژن او شدم که از سوراخ واژن هنگام تمیز کردن او با دستمال مرطوب بیرون آمده خیلی نگرانم مشکل خاصی هست؟ممنون میشم پاسخ بدین
- کیست اکوژن
سلام من 29سالم هست درسونوی من آمده که در تخمدان چپ 2کیست به ابعاد 30*36 و11*15 پرازمواداکوژن ظریف هست که نمای آنها مطرح کننده اندومتریاست.پزشکم گفتن ادامه بده برای بارداری. الان نزدیک به یک سال ازسونومیگذره وباردارنشدم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
- مصرف قرص سیبل
با سلام من قرص سیبل مصرف کردم این ماه ولی فکر میکردم اگر ردیف اخر را نخوردم مشکلی نداره ولی الان بعد از ۵ روز ک قرص سفید را نخوردم و پریود نشدم متوجه شدم باید میخوردم ک پریود میشدم الان باید چکار کنم
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- آندومتریوز و خونریزی زیاد
سلام وقتتون بخیر،خانمی ۴۶ ساله هستم که به دلیل خونریزی زیاد و لخته خون به دکتر مراجعه کردم و در سونوگرافی مشخص شد که آندومتریوز دارم و چندین میوم که بزرگترینش۴۱×۴۴ میلیمتر می باشد،همچنین در تخمدان راست کیست آندومتریوما به ابعاد ۱۹×۱۷ دیده میشود،و ذخیره آهنم هفت میباشد،دکتر قرص وروژست تجویز کردند الان نزدیک دو ماه که میخورم ولی خونریزی و لخته خون کم نشده فقط دردم بهتر شده،الان دو هفته است پریود زیاد با لخته های بزرگ دارم،به نظر شما چکار باید بکنم،قرص وروژست رو قطع کنم یا ادامه بدم؟ضعف و بی حالی دارم،از کار و زندگی افتادم و فقط باید استراحت کنم😔😥
- قرص اوسیز۷۵٪
سلام وقت بخیر حین رابطه با کاندوم ،متاسفانه کاندوم تو واژنم پوند و موقع خارج کردن کمی از منی ریخت.بلافاصله دو عدد قرص اوسیز ۷۵٪خوردم.ولی قرص مال دوسال پیش هستند.تاریخ هم درج نشده بود روی بسته ش.الان مجدد از داروخانه تهیه کنم؟یا اثر دارن؟
- درباره قرص گیم اپ
سلام من سقت جنین داشتم در حین خونریزی قرص گیم آپ مصرف کردم میخواستم ببینم ضررداره
- توده
رفتم دکترگفتدرسمت راست یک توده هایپراگو سالید هتروژن باحدود اسپیکوله ونامنظم verticalنسبت به سطح پوست دیده شدابعاد ان mm7× ۲۵ است
- ایاصفتی رحیم جلوی بارداری میگیرد
- Fcc
سلام.من ۲۵سالمه و ۴ماه و نیم باردارم.با درد سینه که به گردن و دست چپ منتقل میشد و امکان نفس کشیدن نداشتم به دکتر مراجعه کردم.بعداز معاینات متخصص قلب و ریه و سونوگرافی سینه،مشخص ش که قلب و ریه سالم هستش و در جواب سونوگرافی نوشته شده که شواهد تغییرلت فیبروسیستیک ادنوئیدfccدر پارانشین هر دو برست مشهود است.سوالم اینه که آیا خطرناکه و چکار باید بکنم و این که درد سینه سمت چپ به حدی است که از انجام تمام کار ها عاجز هستم و امکان حالت سرپا راحت تر از نشسته و نشسته راحت تر از خوابیده است به طوری که در ۴۸ ساعت فقط۵ساعت استراحت کردم و هنگام نفس کشیدن سینه تیر میکشه،برای کاهش درد چکار کنم؟ممنون از پاسخگویی تون
- سقط جنین
سلام من lvf کردم و حامله شدم در ۸ هفته خونریزی داشتم سونو شدم گفتن سقط شده بعد از دو روز پس از سقط جنین بتام ۴۴۴۸ بود آیا طبیعی هست لطفا جواب بدید
- سقط جنین
سلام وقت بخیر من هفته هفت بارداریم هستش، دوهفته پیش سونو دادم دکتر ساک رو دید، قرار بود این هفته باز سونو کنن که صدای قلب رو بشنویم، اما دیشب یه لکه دیدم خیلی کم بود، از ۴ صبح با درد کمر و دل درد بیدارشدم، اسهال داشتم، چای نبات خوردم تا صبح ۸:۳۰ یه لخته از من خارج شد، بزرگ بود، سریعا به بیمارستان پارس مراجعه کردم، اونجا سونو کردم، ساک نشون نداد، خونریزی هم داشتم مثل حالت پریودی، بعد ازمایش بتا دادم بالای ۵۰۰۰ هستش، دکتر گفت دو روز دیگه بیا باز ازمایش رو تکرار کن، خیلی نگرانم، بنظر شما سقط صورت گرفته؟ الان دردشکمی دارم و کمی خونریزی، سرچ که کردم خیلی از خانمها سه ماهه اول بارداری شون تجربه خونریزی داشتن شیاف پرژسترون گذاشتن یا امپول زدن اما دکتر برای من هیچ دارویی ننوشت فقط گفت برو دو روز دیگه بیا. الان چکار کنم؟ من خیلی ناراحتم
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- شیاف پروژسترون
باسلام من یک هفته دیگه انتقال دارم دکتربهم شیاف پروژسترون دادند ولی نمیدونم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی کدوم بهتره
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
با سلام من ۴۸ سالمه، دکتر بخاطر کیست تخمدان و فیبرم آمپول واریوپپتیل تجویز کرد که زودتر یائسه بشم یکی زدم الان یه ماهه پریود نشدم امکان داره دوباره پریود بشم یا نه؟
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.
- زگیل تناسلی
از چه راههایی به زگیل تناسلی مبتلا میشیم من و شوهرم هر دومون داریم ولی به غیر با هم با کسه دیگه ای رابطه نداشتیم
- شیردهی
با سلام خانم دكتر عزيزم در زوران شيردهي ماه اول ميشه قرص سرماخوردگي خورد ؟


