Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- Tutki reactoonz parhaalla kasinolla luotettava – Täydellinen arvostelu.
Etsitkö ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz saattaa yllättää sinut.Esitellyt innovatiivinen kehittäjä, reactoonz tarjoaa värikkäät grafiikat, nopeatempoisen pelin ja monipuoliset bonukset.Pelattavuus ja tunnelma Astut sisään hullunkuriseen universumiin, jossa hauskat hahmot laukaisevat bonuksia. reactoonz rtp antaa hyvät mahdollisuudet voittoon ja pelin tempo pysyy koko ajan korkealla.
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on kevyt ja iloinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet
reactoonz tarjoaa symbolien räjäytyksiä, jotka tuovat lisää yllätyksiä.
try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz?
reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla.
Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus ilmaiskierroksilla.Yhteenveto ja mielipide
Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli.
Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan. - پولیپ و زخم دهانه رحم
آیا شما میتونید منو درمان کنید
- کورتاژ تشخیصی
من شهریور امسال کوتاژ تشخیصی و اندمتر داشتم بعد از دوهفته پریود شدم همان حالت قبلی اما این ماه عروسی داشتیم من هشت روز قرص ضد بارداری خوردم بعد که ول کردم دیدم عادت نمیشم تو دو مرخلم دو لیوان زعفران دم کرده خوردم فردای همان روز عادت شدم الان تکه های بلند اندازه پنج تا هشت سانت تکه های از گوشت خارج میشه تکه خونی نه تکه های گوشتی من هفتم آبان جراحی برداشت رحم دارم به نظرتان این تکه ها چیه ممنون میشم جوابم بدید
- بارداری سوال مهم
سلام خانوم دکتر من باردارم و داخل واژنم احساس میکنم سوزن میزنه چیکار کنم یعنی مشکلی هس ؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.
دکتر برای مشکل هورمونی قرص سیپرترون کامپاند دادن بهم .دوره ی دوم قرص بود .رابطه بدون پیشگیری داشتم .
قرص رو تا اخر ۲۱ عدد مصرف کردم .بعد از ۵ .۶ روز پریود شدم .امکان بارداری هست؟؟ - مصرف دارو
سلام خانم دکتر قرص لاکتوواژبرام تجویز کردین داروخانه نوشته هفته ای یک بار واژینال/ منظور یعنی هر هفته یک قرص / 14 عدد قرص هست یعنی 14 هفته استعمال شود ؟ اگر چنانچه هفته ای دو تاهست دریک بار 2 تا همزمان ( یکجا ) استعمال شود لطفاراهنمایی فرمایید
- من گفتم زخم و عفونت واژن دارم و گفتین بعد یک دوره مصرف دارو به متخصص زنانا مراجعه کنم مصرف کردم و بهبود نداشتم. این زخم وعفونت مربوط به عفونت جنسی نیست و در اثر جسم تیز زخم شد
- سزارین
من بعد چهارسال سمت راست جا بخیه هاسزارینم موقع پریودی درد میکنه
- بارداری
سلام ببخشید من پریود نمیشم به من آمپول وارپییول نوشتن اگه این آمپول رو تزریق کنم پریود میشم ممنون
- بارداری
سلام خانوم دکتر...من اخرین پریودم اولین روزش۱۱دی بود که دوهفته زودترشروع شد پلیپ داشتم که دکترپمادواژینال بهم داد...این ماه که پریودم دیرافتاد تست و ازمایش دادم مثبت بود که باردارم...خاستم بدونم اون پلیپ و زودشروع شدن پریودم به بارداری مربوطه؟بنظرتون مشکلی دارم؟
- مادرانه
آسمانی پر از ستاره،دشتی پر از گل،تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد تقدیم به مادر....که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.تقدیم.
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان دارم دکتر برای من ۱۰روز قرص دیدروژسترون وبعد آمپول واریوپپیتل ۳.۷۵تجویز کردن.حالا بعد از ۴۰ روز دوباره همون امپول رو تجویز کردن.من باید منتظر بمونم پریود شم.یا همون قرص دیدروژسترون رو بخورم پریود شم بعد امپول رو بزنم؟ممنون
- بارداری
من هفته شیش بارداری هستم چشمم عفونت داشت دکتر قطره لتمکس بهم داد اشکال ندارد استفاده کنم
- حاملگی
سلام دوماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و پیشابشون با واژن در تماس بود ولی مایع منی خارج بدن تخلیه شد و ۱۰روز بعد سر وقت پریود شدم ولی به مدت ۱۰ روز.ماه بعد هم سر وقت پریود شدم.ماه سوم دوهفته زودتر از موعد دچار لکه بینی شدم ایا احمال داره باردار باشم حیلی استرس دارم ممنونومیشم جواب بدید.
- زنان
سلام من مجردم اندومتریوز داشتم قرص ژوروست تجویز کردن دکتر. از روز سوم قاعدگی خوردم ولی هنوز خونریزی قطع نشده و الانروز پنجمه پریود قطع نمیشه طبیعیه؟میترسم این خونریزی خیلی ادامه پیدا کنه
- نازایی
سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم وبرای بارداری رفتم دکتر وبهم متفورمین داد بعداز خوردن۱ماه متفورمین دروقت پریودم فقط لکه بینی دیدم ده روز بعد از اتمام لکه بینی دوباره خون ریزی شدید با درد شدید ۷ روز داشتم درحالیکه همیشه پریودم منظم بوده و هیچ وقت این طور نمیشدم دراین دوره که خونریزیم شدید شده بود از روز سوم ۱۰تا کلومفین روزی ۲تا خوردم وروز ۱۳ سیکل رفتم سونو وگفتن دو تا فولیکول دارم که یکیش خوب رشد نکرده ویکی دیگش احتمال داره تا روز۱۶ خوب رشد کنه واندومترم ۶/۸ بود ولی دکتر در سونو گفت ماده آکوژن دیده میشه وممکن است نیاز به اس آی اس باشه بیزحمت میشه بگین دلیل این لکه بینی چه بوده و ماده آکوژن و اس آی اس چیه؟
- قرص ترنسید
سلام خانوم دکتر،من پریودی های نامنظمی دارم چندهفته پیش با خوردن چند دونه قرص ال دی پریود شدم و الان بعد از ۱۲ روز هنوز پریود هستم و دکتر برام قرص ترنسید نوشت و با خوردن قرص خونریزیم کمتر شد و تقریبا قطع شده سوالم اینه دوباره قرص خوردنو ادامه بدم یا قطع کنم؟؟ اگه قطع کنم دوباره پریود میشم؟
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- Kist
سلام من نزدیک ده روزه کیست تخمدان دارم و درون ان اکوژن دیده شده.قبلا فقط زمان پریودی درد شدید داشتم ولی از دیشب زیر دلم درد میکنه و تیرمیکشه و کلا حالت تهوع دارم.میخوام بدونم خوب شدن کیست داخل تخمدان با درد همراهه؟ علت این درد چی میتونه باشه
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja 

