Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودی های نامنظمی دارم و میخوام باردار بشم آزمایش دادم پرولاکتین بالایی داشتم و به مدت سه ما کابرگولین مصرف کردم و بعد از اون دکتر برام سینال اف تجویز کرد اما با این حال بعد از دو دوره سینال اف باردار نشدم میتونم قرص ویتاگنوس مصرف کنم؟
- سلام خانم دکتر عزیز من ۴ تا آمپول لوپرمر تزریق کردم بخاطر اینکه خونریزی شدید داشتم بعد از ۴ ماه از آخرین تزریق آمپول بازم خونریزی شدید شدم حالا چکار کنم البته بعد از فیبروز ابروم خونریزیم شروع شد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم🙏
- خارش و سوزش بخیه سزارین
سلام من ۹ ماهه زایمان کردم اما جای بخیه هام چند روزه هم میسوزه هم خارش همراه با درد دارم آیا عادیه ؟
- مشکل پریودی
سلام من 7 دی پریود شدم به مدت 6 روز خوتریزی داشتم باز 14 روز بعد یعنی 20 دی بازم پریود شدم 6 روز خونریزی داشتم الان میخوام بدونم تاریخ بعدی پریودیم چه روزی میشه
- اتمام ذخیره تخمک قبل از چهل سالگی باعث بوجود امدن غده ی ادنوم و بالا رفتن پرولاکتین میشود؟ اگه این اتفاق قبل چهل سالگی اتفاق بیفتاد خطرناک؟
- کم شدن پریود
سلام خانم دکتر مجردم و۲۲سالمه من ده روز پیش سرما خوردم و دکتر داروهای ناپروکسن،مترونیدازول،فلوسیپ و آزیترومایسین بهم داد امروز روز اول پریودم بود و حجم خونریزی من خیلی کمه میخولستم بدونم آیا به داروهایی که مصرف کردم ربطی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- زنان
سلام من زیرشکمم (اطراف خط زایمان) سفت شده و خییییلی درد میکنه و پهلوهامم درد میکنه بطوری ک یوقتایی راه نمیتونم برم کمردرد خفیف دارم و حالت تهوع ، خستگی بنظرشما علت چی میتونه باشه خییییییلی وقته اینجوریم فقط یکی دوروز نیست
- زایمان
سلام خانم دکترعزیز من قبل زایمانم دچاره ادم شدم و ب دلیل پرهکلسمی ۳۵هفته و ۶روز و پارگی کیسه اب دجار زایمان زود رس شدم در دوران حاملگی من پاهام نوک انگشتای پاهام درد میکرد الان ک ۴ماه گزشته بعضی وقتا همون حسو دارم خواسم بدونم طبیعی هس یا نه ممنون میشم جواب بدین
- علت تاخیر درپریود
سلام من دختری هجده سال دارم والان ده روزه که از زمان پریود شدنم می گذاره وپریود نشدم براولین باره همیشه پریودها سرووقت می شدم البته توفصل امتحانات هستم خیلی هم استرس دارم به نظرتون چکار کنم پریود بشم
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- ضربه به تخمدان
سلام خانوم دکتر ببخشید من ۱۷سالمه و چند روز پیش داداشم به زیر شکمم ضربه زد و دردم گرفت خواستم بدونم الان من در آینده که نازایی واسم پیش نمیاد دیگه نه ؟؟؟اگر جواب بدین ممنون میشم ازتون
- قاعدگی نامنظم و لکه بینی
باسلام من چکاب دادم کم کاری تیروئید داشتم واینکه هورمون مردانه م بالا بود وتعداد روزهای قاعدگیم دوروز بود وموی زائد و جوش صورتم زیاد بود یعنی از پنج روز به دوروز کاهش یافت دکتر مراجعه کردم برام قرص لووتیروکسین و اسپیداکتون ۲۵و ازیترومایسون تجویز کرد. که بعد از یک ماه مصرف پریودی من نامنظم تر شده ویه روز شده با خون خیلی کم چکار کنم ؟چه دارویی بخورم ؟
- امپول دیفرلبن ۱۱
سلام من به علت فیبروم ومیوم امپول ۳ماهه دیفرلین روزدم وضعیتم خیلی بدترشد خونریزی شدیدترشددوز دوم پایان ابن ماه هست به مدت یک ماه هست که پریودم قطع نمیشه قبل اززدن امپول وضعیتم خیلی بهتربود به نظر شمادوز دوم تزریق بسه؟
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته گذشته الان سه روز آبریزش زرد دارم والان یه تکه گوشتی سفید همراه با آبریزش زرد خارج شده با کمر درد شدید ممنون راهنمایی کنید
- کلوموفین
من۲۶سالمه ۳ماهه کلوموفین میخورم ماه اول ۸روز ماه دوم ۴روز و این ماه ۶ روز گذشته دهنوی پریود نشدم بیبی زدم منفی بود چکار کنم
- آزمایش بارداری
با سلام. میخاستم ببینم میشه اینترنتی آزمایش خون هفته ۱۵و سونو آناتولی رو نوشت؟
- کیست
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه پریودام چند ماهی بود قط شده بود و با دمنوش و... برگشت اما نامنظم . رفتم سنو و گفتن که یه کیست خیلی بزرگ دارم هنوز نبردم جواب ازمایش خون و سنو رو به متخصص نشون بدم. تو ازمایش خونم هم هورمون پروژسترون بالا تر از حد نرمال بوده و داخل سنو چون کیست جلو تخمدان و رحم رو گرفته بود معلوم نشد وضعیت تخمدان هام چطورن.الان حتما باید لاپاراسکوپی کنم؟ یا با قرص رفع میشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من امروز هفته ۷ بارداریم قراره که تموم بشه و امروز صبح یکم لکه قهوه ای روشن داشتم اونم یک بار فقط صبح دیگه خدا رو شکر قطع شده ودرد زیر شکم هم داشتم ولی بعد از استراحت کردن اونم خوب شده وشیاف پروژسترون هم استفاده میکنم ایا اون لکه بینی ممکنه برام خطرناک باشه .


